• 1
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 60
Всички имаме коли, нали ?
toolegittoquit - майстор
p.v.x написа:
Май само ти , съумяваш да ги пречупиш.
Глупости. Продадох я работеща, обслужена и още се кара.
gogo7777 - майстор
Ако знаех, че ще си пръснеш всичките тея пари за форд колега и аз не бих писал в темата.......
"Компетентноста" надделя.....другите сме тролове
Chefo77 - майстор
toolegittoquit написа:
MamaMy написа:
Една малка истина. Погледни почти еднаквите цени на новите коли от един клас. Виж същите след 15 години и веднага ще разбереш дали си сбъркал
Взимаш една 30 годишна Фиеста 1.1 бензин. Тази кола никога не е държала цена, но като цяло е идиотоустойчива, с изключение на окачването, за което пък частите са стотинки. Така че нещата не са съвсем така. Има някои коли, които пък държат цена само заради марка и фенщина покрай тях. Например Голф3 така може да изгние, че амортисьорите да ти излезнат през багажника. Ама и най-големият гнилоч Голф3 държи повече цена от един Форд на подобни години в малко по-добро състояние.
А то с Форд не може да ти излезе амортисьора отзад, нали? А да ти пропадне целия под между задните калници на няма и 15 годишен Куриер как ти звучи? Ама няма значение, само Голфовете ръждясват. Като започнете да пишете и най-вече - да вярвате на простотиите си, не се усещате.
ФАКТ е, че Форд не държат цена. Но държането на цена на автомобил никога не е било фактор, особено за страна като България. Още навремето, когато Голф 3 и Браво с 5-6 години разлика в Италия струваха по 500 Евро, тук имаха 2 или 3 000 лева разлика.
Най-важното е колегата да е доволен от избора си. Приказки от типа на "Ако знаех, че това ще избереш, нямаше да пиша изобщо", "Между Форд и Тойота да избереш Форда" и т.н. показва НЕУВАЖЕНИЕ към избора на този, който го прави. Ние какво, за да избере "нашето" ли сме писали? Ето, аз два пъти му предложих да погледне Шкода - дай да му се сърдя сега, защото даже не си е направил труда да ми отговори, че не му харесват? На Тинки като му наливахме да си вземе VW, и взе, какво - да е доволен само защото е VW ли?
toolegittoquit - майстор
Chefo77 написа:
Ама няма значение, само Голфовете ръждясват. Като започнете да пишете и най-вече - да вярвате на простотиите си, не се усещате.
Всичко може, но Фиести-те като че ли малко по-малко им гният праговете. Другото е, че не знам какво си карал ти, на мене един познат ми показа точно такава Фиеста 1.1 и ме пита защо лампата за маслото мигала в завой. Оказа се, че от 4литра масло има не повече от 1.8-2литра. И така си я караше човека не няколко дни, ами няколко седмици. По това съдя, че е идиотоустойчива. :partyman:
А на човека му уважавам избора. Каквот си е взел, със здраве да си го кара.
p.v.x - майстор
На мен ми е интересно защо 26 годишна Тойота държи цена... :-D :lol: :lol:

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?ac ... dxmcw&f1=1
DundyTheCroc - майстор
p.v.x написа:
На мен ми е интересно защо 26 годишна Тойота държи цена... :-D :lol: :lol:

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?ac ... dxmcw&f1=1
Извинявай, ама Toyota Land Сruiser не е кола, а религия ;)
Chefo77 - майстор
toolegittoquit написа:
Chefo77 написа:
Ама няма значение, само Голфовете ръждясват. Като започнете да пишете и най-вече - да вярвате на простотиите си, не се усещате.
Всичко може, но Фиести-те като че ли малко по-малко им гният праговете. Другото е, че не знам какво си карал ти, на мене един познат ми показа точно такава Фиеста 1.1 и ме пита защо лампата за маслото мигала в завой. Оказа се, че от 4литра масло има не повече от 1.8-2литра. И така си я караше човека не няколко дни, ами няколко седмици. По това съдя, че е идиотоустойчива. :partyman:
А на човека му уважавам избора. Каквот си е взел, със здраве да си го кара.
Глупости, по-малко им гният праговете. Четвърти или пети поред праг по-трудно ръждясва, да. Там няма демонтаж/монтаж, там директно монтираш върху остатъците от стария :lol:
Хайде дай да спрем с офтопика колко уникално здрави са Фиестите, набори на брат ми, защото първо, че темата се измества и второ - трябва да продължим спора я в "Бисерите", я във "Вицове". Няма значение, че не съм имал такава, зная достатъчно, за да мога да ти опонирам :wink:
p.v.x - майстор
DundyTheCroc написа:
p.v.x написа:
На мен ми е интересно защо 26 годишна Тойота държи цена... :-D :lol: :lol:

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?ac ... dxmcw&f1=1
Извинявай, ама Toyota Land Сruiser не е кола, а религия ;)
=D> =D> =D> :prayer: :prayer: :prayer: :partyman:
gogo7777 - майстор
На Тинки като му наливахме да си вземе VW, и взе, какво - да е доволен само защото е VW ли
Тука е същата работа 1:1. Аз и на Тинки му казах кво да си вземе тогава у неговата си тема, ама не ме взе на сериозно. Хората се подвеждат щото питат т.е. сами искат да ги излъжеш /факт/....Октавията е класи пред въпросния Форд. И за да е пълна кашата....е ся намерих същият Форд за 55000 крони......Тойоти за такива пари все още не се намират....дори и такава с "фабрично криви спирачни дискове" :lol:
infomar
Не виждам смисъл да се оправдавам за избора си.

Желанието ми бе да закупя Toyota Corolla verso 1.5 i (110 Hp),ТОЧНО този бензинов модел, не по-голям или по-малък. Да е от частно лице, да има проследяване на поддръжката, в добро състояние, без превъртени километри. Да не е турска сглобка а японска.
Прегледах три. Единият 12 годишен на 127000 километра. На проверката момчето откри в менютата, че се оказа на 245000 километра. Другият 8 годишен, идеален по думите на продавача, реално с извадени крушки на таблото да не се виждат алармите, за километража да не се повтарям... в същият диапазон - отказах се да продължа с огледа. Учудващо третият на 14 години бе в по-добро състояние, но такива пари за 14 г.кола на над 260000 не ми се дават. Има и психологичен момент в покупката. Аз и съпругата ми искаме да не е по-стар от 10 години. Кола на 15 години със 150 к.с. дизелов двигател, с каквито и екстри да е, дори и Опел да е, които се славели с ниска поддръжка и че не се разваляли, не искам.

След толкова мъки в продължение на 3 дни се отказах от автокъщите.. а частни лица не намерих.
Прехвърлих се на следващата марка - Форда.

Няма да описвам подробности, но за конкретната кола има няколко причини за да дам съгласието си:
- германска сглобка, а не турска или испанска;
- поддържана в реномиран сервиз;
- по време на експлоатационният период няма аварийни моменти с двигател или купе;
- преди 1200 км. сменени андренажен и останалите ремъци, антифриз, спирачна течност, всички филтри по изискванията на технологичната карта за кола на 160 000 км. Сменен един лагер на полуоска. Има факрура.
- километрите са реални а не измислени
- 8 годишна.
- гаражна кола през целият период.
- няма никаква ръжда по купето.
- без да е измиван двигателя, няма течове на масло или др.
- колата е с гражданска отговорност, винетка за годината. Нисък данък.
- двигателя мърка като котенце.
- два комплекта гуми много добре запазени/почти нови.
- при огледа се представи отлично.

Затова реших да закупя този автомобил, без значение, че е ФОРД!!! Решението ми за момента е твърдо, не съм дал капаро, но съм дал дума и няма как да се отметна от нея, защото не съм курва. Стискане на ръцете е по-сигурно от всякакви договори и пари.
Може и да греша, но грешката си е моя, още веднъж благодаря на всички които с мненията си, дори и негативни, ми помогнаха в избора.
  • 1
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 60

Тема "Избор на "пенсионерска" кола." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: