• 1
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 94
Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
hidrazin - майстор
fox_vt написа:
Точно ще върти повече като време но тока ще е по малък това не схващате времето по тока ще определи използваната енергия....
Стига бе човек. За да запали двигателя не само трябва да я вкараш тази енергия ами и да я вкараш за определено време.
Ако стратера ти прави два пъти по-малко обороти на коляновия вал от необходимите, дизела зимно време ще запали ама друг път.
Особено пък ако е малко по-старичък и част от компресията е избягала. Трябва му кратко но "бързо" завъртане.
Аз спирам за стартерите. Кой разбрал, разбрал. Кой не - да умува.
:partyman:
fore - майстор
Хидра, дай по темата. Стига с тия тяги, щото станахме като ракетна площадка.
hidrazin - майстор
Е то по темата няма какво много да се каже. Повечето хора си купуват мултицет за любителски нужди.
С една дума гледат да се вместят в определен бюджет - пари които са готови да отделят.
За тези дето ще си вадят хляба с него бирата е друга - те си купуват (или поне трябва да е така) такъв, който ще им задоволява нуждите в работата.
При тях обикновено се купува повече от един. Единия е само за точни измервания а другия за лангъркане. :-D
Демек да не го жалиш и да го размотаваш насам-натам като пробник. Често не е важно дали е 11,85V или 12,05V нали.
Това е. Какво толкова друго има да се каже?
:partyman:
fox_vt - майстор
hidrazin написа:
fox_vt написа:
Точно ще върти повече като време но тока ще е по малък това не схващате времето по тока ще определи използваната енергия....
Стига бе човек. За да запали двигателя не само трябва да я вкараш тази енергия ами и да я вкараш за определено време.
Ако стратера ти прави два пъти по-малко обороти на коляновия вал от необходимите, дизела зимно време ще запали ама друг път.
Особено пък ако е малко по-старичък и част от компресията е избягала. Трябва му кратко но "бързо" завъртане.
Аз спирам за стартерите. Кой разбрал, разбрал. Кой не - да умува.
:partyman:
Абе хидра ще ми се карат вече да пиша едно и също :lol: електродвигателя на стартера ще се върти много по бързо със редуктора с по голямо предавателно число.Бендикса или изхода на стартера винаги ще се върти с НЕОБХОДИМАТА скорост и нито оборот по малко.Виж примера на тинки доста е удачен.Имаш редуктор не само ел. двигател :partyman:

По темата повече от 100 лв не ми се дават за любителски нужди затова съм взел мастеча,а и исках амперклещи а като ще е то трябва да са DC.Много улесняват работата амперклещите.
dtmf - специалист
hidrazin написа:
Купих си клещи за 3000 лева за да си измеря стартерния ток на колата дето струва 1000 лева. :shock:
:partyman:
Ей тука един си взех да меря напрежението на ААА батерийки :wink:
http://f-picture.net/lfp/i058.radikal.r ... c3.jpg/htm
fore - майстор
Има, има. Значи точно това как правилно да се мери в даден обхват и дадена величина с конкретен уред е доста полезно.
Това че съм купил даден уред не значи че знам да работя с него. Ето примерно за тоя стартерен ток се оказва че не работя правилно и така не мога да го измеря. Та нека ако има някой да уточни още неща по правилното му измерване да сподели.
Също разбрах защо като слагам в правилната посока клещите към акуто и понякога ми дава обратен поларитет- щото зареждал и тнт. Та ето такива неща са полезни в темата- отваряш я и гледаш как да мериш с прибора дето си купил.

А тия тяги и редуктори - еми има във Фоклсваген форум достатъчно теми- спорете там или си направете ваша тема тук за това.

Дайте да говориме за начините и методите на измерване и за възможностите на даден уред.

Ако някой има да каже нещо по метода на мерене на стартов ток още тук е добре дошло. А другото не е за тук. Разбрахме ги тия редуктори и тнт.
kuger - майстор
Имам Mastech MS8220R. Има си интерфейс към компютър в графичен вид.
Та, мисълта ми е: ако монтирам шунт 600-1000А на плюса на аку-то, дали няма да видя тока на екрана на лаптопа?
lubomirlz - специалист
Не би трябвало да има проблем, пробвай.
DMN - майстор
kuger написа:
Имам Mastech MS8220R. Има си интерфейс към компютър в графичен вид.
Та, мисълта ми е: ако монтирам шунт 600-1000А на плюса на аку-то, дали няма да видя тока на екрана на лаптопа?
Нещо подобно ми мина и на мен през главата, когато hidrazin преди време извади "кардиограмата" на стартерния ток, който той беше измерил с неговия професионален уред. Вместо шунт мислех да използвам проводника, който свързва "плюса" на акумулатора и стартера. Да се измери пада на напрежението в него. Само че аз мислех това да го направя с осцилоскоп. Разбира се това, което ще се види на осцилограмата може да бъде подобно на това, което показват техните уреди, но няма да отговаря на някакви конкретни стойности. Мисля да пробвам, да видя дали ще покаже нещо и какво, просто за идеята и мисля, че ще бъде интересно(в близките дни няма да е де :))
Иначе има и токови сонди, но аз като им видях цените и ...се сетих, че по-добре да си купя нов автомобил :-D
fore, не опита ли да измериш стартовия ток?
kuger - майстор
DMN написа:
kuger написа:
Имам Mastech MS8220R. Има си интерфейс към компютър в графичен вид.
Та, мисълта ми е: ако монтирам шунт 600-1000А на плюса на аку-то, дали няма да видя тока на екрана на лаптопа?
Нещо подобно ми мина и на мен през главата, когато hidrazin преди време извади "кардиограмата" на стартерния ток, който той беше измерил с неговия професионален уред. Вместо шунт мислех да използвам проводника, който свързва "плюса" на акумулатора и стартера. Да се измери пада на напрежението в него. Само че аз мислех това да го направя с осцилоскоп. Разбира се това, което ще се види на осцилограмата може да бъде подобно на това, което показват техните уреди, но няма да отговаря на някакви конкретни стойности. Мисля да пробвам, да видя дали ще покаже нещо и какво, просто за идеята и мисля, че ще бъде интересно(в близките дни няма да е де :))
Иначе има и токови сонди, но аз като им видях цените и ...се сетих, че по-добре да си купя нов автомобил :-D
Да бе, няма е половин кило прибор да струва колкото 1500 кила автомобил, не е честно :shock:
Сериозно, ще се получат някакви резултати, но няма да са реални. Но за оценка на машината стават.
Кофти е, че такъв шунт няма вече от къде да взема :sad:
  • 1
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 94

Тема "Купуване на Мултицет-какъв?" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: