• 1
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 154
Всички имаме коли, нали ?
stivemaster - майстор
Баси темата, може да няма за какво да се карате, ама ако за това сте влезли, винаги ще се намери за какво.Някой може ли да каже даречем колко гори (ама отивам с него на бензиностанцията и зареждам с него ,караме и пак) градско , бензинова кола със собствена маса 1518 кг.(моята е толкова) - ще ви кажа не по малко от 12л/100км.
Тогава хайде да погледнете колко гори Фокус Екобуст 1.0 125 к.с. Сега помислете какво представлява така новаторския двигател ? Ами нищо новаторско няма в него нито нещо скъпо , той е доста по евтин от дизеловия си еквивалент. Представете си сега ако изкарат от сейфа наистина новаторските неща, колко могат да го накарат да гори и да спрете с глупостите за икономичните дизели че ми писна.
И още нещо да помислите (и не ми вкарвайте думи в устата че си измислям конспирации) - ако инвестирам 5000USD на автомобил, колко ще ми се върнат, ако той харчи 35 л/100км. (половината от скапаните им таралясници харчат толкова). Въпрос с понижена трудност от американски форум.Все по често дискутирана тема в американското общество.Общество подчинено на група хора заробили света за да им се върже подозрително същия сценарий.
Отговора е около 120000USD оборот за около 7 години.Без акцизи и себестойност ,около 45-50000USD.Май не е лошо ?
Аз лично се натъжих, като се замислих в тази насока но се обзалагам, че определени участници в тази тема ще се развеселят.
Kirilpm - специалист
Ами те и бутилките за битова газ гърмят и малки и големи,но гърмят в следствие на идиотска употреба и метановите уредби гърмят,но това не прави изрядната газова уредба опасна,нито метановата.Един бензинов резервоар може да направи много по-зрелищна експлозия и пожар от една изправна газова бутилка,но изправна бензинова кола ще се запали точно никога.
https://www.youtube.com/watch?v=AG4JwbK3-q0 гледайте след 4.50
А който иска да е сигурен,нафтовите коли са най-сигурни в това отношение,русия е спечелила ВСВ с незапалим дизелов танк.
Дизеловата кола може спокойно да си върви с теч на нафта,дори със сериозен теч,като единствения проблем е мръсотията и преразхода.Но дизеловия резервоар също може да направи фойерверки при един сериозен пожар.
toolegittoquit - майстор
stoianov_n написа:
Ем ако му запушен носа на човека......
Ами ако се телепортира в колата, без да отваря вратата? Ами ако никога не отваря прозореца? Ами ако никой не усети наоколо, че мирише на газ? Трябва колата да стои затворена известно време, за да може течът да доведе до избухлива смес на пропан-бутан и въздух вътре.
Което ми напомня, имам познат с VW. Или поне с един бивш такъв(VW му е бивша кола, не че той ми е бивш приятел). Тръгва да се прибира настинал и със запушен нос вечерта. Сам. Не усеща, че в движение колата се пали и тръгва огън откъм страната на резервоара - електрическата инсталация. По мистериозни причини не изгаря бушон и се подпалва. Почва да дими, но нашият не усеща. Чак когато станало по-сериозно по пътя го пресрещнал някакъв и почнал да му бибитка.
Ако баба ми беше мъжка, щеше да има дръжка.
Chefo77 - майстор
stivemaster написа:
Тогава хайде да погледнете колко гори Фокус Екобуст 1.0 125 к.с. Сега помислете какво представлява така новаторския двигател ? Ами нищо новаторско няма в него нито нещо скъпо , той е доста по евтин от дизеловия си еквивалент. Представете си сега ако изкарат от сейфа наистина новаторските неща, колко могат да го накарат да гори и да спрете с глупостите за икономичните дизели че ми писна.
Факт! И комън-рейл-а почива на елементарни принципи, но ефекта му е УАУ.
А сега обясни на феновете на простото или по-скоро антифеновете на суперсложните и суперскъпите за поддръжка дизелови автомобили, колко по-сложен е този двигател от суперопростения 1.8 моно на ФВ, че някои изпадат в див потрес когато се зададе опасност да дадат 5 лева повече за поддръжка. Не за друго, ами защото са скъсани и търсят 1000 начина да си оправдаят недъгавия начин на разсъждение - с опасност от хипотетични постоянни изключително високи разходи.
Между другото, не се радвайте на много напомпаните малки мотори. Прекалено отскоро са на пазара, за да са доказани във времето. Всички знаем какво става с ТСИ моторите на ФВ. Пък и горят малко само при режими на ниско натоварване. При високо започваш да се чудиш къде го праща това гориво.
kozl - майстор
Kirilpm написа:
А който иска да е сигурен,нафтовите коли са най-сигурни в това отношение,русия е спечелила ВСВ с незапалим дизелов танк.
Дизеловата кола може спокойно да си върви с теч на нафта,дори със сериозен теч,като единствения проблем е мръсотията и преразхода.Но дизеловия резервоар също може да направи фойерверки при един сериозен пожар.
То при новите коли зависи де е теча. Ако се появи от високото налягане :?
На челен товарач, нощна смана почва да изхвърча нафта от некоя тръбичка. Водача светнал със запалка теча да си провери, поради липса на ел.фенерче и...... на другия ден в болницата се свести.
Нафтата трудно се пали, но така и така стана въпрос за съветските танкове и аз като бивш куфар на Т55 мога да опиша пример за "безопасния съветски танк".
Не съм бил свидетел на запален танк, но танк запали нива с жито от недоизгорели сажди през ауспуха. По същата причина при демонстрация на системата за маскировка от финно разпрашена нафтова мъгла в достатъчни количества, танка в облак да прикрие - облакът пламна, но танка в него пък не изгоря :shock:
А пред строя за наказание, строиха екипаж от негри с бели зъбки :shock: . Лицата им от пушек почернели, дето за да се сгреят в студа, запалили си огИн в танковото отделение. В този танк дето като тръгне или спре, вълна от нафта по дъното се разнесе :shock: ОгИно екипажа пощади, но майора НЕ, чернилките в ареста прати за по десетина дни :axe:
А измамата с гориво - де е :? Ами може би старшините, че нафта си крадеха, но не от зимната, че печките им се топеха :-D :lol: :lol:
toolegittoquit - майстор
Chefo77 написа:
Не за друго, ами защото са скъсани и търсят 1000 начина да си оправдаят недъгавия начин на разсъждение - с опасност от хипотетични постоянни изключително високи разходи.
Приятелю, не е хубаво да говориш така. Всеки си прави сметката и не е хубаво да казваш, че някой бил "скъсан"(интерпретирам като мизерник, просяк), защото не му допадат новите усложнени дизелови автомобили. Действително обаче всеки си прави сметката и ако можеш да дадеш 5лв по-малко за поддръжка, но със същият краен резултат - защо не? Иначе разликата не е 5лв. Има много и скъпи компоненти в новите дизелчета.
А колите не ги правят като едно време. От дизелите за мен високо в очите ми стои единствено една серия на Мерцедес, които бяха без турбини, обикновени дизели - 2000кубика, 60 коня. За сметка на това са вечни.
Andri01 - майстор
190D с вертикални,продълговати фарове?
toolegittoquit - майстор
Andri01 написа:
190D с вертикални,продълговати фарове?
Да. Има и долу-горе модерен външен вид за годините си. :)
profesionalist_wood - майстор
Все във филмите го даваха :) Беше ми любима кола ония години....
stivemaster - майстор
Аман от надути гайди , скъсани били опонентите ?!? Само ще кажа, че живота е палчинка колега, ти си направи сметка какво ти казвам.
После, аз карам кола която на бензин гори 12-13л/100км бензин градско и 13-14л/100км. газ, пак градско.Там където зареждам газта в момента е 0.87лв/л.,тоест 11-12лв/100км.Ако карах същия автомобил но дизел, колата харчи 12 нафта - 25лв/100км.На който 13лв/100км не са му пари, моля да го декларира и да не участва в темата, поне по отношение икономия на гориво.
Данните които давам са за Маверик 2, 2.3 150к.с. и Маверик 1 (щото 2 няма дизелов вариант) 2.7 125к.с.Както е видно дизела е и с по малка мощност на всичко отгоре.
  • 1
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 154

Тема "Измами с разход на гориво." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: