Всички имаме коли, нали ?
Илиян Илиев™ - майстор
ditronix написа:
25th Hour не зная какъв МЕГАН си гледал,но щом според теб таблото му е евтина пластмаса,иди погледни ФОРД или ШЕВРОЛЕТ.Не зная каква кола караш,но аз поне не съм виждал такава с дървено табло-на всички е пластмаса.Разбира се,изключвам каляските за стотици хиляди,защото човек от тоя форум едва ли може да си позволи такава кола!То е ясно,че всеки хвали своето магаре,ама все пак....
Ми то си зависи какъв клас е колата. Имал съм фиеста 90и набор - много грозна пластмаса.

Сега имам почти 14 годишна К - не мога да ти го опиша, трябва да го видиш и да го пипнеш.

Разликата е в класа, а оттук и цената на която излизат от фабриката и те така.

п.п. Виждал съм и съм пипал и табло на 307, няма място за сравнение с К, въпреки, че е по-нова разликата в класа е очевидна.
25th Hour - специалист
Съгласен съм и с двамата. И няма значение каква кола карам, защото аз нямам за цел да си хваля колата. В повечето коли могат да се намерят добри решения и такив, които са направо лудост.

Просто ми се случи да отида да видя, да пипна и така...

Опитвам да се убедя поне за момент дали многото пари, които струват тия коли отговарят на това, което се предлага в тях като инженерна мисъл, дори да оставим настрана материлите.

Еми не мога... просто виждам едни потенциални гробници след точно 5 години...

Ясно ми е, че вече така се прави, и че е нормално, но все пак говорим и за пари и за това е хубаво човек когато избира кола да избира с разума си повече отколкото със сърцето.

А разума посочва, че парите са много а качеството все по- малко....

Разбира се нямам предвид Рено-Нисан само ами масовите модели в тия класове.
gattaka - специалист
Ами те и мерцедес да направят,който да струва 15 000 лв нов ще е с такива пластмаси!
Това си е тенденция при всички!Аз например като се кача от моето Пежо 406 на някое 206 все едно се качвам на лагерна количка!Моя познача си купи Фиеста 2007 и всичко вътре е пластмаса и гума,копчетата цъкат с онова пластмасовото цъкане...все едно си в Деу Матиз!
Chefo77 - майстор
vlad0 написа:
Нищо не казваш за Кашкай, имаш ли впечатления от него? Щото на пръв поглед хваща окото и не изглежда толко дървен като Дъстар. Аз на Кашкай гледам повече като на комби отколкото като на джип, даже май версията 2WD e по-добра.

Поздрави.
Какво комби бре, човек - багажника му е почти колкото на Голф...
Иначе е с твърди седалки, нелошо поведение на пътя, но някакси не се усещаш стабилен. Като на маратонки със система на Nike си - знаеш, че пътя е там, но не го усещаш много добре :) И постоянно нещо тът-ка ...
vlad0 - специалист
Е пак е по-голям от Астра да речем а като пара е горе-долу същата работа. Виж Голфа е друга бира, имам един ама годинките са му повечко :-D
peter_m - специалист
На това състезателното само външния вид прилича (малко) на Дристър. Иначе друго общо няма. :-D
stan_slav - специалист
Chefo77 написа:
vlad0 написа:
Нищо не казваш за Кашкай, имаш ли впечатления от него? Щото на пръв поглед хваща окото и не изглежда толко дървен като Дъстар. Аз на Кашкай гледам повече като на комби отколкото като на джип, даже май версията 2WD e по-добра.

Поздрави.
Какво комби бре, човек - багажника му е почти колкото на Голф...
Иначе е с твърди седалки, нелошо поведение на пътя, но някакси не се усещаш стабилен. Като на маратонки със система на Nike си - знаеш, че пътя е там, но не го усещаш много добре :) И постоянно нещо тът-ка ...
Абсолютно същите впечатления имам и аз от Кашкай. Една зима реших за по-голяма сигурност да пътувам из Балкана /не става въпрос за офф роуд/ с такова нещо - няма да повторя. На всеки завой имах чуството, че всеки момент ще се хлъзне. Прекалено лек волан. За първи път карах кола с темпомат и ми допадна тази глезотиика. Вече имам собствена кола с тази екстра която е 5-6 години по-стара като модел от Нисана и открих колко недодялан е Темпомата му в сравнение с по-стария автомобил. Прословутото ЕСП спретна номер на собственика му и при не чак толкова критично завиване имаше лек удар в бордюра на задно колело - никакви сериозни поражения по гума и джанта, сериозни поражения по окачването отзад. Съединителя се износи напълно преди да направи и 50 000 км.
gattaka - специалист
ditronix написа:
http://www.automedia.bg/news/article_11983.html
Това е все едно да сравним Ситроен Ц4 цивилната серия със WRC версията! :lol:
Както каза колегата от горе-нищо общо!

Тема "Новия Duster" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: