• 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 23
Всички имаме коли, нали ?
kuger - майстор
Торбалане, явно автомобилните ел-системи не ти са сила. Защо да слагам ключ на автоматичен модул, мога да сложа ключ да си пускам фаровете. Но, те си имат :) Ключа обезсмисля автоматиката, идва момент, когато ще го забравиш.
Сваляне на бушон? В много от колите има система, която следи състоянието на ел-системата /и бушоните/, и свалянето на един бушон може да направи невъзможен даден сервиз или ремонт.
Още, при много автомобили активиране или деактивиране на автоматични светлини става чрез специална апаратура. На други /релеен тип управление/ намесата в системата си е доста сериозно ровене в ел-инсталацията /силно непрепоръчително/.
torbalan - Дървен философ
С това, което казваш - напълно съм съгласен :)

Възмути ме изказването, че докато си в бокса за десетина минути, фаровете ще ти изпапат акумолатора :)
Това виждаш ли било недостатък на дневните...
kuger - майстор
torbalan написа:
С това, което казваш - напълно съм съгласен :)

Възмути ме изказването, че докато си в бокса за десетина минути, фаровете ще ти изпапат акумолатора :)
Това виждаш ли било недостатък на дневните...
Това важи за автомобили със стандартна релейна система за автоматично включване на светлините. Тя не следи дали мотора работи, включва веднага след контакт.
todortv - майстор
torbalan написа:
я ми обясни как така при нормално работеща ел. инсталация на автомобила "папкат от батерията"

.........
А, от къде папкат? Особено, ако колата се ползва на къси разстояния...
И от резервоара папкат и по големи емисии се акат.
todortv - майстор
Аман, от какво. :?:
Тук акумулатора е товар.
Изображение
Спрямо лампите е източник.Трябва да падне напрежението му под примерно 13.6 V и реле
регулатора да осигури възбуждане на генератора ......
bugsbunni - специалист
Колко да папкат от акумулатора??? Няма да смениш батерията след 5 а след 4 години , голяма работа. Колко ще качи разхода???? 200ml на 100км? Е това да ни е проблема.
kuger - майстор
Значи, така. По професия бях ел.монтьор, ел.техник, ел.инсталатор и още няколко малко по-странични. Сега пенсионатор :-D
След мен не остава и сега лампа или кво да е да работи, ако няма нужда. Може, а най-вероятно е професионално изкривяване. Така е и с акумулатора, фаровете, ако не са нужни, не трябва да работят.
Акумулатора е устройство, което има нужда от заряд, за да ти върши работата, за която е предназначен.
Много или малко, нещо ако не наливаш в него, то свършва. Акумулатора не е джаджа за 5 лева, та да си правя експерименти с него.
Малко дълго мнение, ама трябваше да се изходя по въпроса :-D
Ха, наздраве :partyman: , връщам се на масата, че съм именник, ще ме линчуват май.
cvetanmu - специалист
VLADO66 написа:
Тези които са с поликарбонатни/т.нар. кристални/ фарове ще видят след 1-2 години отрицателните последици от целодневно и целонощно включени къси светлини :wink:
Много по-бързо се виждат последиците за съжаление.
Johny - майстор
torbalan написа:
Отделно, че практически всички автомобили произведени през последните десетина години това го имат като възможност - автоматичното включване на фаровете :)
Торбалане, 2 пъти го пишеш това, но въобще не е така. Карам 2 автомобила/европейски/ 2003 и 2008 година и нито един няма тази екстра. На единият фаровете се включват автоматично само ако стане тъмно, но това не е за нашият случай.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 23

Тема "Дневните светлини?" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: