• 1
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 386
Ел. инструментите. Консумативи.
ferrari4456 - специалист
Имах си работа с моята хускварна и в повечето случай или казват "не правилна употреба" или "това е консуматив".
Повреди ми се един телефон и го нося и ми казват "ударен" и им казвам къде е ударен няма нищо по него.Връщат го от сервиза пак "намокрен". :проба:
МcCulloch cs 340 ще я има на намалението в бриколаж -20% всяка година, ако ти се чака все пак.Правят го един път през март и един път през ноември, както практикер.
Sof - специалист
Значи 5 години гаранция добре, но Хипермаркета не е сервиз и съответно ще опреш до услугите на оторизираният сервиз на Хускварна и става сложно. Малките търговци/сервизи, които са за предпочитане избягват да ремонтират -гаранционни купени от Хипермаркетите ! Казват - тия вземат печалбата и не я поддържат, а пък ние да я оправяме без пари ?!

Та аз от такъв магазин бих си взел само "негаранционни" елементи.

choko колега,

Едва ли някой би ти сменил в гаранционен срок въпросните модули, защото те не се чупят на марковите машини в този период ! Ако си ги счупил, значи си ги ползвал найстина неправилно !

Мене като взех лабавият тример за трева -майстора ми каза-ако разсукаш жилото (кардана)демек-дори и в гаранция ще си дадеш едни пари за смяната му !!!

Виж на "Хуспварна" от 150 лева веднага ще ти се наложи смяна !

На моята стара 36 Хуск-стартовото важе не е сменяно никога и сега ми направи впечатление че се е закъсало горе при дръпката. Взех си една дължина за смяна от сервиза и като се скъса го сменям и това е !

Тия машинки са лабава не са за зорене, но щом ти харесват ! Или цената ти харесва повече !? :)
ferrari4456 - специалист
Абе кое днешно време е издържливо.Аз повече хускварна няма да взема.
Имам Husqvarna 45 и нито сервиза иска да се занимава нито никой.Блокира веднъж оригиналното бутало, сложих второ и пак същата история.Преглеждана е в сервиза преди това и нищо не са казали.Така че на гаранция не разчитай!
Sof - специалист
Нали за това и аз говоря- оторизираният сервиз изгони Дъртите си експерти и назначи разни млади ! Голям сервиз и всичко се претупва !

Аз за това си пазарувам от малък магазин на Хускварна и проблеми нямам-момчето е и майстор и ги прави нещата !

Новите неща не са лоши, но зависи на какви пари и качество.
Аз взех през последните 3 години-Партнер тример и е ОК ! Моторна метла да си духам яко паяжините и листата от асмата на Маклуч и е супер. И също взех моторна коса Хуск правена в Швеция -скъпа е но е и направена много качествено найстина !

Та зависи какво, от къде и колко !

А за твоя проблем с Триона-или си попаднал на дефект, или неправилна употреба. После може и в сервиза майсторите да са си оставили ръцете и тнт.

При всички марки си имат и дефекти, но процента при Качествените е малък !
моето мнение е че Хускварна е качествена марка !

Но когато взехме и ние 36 докато се научиме да я ползваме я строшихме - от развиване на свеща -прецакахме резбата на леглото и. Сменихме цилиндъра и от тогава баца !
А я развивахме защото не беше настроена добре в завода и нямаше кой да ни каже да я пренастроиме за нашият климат и условия-незнание- пали трудно и ние отвиваме и завиваме и -си ева мааата !

Пазя го цилиндъра с прецаканата резба и даже майстора ми каза да му го дам за да го направи и да изкара някой лев-правел се-с втулка и съчма се блокирала вътре за да не избие втулката. Но за сега не е заслужил !
Исках му старо бутало-той ме накара да го черпя кола и отстъпките дето ми ги прави ги прави и на другите :mrgreen: !
choko - специалист
Аз си мисля, че гаранцията е проблем на продавача. Добре е да соменете дали имате разписани гаранционните условия за вашите машини.



Чл. 112. (1) При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба потребителят има право да предяви рекламация, като поиска от продавача да приведе стоката в съответствие с договора за продажба. В този случай потребителят може да избира между извършване на ремонт на стоката или замяната й с нова, освен ако това е невъзможно или избраният от него начин за обезщетение е непропорционален в сравнение с другия.
(2) Смята се, че даден начин за обезщетяване на потребителя е непропорционален, ако неговото използване налага разходи на продавача, които в сравнение с другия начин на обезщетяване са неразумни, като се вземат предвид:
1. стойността на потребителската стока, ако нямаше липса на несъответствие;
2. значимостта на несъответствието;
3. възможността да се предложи на потребителя друг начин на обезщетяване, който не е свързан със значителни неудобства за него.



