Така е.
Сетих се за мой случай наскоро.
Ток да те убие, бензин / карб- всичко наред ( смъкнат втори читав от напълно изрядна машина) и няма и няма. Не пали.
Проверка за плътност /херметичност.
Нова свещ, друга читава бобина ( назаем от френд със същата машинка)
Е разбрах после де.
Усъмних се за момента на палене ( искрата) .
Превъртял маховик се оказа и искрата малко след ДМТ, т.е. огромно предварение.
Така се случва при някои, понякога ...
Причини-неясни.
Дали кик-бак удар, спирачка и прееван съединител .
Дали нещо ако си много як в ръцете и грубо палене, а дали пък не е бил някой пишман майстор ( хах, само как прозвуча
) преди теб и не е завил/стегнал гайката на маховика... кой знае...
Аз залагам на последното.
За около 30-ина години , това беше дотук за мен втори случай с такъв проблем.
Кофти дефект...
Сетих се за мой случай наскоро.
Ток да те убие, бензин / карб- всичко наред ( смъкнат втори читав от напълно изрядна машина) и няма и няма. Не пали.
Проверка за плътност /херметичност.
Нова свещ, друга читава бобина ( назаем от френд със същата машинка)
Е разбрах после де.
Усъмних се за момента на палене ( искрата) .
Превъртял маховик се оказа и искрата малко след ДМТ, т.е. огромно предварение.
Така се случва при някои, понякога ...
Причини-неясни.
Дали кик-бак удар, спирачка и прееван съединител .
Дали нещо ако си много як в ръцете и грубо палене, а дали пък не е бил някой пишман майстор ( хах, само как прозвуча

Аз залагам на последното.
За около 30-ина години , това беше дотук за мен втори случай с такъв проблем.
Кофти дефект...