Виж сега, в крайна сметка ти си решаваш какво ще направиш и какви са ти приоритетите. Фактите са такива:
1. Стартерът е сменен с неоригинален, липсва редуктор, което за дизелов двигател е стандартно, дори за по-малки двигатели.
2. Върти бавно и товари акумулатора. Видно е от клипа, който беше пуснал и от информацията, че лампите по таблото показват прекалено висока консумация.
3. Двигателят пали при въртене по инерция, тоест при наличие на стабилно и продължително въртене, такова на стартер не се постига и двигателят не пали.
За разлика от бензиновия двигател, където е достатъчно някакво въртене за запалване, искрата подадена в точния момент си свършва работата, при дизела запалването става при сгъставането на горивната смес. Тя се самозапалва като това е иницирано от високото налягане в цилиндрите. Процесът се подпомага от подгряващите свещи. Това е в общи линии. При добро и енергично въртене нещата се случват. Иначе се получава това, което е при тебе - припукване, припушване, но малко не достига, именно стабилно въртене на двигателя.
Друг е въпросът ти какво искаш и какво си склонен и какво не за да приведеш тази кола в работещо състояние.
1. Стартерът е сменен с неоригинален, липсва редуктор, което за дизелов двигател е стандартно, дори за по-малки двигатели.
2. Върти бавно и товари акумулатора. Видно е от клипа, който беше пуснал и от информацията, че лампите по таблото показват прекалено висока консумация.
3. Двигателят пали при въртене по инерция, тоест при наличие на стабилно и продължително въртене, такова на стартер не се постига и двигателят не пали.
За разлика от бензиновия двигател, където е достатъчно някакво въртене за запалване, искрата подадена в точния момент си свършва работата, при дизела запалването става при сгъставането на горивната смес. Тя се самозапалва като това е иницирано от високото налягане в цилиндрите. Процесът се подпомага от подгряващите свещи. Това е в общи линии. При добро и енергично въртене нещата се случват. Иначе се получава това, което е при тебе - припукване, припушване, но малко не достига, именно стабилно въртене на двигателя.
Друг е въпросът ти какво искаш и какво си склонен и какво не за да приведеш тази кола в работещо състояние.