Чл. 113. (1) (Нова - ДВ, бр. 18 от 2011 г.) Когато потребителската стока не съответства на договора за продажба, продавачът е длъжен да я приведе в съответствие с договора за продажба.
(2) (Предишна ал. 1 - ДВ, бр. 18 от 2011 г.) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба трябва да се извърши в рамките на един месец, считано от предявяването на рекламацията от потребителя.
(3) (Предишна ал. 2, изм. - ДВ, бр. 18 от 2011 г.) След изтичането на срока по ал. 2 потребителят има право да развали договора и да му бъде възстановена заплатената сума или да иска намаляване на цената на потребителската стока съгласно чл. 114.
(4) (Предишна ал. 3 - ДВ, бр. 18 от 2011 г.) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба е безплатно за потребителя. Той не дължи разходи за експедиране на потребителската стока или за материали и труд, свързани с ремонта й, и не трябва да понася значителни неудобства.
(5) (Предишна ал. 4 - ДВ, бр. 18 от 2011 г.) Потребителят може да иска и обезщетение за претърпените вследствие на несъответствието вреди.



Чл. 114. (1) При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба и когато потребителят не е удовлетворен от решаването на рекламацията по чл. 113, той има право на избор между една от следните възможности:
1. разваляне на договора и възстановяване на заплатената от него сума;
2. намаляване на цената.
(2) Потребителят не може да претендира за възстановяване на заплатената сума или за намаляване цената на стоката, когато търговецът се съгласи да бъде извършена замяна на потребителската стока с нова или да се поправи стоката в рамките на един месец от предявяване на рекламацията от потребителя.
(3) Потребителят не може да претендира за разваляне на договора, ако несъответствието на потребителската стока с договора е незначително.



Чл. 115. (1) Потребителят може да упражни правото си по този раздел в срок до две години, считано от доставянето на потребителската стока.
(2) Срокът по ал. 1 спира да тече през времето, необходимо за поправката или замяната на потребителската стока или за постигане на споразумение между продавача и потребителя за решаване на спора.
(3) Упражняването на правото на потребителя по ал. 1 не е обвързано с никакъв друг срок за предявяване на иск, различен от срока по ал. 1.
dragozow - майстор
Стартера и пластмасовото водещо колело са така направени че могат да издържат години при правилна експлоатация. Говоря за марковите машини. Например новите модели палят и с четвърт от дърпането. И аз имам машини и стартерите са здрави. Говорили сме го, обира се луфта и тогава се дърпа рязко.
Sof - специалист
choko Ти си мислиш, ама реалността е по различна !

Верно е че сега в стартерите на машините има и усилвателни пружини и много по лесно се дърпа важето.

Даже и лентовата спирачка е направена с един пръст да я заключиш и отключиш !!!!

Я да ти дам моята 36-заключваш и изпразква една яка пружина, после за да я отвориш се набираш на земята здраво. Даже се е запукала пластмасата и моя майстор ми намери втора употреба щото ново за 36-та няма. Та и онова пак там се запукало ! Ама това са 10-15 години щракане ! Та си запретнах ръкавите и завъртях една дебела поцинкована ламарина около запуканата част на дръжката и стана яка кутийка- иначе щеше да остана без спирачка в даден момент !

Старите машини са Земя -Земя :lol: - Палиш на земята и отключваш спирачката на земята !!! А новите са Въздух - Въздух ! :wink:
Та новите са доста подобрени в някой отношения !

А за гаранцията- взех смарт -фон-след няколко месеца ми излезе петно на подцветката- стои по ярко петно на бял фон-стандартен дефект. Питам в магазина за гаранцията и първият път ми казаха че може и да кажат че е удрян и не е гаранционен. А аз не бях го удрял и тнт. После пак питах, продавача видя че някога съм работил за компанията и вика -абе ще го замотат, ама аз ще напиша че ти си го пазил и е с оригиналният протектор на дисплея и би следвало да го уважат дефекта !
Накрая моя колега ми вика - аз имам познат в сервиза - дай ми 10 лева за сервизният майстор и ти го сменят целия и не се занимаваш !

Обаче не ми се занимава да инсталирам пак софтове и понеже не ми пречи това петно особено се отказах за сега да го сменям !

Та гаранцията тук е относително понятие и не ги чети тия текстове и шрифтове, а ми се ориентирай в обстановката Чоко !!! България е Държавата !!!
Последна промяна от Sof на чет дек 05, 2013 7:40 pm, променено общо 1 път.
choko - специалист
Знам къде се намирам, но това не е причина да си плащаме и по време на гаранцията.
Докато си траем ще е така. Ясно е, че на никой не му се занимава да губи време и нерви особено когато зад гърба му не стоят добре работещи държавни институции. Но докога!!!

И отново ви моля потребители и търговци дайте гаранционните условия.
Sof - специалист
Значи специално на твоя въпрос за тези две части - те не се чупат лесно и Драгозов ти го каза и ако се счупи или е наистина дефект и би следвало да ти го подменят гаранционно или си си теглил колата със стартовото въже !

Но това се вижда и би следвало ако е дефект да нямаш проблем !

Не ми се занимава да ти снимам моята гаранция и да я поствам, но си е стандартната- ако отвориш и ремонтираш - отпада гаранцията и тнт ! Е в тоя десен !!!!

Ти какво искаш да откриеш в тая гаранция да видя дали го има или няма и да ти го напиша ???
vrangelov - специалист
Sof написа:

Старите машини са Земя -Земя :lol: - Палиш на земята и отключваш спирачката на земята !!! А новите са Въздух - Въздух !

[-X
  • 1
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 386

Тема "Тема за резачките и моторните триони" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: