• 1
  • 96
  • 97
  • 98
  • 99
  • 100
  • 154
Всички имаме коли, нали ?
bulhomes2 - майстор
Тоя няма никакъв Пасат. Само се ебава с Вас.
Chefo77 - майстор
montoya написа:
simplex написа:
montoya написа:
...
Тез сини диоди/бленда са някакъв мод, а? И дисплеят ти свети нетипично? :? Коя година - след 92?
Една лента 12 бр сини диоди и една лента 12 бр бели диоди залепени над мястото на оригиналните лампи. На дисплеите понеже ме мързея да завирам диоди с резистор за осветление, само им махнах зелените бленди и така ги оставих с оригиналните лампи. Получи се много яко синьо и жълто.
Иначе края на 89-та година
Стига бре, човек!
Още 100 страници ...
Или 140, ако реши да смени и на централната конзола ламБите.
montoya - майстор
Chefo77 написа:
Стига бре, човек!
Още 100 страници ...
Или 140, ако реши да смени и на централната конзола ламБите.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
simplex написа:
Края на 89 с цифров километраж? Аз съм сложил 4 бели диода през 1К резистори да светят през зелената бленда, че ми изглеждаше добре и оригинално. Интересна птица си ти, ентуасиаст. Какво още има твоят Пасат интересно?
Нищо повече от оригинално вграждани в колата неща с изключение на осветлението. Ел стъкла и огледала с подгрев, релета за фаровете, дрл модул, радио сд с блутуут за хендсфрии да го ползвам, дискови спирачки отзад с алуминиеви спирачни апарати от голф 4, 280 мм дискове със спирачни апарати от Г60, спирачна помпа от Т4 бус /съвсем скоро/, премахнат диджифант 2 и монтирано моно от абс двигател с оставена старата кръгла бобина. Обикновена газова уредба с изпарител ферони на 250 км, иначе беше с ловато, после брц. Бандажирал съм си цялата ел инсталация както си му е редът и така. Карам и се возя. Ремонтирал съм обаче и някои доста екзотични неща, като кормилната колона и конзолата с педалите примерно. Тая кола е направена с комплект гаечни ключета и отверки да се разглоби цялата
Ето една старичка снимка за ужас на Чефо :mrgreen:
Изображение

И за да няма въпроси
Прикачен файл:
DSC01098.JPG
nikolovvd - майстор
Те сега инжектопляктор-ра ще пусне нова тема за осветлението в салона! :)
montoya - майстор
Може и тая да продължи, що пък нова :cool:
gogo7777 - майстор
В тая естествено. Темата е комплексна и касае потдръжката на определен автомобил. Няма нужда от нова тема. :wink:
p.v.x - майстор
simplex написа:
И аз имах ел.стъкла, огледала на предният VW. Но те са само проблем на главата.

Някой им викат екстри.
И са си удобство.
Жилата на прозорците , не ти ли създават проблеми вече.
montoya - майстор
simplex написа:
montoya написа:
Нищо повече от оригинално вграждани в колата неща с изключение на осветлението. Ел стъкла и огледала с подгрев, релета за фаровете, дрл модул, радио сд с блутуут за хендсфрии да го ползвам, дискови спирачки отзад с алуминиеви спирачни апарати от голф 4, 280 мм дискове със спирачни апарати от Г60, спирачна помпа от Т4 бус /съвсем скоро/, премахнат диджифант 2 и монтирано моно от абс двигател с оставена старата кръгла бобина. Обикновена газова уредба с изпарител ферони на 250 км, иначе беше с ловато, после брц...
Браво за ентусиазма. Мен обаче синьото осветление не ме радва. И слагам диодите с по 1К резистори, за да светят като фабричните лампи. Не искам таблото да ме заслепява. Какъв ти е оригиналният код на двигателя? Твоето ЕБУ очевидно е по-умно, за да има цифров километраж.
И аз имах ел.стъкла, огледала на предният VW. Но те са само проблем на главата.
Признавам те, ентусиаст си. Иначе, и аз мисля да слагам диоди на централната конзола. Имам хроничният проблем на врътките - само центалната свети като хората. Но ще ги огранича силно като светлина, да не вадят очите.
И с обикновена лента става без допълнителни резистори, ако си работи оригиналния резистор за намаляване на интензитета на светлината.
PF е двигателя, но неговото ECU няма нищо общо с дисплеите на таблото, освен това няколко пъти споменавам, че смених инжекцията с моно, което включва и ЕКУ и двигателната инсталация Всичко си е в самото табло, плюс няколко датчика, за външната темреатура, за температурата на маслото, за километража и вакум от мотора за смятане на средния разход.
p.v.x написа:
Жилата на прозорците , не ти ли създават проблеми вече.
На пасата на предните врати не са жила, а са гребенни механизмите и ако не са пренатягани да изронят зъбите, нищо им няма. Задните са на жила и често им се чупят основите и разбридват жилата
Последна промяна от montoya на чет окт 20, 2016 3:39 pm, променено общо 1 път.
p.v.x - майстор
simplex написа:
p.v.x написа:
Някой им викат екстри.
Екстрите се чупят. Например на електрическите люкове им се чупи ляв водач. След това не може да се затвори хубаво и ти тече на главата. Съжаляваш, че си имал екстрата. А стъклата ми са с ножица, не с жила.
Ми то , всеки елемент , механизъм , детайл , си имат някакъв времеви ресурс.
Няма вечни неща.
Затова ако искаш всичко да ти е наред , трябва от време на време , да се инвестира в колата.
Хората му викат амортизационни отчисления.
montoya - майстор
simplex написа:
p.v.x написа:
Някой им викат екстри.
Екстрите се чупят. Например на електрическите люкове им се чупи ляв водач. След това не може да се затвори хубаво и ти тече на главата. Съжаляваш, че си имал екстрата. А стъклата ми са с ножица, не с жила.
montoya написа:
...
п.п Маркучлето протече и от другата страна. Взех половин метър Gates и смятам да го сменя. Айде пак долу антифриза. #-o
А иначе - ти си обичаш колата очевидно. Тия дни се разтропа нещо към ауспуха леко, ще видя някой тампон дали няма за смяна.
Е защо ще го източваш? Отхлабваш само капачката на разш съд да падне налягането, разхлабваш скобите, изваждаш маркуча от към колектора с едната ръка и го вдигаш на високо, с другата ръка надяваш новия маркуч и също го държиш високо, слагаш му и двете скоби. След това откачваш от другата страна стария и монтираш новия, стягаш скобите. Загубата на антифриз е под 100 мл ако си бърз. Принципно като си е завита капачката след като си изпуснал налягането, за да изтече бързо му трябва от някъде да дръпне въздух, а държейки маркучите на високо си над нивото на разш съд и не изтича. Шашава вода няма, тече само надолу. Още по малка ще е загубата ако самия разш съд го откачиш и го сложиш върху скоростната кутия докато сменяваш маркучите.
  • 1
  • 96
  • 97
  • 98
  • 99
  • 100
  • 154

Тема "Какъв Пасатко си купих - да ви е яд!" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: