• 1
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
  • 72
Всички имаме коли, нали ?
velsi - Почетен майстор
Виж сега, в крайна сметка ти си решаваш какво ще направиш и какви са ти приоритетите. Фактите са такива:

1. Стартерът е сменен с неоригинален, липсва редуктор, което за дизелов двигател е стандартно, дори за по-малки двигатели.
2. Върти бавно и товари акумулатора. Видно е от клипа, който беше пуснал и от информацията, че лампите по таблото показват прекалено висока консумация.
3. Двигателят пали при въртене по инерция, тоест при наличие на стабилно и продължително въртене, такова на стартер не се постига и двигателят не пали.

За разлика от бензиновия двигател, където е достатъчно някакво въртене за запалване, искрата подадена в точния момент си свършва работата, при дизела запалването става при сгъставането на горивната смес. Тя се самозапалва като това е иницирано от високото налягане в цилиндрите. Процесът се подпомага от подгряващите свещи. Това е в общи линии. При добро и енергично въртене нещата се случват. Иначе се получава това, което е при тебе - припукване, припушване, но малко не достига, именно стабилно въртене на двигателя.
Друг е въпросът ти какво искаш и какво си склонен и какво не за да приведеш тази кола в работещо състояние.
toolegittoquit - майстор
velsi написа:
2. Върти бавно и товари акумулатора. Видно е от клипа, който беше пуснал ...
Като човек с опит ми казваш, че стартерът върти бавно по това, което чу във видеото, така ли? Позитивно, потвърждаваш това, че действително ти се струва, че върти не както трябва? Ако да, ще търся стартер.
Още тия дни ще се опитам да намеря стартер с редуктор. Не бях сигурен дали върти бавно.
Ходих на няколко места, уж да видят колата и да видим дали ще се купува нов стартер да се слага или да се ремонтира, за всички всичко, освен стартер е проблема, въпреки че ми се струва, че не е наред. Нямам коректив.
Благодаря ти. Ще търся стартер най-вероятно и хубава тресчотка.
toolegittoquit - майстор
ivanovbg написа:
Още на втора страница съм му казал, ама шушумигата си е шушумига.
Щях да бъда съгласен, ако стартерът не си променяше гласа по свое осмотрение. Понеже е идиотски просто устройство се чудя защо може да го прави, при условие че пътят до него(кабели) е пробван и т.н. В крайна сметка изглежда ще го прежаля и сменя. Проблемът е, че нямам никакви части за пробване и с каквото искам да пробвам - трябва да си го купя. Имай го предвид, преди да кориш. Много е лесно да говориш, ако в сервиза имаш цял рафт със стартери, които можеш да ползваш за пробата.
toolegittoquit - майстор
главное отличие - способность РЕДУКТОРного стартера выдать больший крутящий момент, т.е. способность "прокрутить" двигатель при более низких температурах, в условиях когда очень густое масло в двигателе не даёт парам трения с лёгкостью двигаться относительно друг друга.
З.Ы. по поводу силы тока, здесь Ваше понимание этого значения немного не корректно, имхо )))
отличие редукторного стартера от стартера безредукторного - крутящий момент больше, "сила тока" меньше, а значит для прокрутки двигателя понадобиться меньший пусковой ток требуемый от АКБ.
velsi - Почетен майстор
toolegittoquit написа:
Щях да бъда съгласен, ако стартерът не си променяше гласа по свое осмотрение.
Пак правиш изавления в стил "искрено и лично". Затова твоите теми са все такива и често излизат извън контрол. Променя си гласа, да. Този стартер не е оригиналният на този мотор. Факт. Не е предвиден за това натоварване, работи на предела на възможносите си и в режим, за който не е предназначен. Толкова. Какво ти се струва или би ти се искало на тебе е съвсем друго нещо.
toolegittoquit - майстор
velsi написа:
Пак правиш изавления в стил "искрено и лично".
Не ме разбра. От ден 1 имах съмнения, че този стартер не е удачен. Но ме уверяваха, че е за тоя двигател и че е наред. Като разбира се, питах и никой не знае какъв трябва да е оригиналният. Казват ми "ние ги ремонтираме, не ги избираме" В момента потвърждаваш съмненията ми. Другото е - с по-горното имах предвид, че изключвам проблем с кабели и предполагам, че просто има проблем със стартер. Ще се провери. Като се купи и сложи - ще пиша.
pipilica - майстор
