Благодаря ти много приятел!
Тя е капсулована моята, изглежда китайска някаква. Как я отваряш за да замериш ? Режеш капсуловката?
Ако имаш мултицет под ръка моля те провери дали имаш връзка между крачето на бобината и ушите и.
Все повече си мисля, че е от това. Моята е закъсена към земя http://stilyan.greenberry.net/perm/moto ... zemena.jpg (снимката показва връзка м/у крачето на бобината и крепежните и уши, които се прикрепят към корпуса на фрезата) а не мисля, че трябва да е така, защото изследвайки изключващия механизъм http://stilyan.greenberry.net/perm/moto ... chwane.jpg стигам до следното заключение: Ключът on/off е свързан със датчика за маслото и някаква друга метална джаджа на корпуса към крачето на бобината. Ако ключът е в положение off то той заземява крачето на бобината (самият ключ има два извода - един зад стартерния капак, който се опира в корпуса и друг, който е свързан към бобината). Ако датчика за маслото сработи (демек няма масло) той също би трябвало да заземи бобината и да спре мотора за да предотврати повреда.
След като при мен крачето дава късо към земя следва самата бобина да не работи.
И друг въпрос - докато мандахерцах кабела с лулата извадих това маркуче http://stilyan.greenberry.net/perm/moto ... 016759.jpg от металната кутия (в ляво на снимката), в която е вкарано. Не знам за какво е (предполагам дросела или въздушния филтър, може карбуратора?). Не изглеждаше да е прикрепено към нещо вътре в самата метална кутия (не знам каква е) а просто вкарано. Вкарах го обратно вътре. За какво е то? Трябва ли да я отворя и да прегледам дали не е било закачено към нещо вътре? Тук също се вижда http://stilyan.greenberry.net/perm/moto ... 016758.jpg
Благодаря много за помощта ти.
Тя е капсулована моята, изглежда китайска някаква. Как я отваряш за да замериш ? Режеш капсуловката?
Ако имаш мултицет под ръка моля те провери дали имаш връзка между крачето на бобината и ушите и.
Все повече си мисля, че е от това. Моята е закъсена към земя http://stilyan.greenberry.net/perm/moto ... zemena.jpg (снимката показва връзка м/у крачето на бобината и крепежните и уши, които се прикрепят към корпуса на фрезата) а не мисля, че трябва да е така, защото изследвайки изключващия механизъм http://stilyan.greenberry.net/perm/moto ... chwane.jpg стигам до следното заключение: Ключът on/off е свързан със датчика за маслото и някаква друга метална джаджа на корпуса към крачето на бобината. Ако ключът е в положение off то той заземява крачето на бобината (самият ключ има два извода - един зад стартерния капак, който се опира в корпуса и друг, който е свързан към бобината). Ако датчика за маслото сработи (демек няма масло) той също би трябвало да заземи бобината и да спре мотора за да предотврати повреда.
След като при мен крачето дава късо към земя следва самата бобина да не работи.
И друг въпрос - докато мандахерцах кабела с лулата извадих това маркуче http://stilyan.greenberry.net/perm/moto ... 016759.jpg от металната кутия (в ляво на снимката), в която е вкарано. Не знам за какво е (предполагам дросела или въздушния филтър, може карбуратора?). Не изглеждаше да е прикрепено към нещо вътре в самата метална кутия (не знам каква е) а просто вкарано. Вкарах го обратно вътре. За какво е то? Трябва ли да я отворя и да прегледам дали не е било закачено към нещо вътре? Тук също се вижда http://stilyan.greenberry.net/perm/moto ... 016758.jpg
Благодаря много за помощта ти.