• 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
Всички имаме коли, нали ?

Може ли използването на днешните акумулатори да спестява гориво?

58%
Да
48
42%
Не
35

Общо гласове: 83

Тани - модератор
stivemaster написа:
Например във Варна оставайки настрана съмнителните просто силно бръмчащи "бегачки" напоследък се срещат само две -три фабрични такива със възможности далеч над тези на повечето поршета ,затова пък ламборжинита, мерцедеси, беемвета и поршета колкото си искаш.Което идва да покаже ,че тези дето нямат пари за бегачки се прехласват направо по недостъпните возила на баровците които пък робувайки на марката не обръщат внимание на качества и възможности.
Хм :? А защо ли преди няколко седмици карах точно МЕРЦЕДЕС - 750 кончета и ускорение под 4секунди до 100км/ч ? Колко са реални не знам , но преди чипирането е бил фабрично 600 коня. Именно затова съм впечатлен от Теслата , защото знам какво е удоволствието от такова ускорение! И точно този мерцедес е най-редовно във Варна , защото човека има бизнес там!

ПП И ДА - проблема е в парите. Проблема винаги е бил в парите. Всеки разсъждава от позицията дали това е изгодно или не. Именно затова монополистите държат патентите на повечето открития и определят така цените , че да не може да си го позволим и да останем консуматори на консумативите и услугите , които продават!
stivemaster - майстор
Много добре Тани ,но представи си докато си го караш тва нещо ,покрай теб да изсъска (говоря буквално щото не ръмжи като псевдобегачка а направо свисти ) 10-12 годишно синьо Субару Импреза турбо (производство на Продрайв и внесено от Англия без никакви "доработки" тук цената му няма да коментираме) и буквално да ти счупи хатъра за нататък.
Аз лично съм виждал такъв автомобил и в гаража на изчезналия "г-н Илиенския" в София на фона на неповторими екземпляри луксозни автомобили ,но в направление бегачки имаше такава .Личната му охрана ,сподели че преди да я плати са засичали максимална скорост 210 км/ч. и ускорение 2.3 сек. до 100 км/час. постигнати от доведения за теста пилот на примависта.
А в Лексус 450Н се возих и нямам думи ,в сравнение с GL450 (шефа ми има такъв) е абсолютен самолет .Мерцедеса е такова разочерование че ..... ,седем скорости автоматик ,дето докато се сети да превключи ....... луда работа.
Теслата я пуснаха и срещу 997 Turbo
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=OxveY1R2pws[/youtube]

Точно по темата за дрифт с Е30 (само че с другото задвижване) наистина има какво да се каже :-D Там модулираш само с газта (или "акселератора"), друго не пипаш.


Момчето го ръчка и зимата


ТУК са го заснели как мачка считаното за най-бързо BMW - M6

Ей това е бимоторно задвижване

Това е цялата техника на един автомобил от второ поколение. Батерията е пода.
Изображение

Като днешните LED монитори или tablet PC-та - има си всичко в два пръста.

Шаси. Отпред действително няма нищо.

На това му се вика здрава предница!
http://media.caranddriver.com/images/11 ... 80x782.jpg
И всичко е неръждаемо.
В сравнение - днешните самоносещи се конструкции от тенекия са пълна трагикомедия.
Тани - модератор
А колко коня е Мерцедеса? Сигурно там е разковничето. Човека с Мерцедеса има и Порше Кайен и казва , че като се качи вече на него и не може да откъне въпреки 400 си коня! А Мерцедеса му аз лично съм го карал над 200 и то в Пловдив между светофарите и между колите. Между всеки светофар вдигаше поне 180. Той го е карал на магистралата с над 300 , мисля че беше 340 км/ч , но понеже не е съвсем луда глава в тази област го е дострашало да натисне педала повече. Какво са 210км/ч. за Субаруто! То голяма част от стандартните коли си ги вдигат!При спортно каране както се движи със 150 , като натисне педала докрай гумите превъртат въпреки , че е на автоматични скорости!Отделно си има и ръчни , които се сменят от волана. Определено не може да се слагат всички коли под общ знаменател и да се казва"еди коя си марка не става"
stivemaster - майстор
На споменатите коли във Варна незнам как е но за споменатия може би покоен господин колата беше взета в комплект с водно охлаждане на амортисьорите ?!!!! (двойни ,регулируеми),водно охлаждане на карбоновите спирачни апарати ,комплект колела за смяна на предавателните отношения според желаното за трасето (по повод въпроса ти какво са 210 км./ч.) ,забележи времето за достигане на 100 км/ч. Освен това компа вътре е с регулируеми настройки за мощност, въртящ момент на какви обороти да бъдат и т.н. .С други думи расова бегачка ,професионална бегачка ,а не луксозен автомобил който са решили да го направят бърз на всяка цена.
Надявам се си виждал WRC фирмен автомобил и знаеш че това вървене не е магистрална надувка дето може да си разпъвате локуми че много върви или не върви а се говори за времена и класиране при брутални условия на експлоатация.
И още нещо което си спомням ясно ,цитирам споменатия охранител един от най близките му хора "като слезе от нея е като малко дете - суперпревъзбуден с умалени зеници ,треперещи ръце и повтаряш егати колата човече ,егати колата".Става дума за човек дето можеше да си позволи каквато и да е кола.
Не ме разбирай погрешно Тани за много пари може да се направи всичко но кое колко струва всъщност , тук съм виждал и Порше GT2 за 1.200.000 лв. която не е по бърза от това http://www.youtube.com/watch?v=GrgKJtw7 ... re=related (нарочно субару да не кажеш стига с това ЕВО10) обаче.Така че в тон с темата какво отричат всъщност хората не приемащи електроавтомобилите техните по добри показатели ли или всъщност продължават подадения от заинтересованите тон в тази насока.
dj_marti79 - специалист
Спорите като някакви детскоградинци.
Ще бъде кофти картинка ако скъпите ви возила ги надмине някаква такава акумулаторна кутия от 1972 година.
http://www.plasmaboyracing.com/videos.php
Все си мислех че в електрическата кола търсим евтин транспорт а не лукс.
Тани - модератор
Марти , прав си че спорим по детски , за което се извинявам . Сравнението го направих , защото двете коли са с еднакви параметри и са серийно производство, а наскоро карах Мерцедеса и още ме държи. Винаги ще може да се тунинговат. Но човек си взима такъв автомобил да ходи на работа , а не да се състезава. Това , че задминава без усилие повечето от "състезателчетата" въртящи гуми на Калояново си е допълнителна екстра.
stivemaster - майстор
Така е бе колега прав си оспамихме темата сори, макар че сме на едно мнение и просто по образно се обясняваме.Аз мога да ви напомня и серията на Американски чопър в която им поръчаха драгстер-електричка и скептицизма им докато не им докараха готов да го пробват.Тогава общото мнение се обърна на - егати чудовищната машина ,трябва да си сменя бельото.
25th Hour - специалист
Все си мислех че в електрическата кола търсим евтин транспорт а не лукс.
Точно в това е колосалната ти грешка. Всеки човек и всеки мъж вижда в автомобила статуса си и в обществото и пред заобикалящият го близък кръг. Това е философия налагана повече от 100 години. Не съм чувал някой да заявява статус с електромобил, именно за това бях писал, че още не сме дорасли да търсим ефтин транспорт. Сигурен съм, че на хората с много високи доходи трудно може да им се вмени да зарежат лукса и да потърсят просто транспорт. Парадокса е, че все още скъпата технология на елмобила се обсъжда от хора като нас с някакви доходи, като нячин да се пестят пари.. дори не като начин да се опазва природата....

Колкото до коментара по-горе.. спрете NFS-то защото пишете страшни глупости и някой може да ги прочете...
colyo - специалист
Колеги, снощи докато рових из нета да видя що за моторче ползва хърватчето се натъкнах на нещо интересно:
http://mazeto.net/index.php?topic=287.0
Познанията ми по електротехника са близки до това да не пипам фазата с голи ръце, но човека се тръшка, че може да се извади КПД над 100%. Така, че май щем нещем отиваме към електриката. Хърватчето може и да е роднина на Тесла, но и Пласмабой не му се дава по динамика, демек въпрос на време е тази технология да стане достъпна и най-напред ще се внедри в скъпите возила. Отдавна се работи и по електроника, позволяваща да се повиши ресурса на батериите с пъти. Изводите се налагат сами.

ПП: малко офтопик http://www.kaldata.com/66119/Вижте-цяло ... инути.html
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Тема "Вярвате ли в ползата от "електрифициране" на автомобил ?" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: