Ако искате да поправите или сте поправили нещо тука е мястото.
goodkat - специалист
Благодаря ти много приятел!
Тя е капсулована моята, изглежда китайска някаква. Как я отваряш за да замериш ? Режеш капсуловката?

Ако имаш мултицет под ръка моля те провери дали имаш връзка между крачето на бобината и ушите и.
Все повече си мисля, че е от това. Моята е закъсена към земя http://stilyan.greenberry.net/perm/moto ... zemena.jpg (снимката показва връзка м/у крачето на бобината и крепежните и уши, които се прикрепят към корпуса на фрезата) а не мисля, че трябва да е така, защото изследвайки изключващия механизъм http://stilyan.greenberry.net/perm/moto ... chwane.jpg стигам до следното заключение: Ключът on/off е свързан със датчика за маслото и някаква друга метална джаджа на корпуса към крачето на бобината. Ако ключът е в положение off то той заземява крачето на бобината (самият ключ има два извода - един зад стартерния капак, който се опира в корпуса и друг, който е свързан към бобината). Ако датчика за маслото сработи (демек няма масло) той също би трябвало да заземи бобината и да спре мотора за да предотврати повреда.
След като при мен крачето дава късо към земя следва самата бобина да не работи.

И друг въпрос - докато мандахерцах кабела с лулата извадих това маркуче http://stilyan.greenberry.net/perm/moto ... 016759.jpg от металната кутия (в ляво на снимката), в която е вкарано. Не знам за какво е (предполагам дросела или въздушния филтър, може карбуратора?). Не изглеждаше да е прикрепено към нещо вътре в самата метална кутия (не знам каква е) а просто вкарано. Вкарах го обратно вътре. За какво е то? Трябва ли да я отворя и да прегледам дали не е било закачено към нещо вътре? Тук също се вижда http://stilyan.greenberry.net/perm/moto ... 016758.jpg

Благодаря много за помощта ти.
koveslav - майстор
Това маркуче е вентилацията на картерните газове.Не го подценявай,то кара маслените изпарения да минават през кобилиците и лагеруването им и по този начин осигурява мазането им.Това не може да е проблем,не го пипай или не го променяй.
goodkat - специалист
То не е проблем. Просто се извади докато мандахерцах лулата и кабела на свещта. Някъде свързано ли е вътре в металната кутия или просто си влиза там свободно? Аз просто го натиках обратно вътре в отвора, от който беше излязло. Виж частта за късото на бобината в предния ми пост и потвърди дали и при твоята е така или не моля. Утре ще ходя до локален дилър на мотофрези да видя дали има такава бобина и каква е цената.
goodkat - специалист
Майстори помогнете.
Не намерих локално такава бобина и ще поръчвам онлайн. Някой може ли да замери на здрава такава (какъвто и да е модел) дали има проводимост м/у ушите на бобината (с които се закрепва към двигателя) и крачето, което се свързва с on/off копчето и датчика за маслото в картера? Ще съм по-спокоен ако съм 100% сигурен. Благодаря ви.
koveslav - майстор
Извинявай,колега но направо бях забравил,много бях ангажиран извън гаража тези дни. Сега ходих до гаража и замерих стойностите.Значи бобината ти има 3 извода-корпус,клема за гасене и извод за свеща.Корпус-клема за гасене(това би трябвало да е първичната намотка) около 2 ома. Корпус извод за свеща-10.5 килоома. Има връзка и между извода за свеща и клемата за гасене при тази ситуация,естествено и като се има в предвид че на този обхват уреда няма как да хване двата ома на първичната(мисля че са вързани последователно)съпротивлението пак излиза 10.5 килоома.
Двигателя от който свалям стойностите е китаец на Гардения.
koveslav - майстор
goodkat написа:
Майстори помогнете.
Не намерих локално такава бобина и ще поръчвам онлайн. Някой може ли да замери на здрава такава (какъвто и да е модел) дали има проводимост м/у ушите на бобината (с които се закрепва към двигателя) и крачето, което се свързва с on/off копчето и датчика за маслото в картера? Ще съм по-спокоен ако съм 100% сигурен. Благодаря ви.
Колега,какво стана в крайна сметка?Запали ли?
kr1100 - майстор
А колегата свеща сменил ли е? Проверявал ли е? Слагат свещи с резистор против радиосмущения. Да не е прекъснал резистора в свещта?
koveslav - майстор
kr1100 написа:
А колегата свеща сменил ли е? Проверявал ли е? Слагат свещи с резистор против радиосмущения. Да не е прекъснал резистора в свещта?
Нямам идея и на мен ми е интересно.Май често става така -някой пита за някаква информация,получава я и после мълчание....Решен ли е проблема,не е ли,не става ясно.
goodkat - специалист
Здравейте.

Много се извинявам, че не писах по-рано. Имах много странични занимания и нямах време да продължа ремонта.
Проблемът беше в запалителната бобина. Във Велико Търново проверих в магазините на Stihl (зад училище Емилиян Станев) и Сторум (на бул. България, от там е купувана фрезата) - нямаха такава. Намерих в един малък магазин Гео Крас на цена от 80 лв. което ми се стори абсурдно (държах я в ръката си, беше китайска като моята). Намерих и онлайн в България на цена от 40 лв. което също ми се стори много имайки предвид произхода.

Накрая поръчках от ebay следния модул Ignition Coil Module Fits Honda Engine GX110 GX120 GX140 GX160 GX200 G160 G200, в обявата имаше размери, които отговаряха на моите. Цената с доставката - $6.50. Пристигна за малко по-малко от месец.

Днес я сложих заедно с новата свещ и машината запали.

Наложи се да правя малко побългаряване на ключа за изключване на фрезата. Не знам как е работил преди но сега отказваше да спира машината. От задната му страна има една пластинка, която е на късо със кабелчето, което излиза от него когато е в пизиция off (демек къси корпуса и бобината). Понеже това краче не се допираше в корпуса го свързах с едно кабелче, което направих с 2 кабелни накрайника в края.

Фрезовах 4-5 метра за проба и нямаше драми.

Благодаря много на ковеслав за съветите и съпротивленията от неговата бобина.
Здравей те някой знаели на колко се регулират клапаните на двигател sumec sfe170

Тема "Мотофрезата не стартира" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: