• 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
Всички имаме коли, нали ?
VLADO66 - майстор
Ползвал съм такава добавка http://store.emk-33.com/product/325829/ ... -moly.html както и готово масло с добавка на тази фирма и мога да кажа че няма поражения по двигателя и маслените магистрали.За полза не мога да говоря защото тя би се наблюдавала при продължително използване на двигателя и мерене на компресията преди и след, при сравняване на компресията на нетретиран двигател при съпоставими натоварвания.НО не става за възстановяване на компресия.
profesionalist_wood - майстор
Да не е от шибаните дюзи ако смукача не пръска свестно и да няма компресия?(Да не ме подберете като в оная тема за голфа от кой век е :lol: )
Сузи - специалист
Сузи написа:
svetli_44 написа:
Колеги със свалянето на температурите на буса започна да пали по трудно. Ходих на сервиз и монтьорите ми казаха че ми е понижена компересията. Посъветваха ме да сипя добавка на Дуралюб България Dura lube Diesel HD
Била специално разработена за издъхнали дизели да им възстанови компресията.
Моля който я е ползвал да ми обясни как действа ?
Напиши компресията на цилиндрите ?
Мери ли я ?
П. Петков написа:
Молибденовият бисулфид (MoS2) е чудесно средство за значително намаляване на триенето в целия двигател, което значително облекчава и стартирането. Една чаена лъжичка, разбъркана в двигателното масло и сипана в картера, е напълно достатъчна. Това, което имам, е на "Мерк" (MERCK) и го употребявам за смазване на резби, които са подложени на висока температура, като гайки на генерацията и др. Развинтването на т.н. "спечени" резбови връзки, които предварително са "смазани" с бисулфида, е безпроблемно. На външен вид представлява ситно смлян, сиво-черен прах. При разтриване мужду пръстите създава усещане за нещо мазно и оставя следа, като от намазване с графит. В някои видове грес се ползва като добавка, а те са популярни като "графитна грес". Ползва се и за смазване на въртящи се механизми във вакуумни инсталации (планетарни карусели), поради високотемпературните си качества и много нисък парен натиск (не "гази" и не влошава вакуума при загряване). Вероятно в нета все някой ще го предлага и рекламира. Ако Вие сте в София, срещу магазина "Ташев и Галвинг" (на "Бистришко шосе"), има един магазин за химикали и стъклария, който се казва "Теоком". Там, най-вероятно го има. Не съм работил с други производители, но за "Мерк" гаранцията е пълна. За много хора, сипването му в двигателя предизвиква чувството на плахост и свенливост, но това е при всеки първи опит. Разбира се, става въпрос за поизносени двигатели. За новите няма такава необходимост. За недоверчивите, и тези които са предпазливи (Все пак това е двигател!), препоръчвам следния експеримент:
Измива се добре от смазката (с бензин) произволен лагер (некапсулован, тоест без "Z" и "2Z"), след което се подсушава с пистолет и сгъстен въздух. Развъртва се на ръка, а впоследствие сепараторът и сачмите се "смазват" с бисулфида. Оценява се разликата при въртенето "на сухо" и смазан. Разликата е осезаема. След това лагерът се нагрява с пистолет за горещ въздух до висока температура и отново се развъртва. Въртенето е без проблем, докато при същите условия, греста ще се спече и лагерът няма да помръдне. Това горе-долу е скромният ми опит. Разбира се, професионалните "двигателисти" ще имат по-богата палитра от съвети, но както казваше един приятел: "Ние толкова можем!" :)
Прикачен файл:
IMG_0553[1].jpg
Това е снимка на буркана с бисулфида.
Преди се интересувах от добавки. Купих една точно с Молибденовият бисулфид (MoS2) . Марката беше Универсален Модификатор Руска. Освен че запуши масления филтър друга полза не видях. После приятел ми каза че съм купил менте. Трябвало да има печат "Краси" от вътрешната страна на капачето на кутията. Сега знам ли от къде се купува оригинална ?
VLADO66 - майстор
В модификатора няма молибденов дисулфид.
hidrazin - майстор
Доколкото си спомням модификатора беше с тефлон? :? Тази буря с присадките отдавна мина и отшумя даже в САЩ. Имаше и доста дела та се наложи корпорацията DUPONT да направи официално изявления, че тефлонът няма приложение в автомобилите по този си начин.
Ама още си се продава. Като има балъци да се закачат на кукичката...
:partyman:
VLADO66 написа:
В модификатора няма молибденов дисулфид.
Каква е разликата между молибденов дисулфид и тефлон ? Коя е по-добра ?
VLADO66 - майстор
Нани написа:
VLADO66 написа:
В модификатора няма молибденов дисулфид.
Каква е разликата между молибденов дисулфид и тефлон ? Коя е по-добра ?
Както каза и хидрата,някой умник е решил че тефлона след като е лъзгав може да го сложи в добавка,ОБАЧЕ при висока температура,която не липсва в двигателя тефлона става на черна глеч която запушва маслените пътища.Молибденовия дисулфид няма такива свойства,но Лики Моли препоръчва да се редува добавка или масло с добавка да се слагат през смяна на маслото т.е. да се редуват чисто масло и добавка.
hidrazin - майстор
Нани написа:
Коя е по-добра ?
Най-добрата добавка са нови бутала и лагери.
:partyman:
todortv - майстор
А, има ли някой впечатления за тази.
Дават я и профилактично за нови мотори.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Тема "Ползвали ли сте добавката на Дуралюб България Diesel HD ?" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: