• 1
  • 88
  • 89
  • 90
  • 91
  • 92
  • 306
Съвети от майстори за майстори. Полезни проспособления и инструменти.
val4o89 - специалист
sasko12345, според мен нещо ти куца в системата. Не е нормално да минаваш толкова малко км. Аз минавам към 30км без проблем с 3х12ач. Може би не ги зареждаш правилно, нали зарядното ти се ебаваше нещо.
sasko12345 - специалист
Зарядното ми е на 48в и ги зарежда за около 1 час и нещо малко е странно при положение че зарежда с 2,8А. То се изкл само след това време тъпа електроника.
val4o89 - специалист
Ами то е ясно че почти не ги зареждаш тия батерии.
piron45 - майстор
sasko12345 написа:
Зарядното ми е на 48в и ги зарежда за около 1 час и нещо малко е странно при положение че зарежда с 2,8А. То се изкл само след това време тъпа електроника.
Колега, големината на заряда трябва да е 10% от капацитета на батерията в продължение на 10ч. за напълно изпразнени батерии. В противен случай се скапват батериите по бързо.
tonyboy - специалист
sasko12345 написа:
Зарядното ми е на 48в и ги зарежда за около 1 час и нещо малко е странно при положение че зарежда с 2,8А. То се изкл само след това време тъпа електроника.
колега явно зарядното ти не е наред, пробвай да ги заредиш поотделно с 12 волтово зарядно и ако пак минеш 10 км тогава са проблем батериите
sasko12345 - специалист
Абе се тая е преди ги зареждах с автомобилно. Карам ги от 1 година яко каране всеки ден почти и зимата. Издържат Дружба 1 езерото - КАТ - 7,5 км и на вращане умират съвсем. Ама минавам през баира на младост до там ама даже и през зала армеец да мина пак умират. И нови пак така си бяха. Тежа 100 кг точно. Брат ми е 77 кг и с него около 20 км карат каза.

А това зарядно е на 48 волта и си е съвсем на ред за електроколело е специално. То може би не изкл на пълно просто ги държи на нещо като подзаряд. Ще зема да пробвам с по малки акумулатори да видя как ще е с идеята да са по леки де не заради друго.
Здравейте ! да попитам някой пускал ли е 48v на орг. ел. колело на 36v ? конрадското работи без проблем и при мен на 48v .
MMIel - специалист
sasko12345 написа:
Абе се тая е преди ги зареждах с автомобилно. Карам ги от 1 година яко каране всеки ден почти и зимата. Издържат Дружба 1 езерото - КАТ - 7,5 км и на вращане умират съвсем. Ама минавам през баира на младост до там ама даже и през зала армеец да мина пак умират. И нови пак така си бяха. Тежа 100 кг точно. Брат ми е 77 кг и с него около 20 км карат каза.

А това зарядно е на 48 волта и си е съвсем на ред за електроколело е специално. То може би не изкл на пълно просто ги държи на нещо като подзаряд. Ще зема да пробвам с по малки акумулатори да видя как ще е с идеята да са по леки де не заради друго.
То и автомобилното ако е някакво евтино пак може да не ги до зареждаш достатъчно, но ако както казваш, че си ги карал година, нормално е да са накрая на възможностите си. Ще се радвам ако моите изкарат толкова :).
Аз пък съм пред дилема. Дали да си поръчам евтино китайско 48в зарядно (не ми се нрави тая идея, но няма пари за по скъпо) или да си сложа един ключ на колелото, чрез който да првключвам връзките от 4 последователно свързани в 2 по 2 паралено свързани и да ги зареждам с 24в. Имам доста добро от 2 до 24 волтово зарядно: http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... duct=12105. Единственото което ме притеснява е, че не се препоръчва да не кажа че е почти недопустимо оловни акумулатори да се зареждат в паралел ако не са еднакви и не са работили заедно от нови по този начин.
Сега съм се вкарал в голям филм. Нося 2 зарядни винаги с мен. Едното е 36 волта, а другото е това от линка, понеже зареждам и на работа и в къщи. Изключвам последният акумулатор и давам кабелите на късо за да станат 3 последователно свързани и зареждам с 36в, а 4-тият акумулатор го зареждам доста прецизно със зарядното от линка, на което мога да регулирам зарядният ток.
Последна промяна от MMIel на ср юли 11, 2012 8:32 am, променено общо 1 път.
tonyboy - специалист
и аз съм пред същата дилема и в момента действам по същия начин с две зарядни, за ново китайско 48в. не съм нещо фен защото мисля като се скапат оловата да мина на литиеви а там доколкото знам зарядните са други
sasko12345 - специалист
17.99 dolara e китайското най евтино в ебай за 48в оловни като мойто. На него пише че е за 20ач батерии подходящо зарежда с 2,8А на час. Това не са толкова много пари и аз мисля на литиеви ама от упиесите изхвърлят олово постоянно и от време на време има бая читави батерийки изпадат за ползване.
  • 1
  • 88
  • 89
  • 90
  • 91
  • 92
  • 306

Тема "Електровелосипед" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: