• 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 154
Всички имаме коли, нали ?
Chefo77 - майстор
пишман_майстор написа:
30 кинта за две туби по 1.5 лт и преварена чешмяна вода 1 към 1 .
Да бе, ще плати с петдесетолевка доставката, оттам ще му върнат фалшиви пари и пак ще стъпи на 50 лева ...
stoianov_n - специалист
simplex написа:
....О, да - изплащат се. След 6 месеца ще е антифризът ръждив болвоч, колкото и да промивам системата. И пак ще го хвърля. Докато не мине няколко антифриза и не изчисти системата и най-вече - не си оправдае покупката на по-скъп антифриз с по-чиста система - не мисля да инвестирам в скъп, който да хвърля защото е придобил ръждив цвят.....
Абе не говори глупости като не знаеш.Ръждив бълвоч може да стане само такъв от 2 лева литъра. :x
Ако е изчистена системата един син хепу няма да си промени цвета поне две години.А се сменя на три!!!
Едно шише от 1.5 литра е около 15-16 лева.За тебе може да ти стигнат и две.

пп.А едно време чистехме системата с оцет....ама сега при тия коли е опасно... :-D
montoya - майстор
simplex написа:
G11 и G12 не се смесват. А колата е за G11, значи е предвидена да няма проблем с него. Едва ли сме по-умни от производител, който е казал G11. А освен 11лв/опаковка, като трябват поне 3, слагаме и 8-9лв доставка и става антифриз на цена по-висока от тая на уискито. :shock:
Когато пасата е спрян от производство Г12, не е бил измислен :-D още повече пък Г12++
mupk0 - специалист
Тъй да ви светна малко...за чистене има добавка на Holts..чисти всичко от блока без никви ядове. Почиства и дефектни маркучи и всичко. Хората са открили топлата вода. После 2 бутилки по 1.5 концентрат и вода останалото. Ако караш с концентрат ( което не е препорачително ) ще ебеш мамата на колата за норматив. Антифриза задължително се гласи за -30/-40 в нашия температурен диапазон. Даже и на бутилките го пише . Гъстотата ебава мамата на колата.



Тъй ттй темата е за хвалене...моята катафалка вчера се доказа за пореден път като надежден автомобил...за 2г имам над 110хил км без никви ремонти ( странни или сериозни) , а вчера бутна 873км без почивка :D
mupk0 - специалист
simplex написа:
mupk0 написа:
Почиства и дефектни маркучи и всичко.
Почиства и маркучи, и радиатори, и гарнитури. После нова гарнитура на глава плюс всички водни съединения, плюс воден радиатор. :-D
Приказваш малко без да знаеш :) от мои 3 коли , 2 съм ги промивал :) отделно и на авери. Радиатори и гарнитури не се прояждат от добавката. Ако е имало теч и са слагали добавка за запушване обаче е друга бира. Тоест напълно изрядна система не протича от добавката освен много нацепените маркучи,които и без това е добре да смениш
mupk0 - специалист
Така няма да отмиеш ръждата :) Но ти си знаеш :)
p.v.x - майстор
Промени заглавието на темата докато е възможно. :-D :lol: :lol:

"Какъв Пасатко си купих - да МЕ е яд!"

:rock:
montoya - майстор
simplex написа:
.....
п.п В Метро има 10лв/4 литра антифриз. :lol:
Това ако го сипеш със сигурност ще ръждяса, да не говорим какво може да стане зимата

Всъщност да ти кажа какво направих. Като ми дойде колата от немско преди 12 години антифризът беше син като сълзица чист. Докато наливах качествен антифриз си остана така син, до преди 3 години, когато докато отвивах масления филтър спуках радиатора, откъснах му фланеца на долния маркуч. От зор и от нямане наличен в момента, сложих един радиатор втора ръка и налях е такъв антифриз от 2 лева литъра. Ръждясването започна. За половин година каквото и да налея вътре го изваждах кафяво все едно съм наливал тиня от блатото. Купих си оригинално радиаторче за парното валео от голф 3 от 94-та година, отворих го и му извадих серпентините от тръбите вътре и го монтирах и отидох и си купих нов радиатор. Да обаче вече белята беше станала и въпреки хепу антифриза Г11 пак ръждясваше. Миналата година се ядосах от тази несправедливост, откачих маркучите от радиаторчето на парното, от радиатора и от фланеца с датчиците на главата отпред, както и от масления охладител /ти нямаш такъв/
С един маркуч с чиста вода в двете посоки и на двата радиатора и на блока, докато протече чиста вода отвсякъде. Отне ми повече от час време да промивам. Налях антифриз Г12++ и вече една година си е все така розов или лилав, няма грам ръжда.
На коега му промивах толедото с обезмаслител, защото беше изгнил масления охладител и вкарал всичкото масло в охладителната система.
Ползвах ето такъв
Изображение
Също е с розов антифриз
пишман_майстор - майстор
Не бях го виждал този обезмаслител, ще го пробвам . само да видя къде го има при нас.
montoya - майстор
Разреждаш 1:1 пръскаш с пулверизатора на сухо двигателя и коша, изчакваш минута и бухаш с водоструйката. Прави мотора да изглежда като нов :-D
Ето резултат, при положение, че бях с новите дрехи и се пазих от водоструйката :lol:
Изображение

Изображение

Изображение
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 154

Тема "Какъв Пасатко си купих - да ви е яд!" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: