Ако трябва да се "присади" вентил от една фирма на задвижка от друга фирма, трябва да имаме достъп до грамотен човек който да ни конструира "присадката". Ще ни трябва работилница със струг и фреза, стругар и фрезист, кадърни, готови да изработят малък и прецизен детайл, парче бронз или месинг... Никакви ъглошлайфове, електрожени, пили, и т.н. Ако имаме приятели, готови да свършат всичко това без пари или срещу почерпка, добре, иначе ако ще се плаща, по-добре да се купи готов фабричен комплект, може да излезе по-евтино. Относно люлеенето около зададената температура. Без контролер винаги ще го има! Всъщност, това е главното му предимство. Той се самообучава в процеса на работата и амплитудата на люлеенето намалява, като в идеалния случай изчезва. Само че, контролерът работи с термосонди, които му дават непрекъсната информация за температурата, а не с контактни термостати. Който продава контролера, обикновено той дава и термосондите или поне казва какви трябва да са.
Christo написа: Относно люлеенето около зададената температура. Без контролер винаги ще го има! Всъщност, това е главното му предимство. Той се самообучава в процеса на работата и амплитудата на люлеенето намалява, като в идеалния случай изчезва. Само че, контролерът работи с термосонди, които му дават непрекъсната информация за температурата, а не с контактни термостати. Който продава контролера, обикновено той дава и термосондите или поне казва какви трябва да са.+1. Да има някой и на моето мнение.