А ти провери ли си шалтера и всички клеми на кабелите на стартера, щото там токовете са големи и малко ако не е стегнато или има окиси и стартера върти на умряло. Това лесно ще го провериш, нали ти е по специалността, ма да ти кажа все пак. Намираш си помощник, той да върти ключа, пък ти с един уред мериш на акуто и после директно на винта на стартера, ма след шалтера, и гледаш колко волта ти се губят по кабели и снадки. На мен примерно ми се губи цял волт по линията на подгревните свещи.
Айде утре напиши резултата, щото мое да си е заминал шалтера. Тоя стартер като го купи прегледа ли му фтулките и четките, много страници станаха и не помня вече да ли си писал някъде.
А и още провери си по тоя начин и линията на подгревните свещи, и още сигурен ли си че ти е отлична снадката на минуса с купето, щото ако има ръждица на тока му е зор да мине, не знам на Форда има минус до стартера.
toolegittoquit - майстор
pipilica написа:
Айде утре напиши резултата, щото мое да си е заминал шалтера. Тоя стартер като го купи прегледа ли му фтулките и четките, много страници станаха и не помня вече да ли си писал някъде.
А и още провери си по тоя начин и линията на подгревните свещи, и още сигурен ли си че ти е отлична снадката на минуса с купето, щото ако има ръждица на тока му е зор да мине, не знам на Форда има минус до стартера.
Четки - 3/4. Втулки - без луфт уж. Всички снадки по силови кабели - почистени. Пробван - друг шалтер. Всички клеми почистени. Болтове завивани стабилно. Минус - почистена обувка на кабела, почистено където ляга на двигателя. Сипах му малко бяла грес и го затворих.
pipilica - майстор
Нали ти писах, премери волтовете и тогава пиши, мани кво е почистено и смазано. Колко квадрата ти е кабела до стартера щото тоя без редуктор харчи бая повечко ток.
Като мериш плюса и минуса на уреда ще ги бучиш директно на оловните клеми на акуто.
Дай утре волтовете.
kozl - майстор
Тинки с кой акъл си купи дизелова каруца. Нафтата ли ти е вкусна :? То при мен е екзема още от казармата :lol: га плувах в нафта :shock:
Колега с издухан дизел се скапа да сменя стартери. Щото подкарваше колата на стартер до нанадолнището. Ми не пали студена и нема кой да бута и като предварително не е заложена "на старта" :roll: Беше разбил леглото на насочваща втулка м-у стартера и двигателя и така установихме, че стартера може да се намества и да се затяга по различен, едва различим начин, но въртенето и то различно. Примерно напъваме със щанга в някоя посока и стягаме и върти добре. Стягаме без да напъваме и върти зле. Един и същи стартер.
Знания, умения, опит. Кое е най-важното :? Най-важното е да го направиш, може и с късмет. Ама уви ти и късмет нямаш.
За стартера ами не пиши повече. Достатъчно мнения ти се дадоха за сартера. Набутал си се с тоя кютук. И аз пробвах на моя проскубан лъв 305 един такъв стартер и после си купих Митсубиши с редуктор. А кютука го подарих на други да се мъчат като теб :lol:
На Пасата му клекна акумулатора на 3 год.откак беше нова колата излезнала. Ма нали служебен и оп смениха го с нов на Монтана. А у стария може и да е имало жажда за живот, ама нейсе уйде у скрапа. И вече близо 5 години Монтанелата върти, ама по-бавно още от началото (стартерния ток по малък :? ). А пасата пали що е под 80к, ама в началото като почва да върти двигателя се замисля.
Комплексни причини - компресия двигател, стартер, двигателно масло, акумулатор, гориво, ГНП, кое ли е добре :?
Помня години наред ладичката я карахме с Диона Супер. И един ден разпродажба на залежали стоки. Тогава акумулаторите бяха дефицит и отидох за акумулатор, а те разграбени та успях туба масло вземах. Белгийски Шел. Ма не помня колко W, но комшия ме виде. И на маслото завиде. А той с Фиат Абарт и дай та дай. Ама не в ладичката отиде :finga:
О чудо! Зимата в студа стартера върти като в летни дни :shock: Но акумулатора си отиде. А дефицит е няма нов от де :wallbash: И с манивела паленето ми тръгна, та да взимам на хората ума. Как със четвър оборот и двигателя на ход :shock: А народа изумел, смръзнал и удивен гледа как сняг и лед събарям от колето. Даже ми ръкопляскаха, че ръце им се смръзнаха :wink: :lol:
  • 1
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
  • 72

Тема "Дизел Ford 1.8D пали само на бутане, когато е студен." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: