Простете на невежия за въпроса, но вече карам дизел , а нищо не разбирам от двигателя. Не мога да намеря никъде информация колко време работят подгряващите свещи: докато запали или докато загрее двигателят или непрекъснато???
Беше ми изгоряла една и като я извадих беше с черен нагар. А двигателят си работи добре. При бензиновите свещите имат по-светъл кафеникав нагар.
- 1
- 2
Всички имаме коли, нали ?
mici
- специалист
18 мнения в "подгряващите свещи в дизеловия двигател"
Takezo Sensey
- модератор
- Мнения: 2380
mici написа:Простете на невежия за въпроса, но вече карам дизел , а нищо не разбирам от двигателя. Не мога да намеря никъде информация колко време работят подгряващите свещи: докато запали или докато загрее двигателят или непрекъснато???Няколко секунди, докато запали !Беше ми изгоряла една и като я извадих беше с черен нагар. А двигателят си работи добре. При бензиновите свещите имат по-светъл кафеникав нагар.
Ако дори една е изгоряла, трябва са се заменят всичките
velsi
- Почетен майстор
- Мнения: 6494
takezo написа:Ако дори една е изгоряла, трябва са се заменят всичкитеТова са тарикатлъци от сервизите. Сменял съм и само една свещ без никакви проблеми. Няма никаква логика да изхвърлиш 3 здрави свещи, ако една е негодна. Може следващата зима да се наложи да смениш пак някоя свещ, но това е съвсем друг въпрос.
Takezo Sensey
- модератор
- Мнения: 2380
velsi, чест и почитания към теб и твоите постове, но моя "опит" показва друго .
Форд сиера 1.8 ТD , 91- ва ...не пали .
При проверка на свещите едната не работи, и пича купува само една нова и я заменя.
Ефекта, най-новата свещ по-бързо загрява и контролната лампа за подгряване на свещите гасне .Но само една свещ е достигнала раборна температура.
И пак не пали,
пак съмнения за свещи пак се купува единична бройка и стават 1+1+2 все различни марки и всяка си работи за нея си, щото загряват за различно време .
И така докато не се закачиха 4 еднакви
е сега вече пали.
Форд сиера 1.8 ТD , 91- ва ...не пали .
При проверка на свещите едната не работи, и пича купува само една нова и я заменя.
Ефекта, най-новата свещ по-бързо загрява и контролната лампа за подгряване на свещите гасне .Но само една свещ е достигнала раборна температура.
И пак не пали,
И така докато не се закачиха 4 еднакви
zoro1
- специалист
- Мнения: 143
Ми аз палех само на 1 свещ и като ги смених се родих.при -18 пали след загряването/след угасване на лампата/
свещите работят около 5-10 секунди /зависи от температурата на двигателя/блока/ ако мотора е топъл по малко време им трябва,а ако е много студено може да си пуснеш два-три пъти преди да завъртиш на стартера.И да за съжаление takezo е прав...смняш всичките свещи независимо ,че една не работи /макар при мене 3 не работеха
/
Преоверяват се по следния начин :
Разкачаш кабелите от всички свещи ,с кабел 4-10 мм2 от + на акумулатора докодваш извода на всяка свещ по отделно -ако работи ще прехвърчи малка искра/токът е около 1-4 ампера/.
Успех
свещите работят около 5-10 секунди /зависи от температурата на двигателя/блока/ ако мотора е топъл по малко време им трябва,а ако е много студено може да си пуснеш два-три пъти преди да завъртиш на стартера.И да за съжаление takezo е прав...смняш всичките свещи независимо ,че една не работи /макар при мене 3 не работеха
Преоверяват се по следния начин :
Разкачаш кабелите от всички свещи ,с кабел 4-10 мм2 от + на акумулатора докодваш извода на всяка свещ по отделно -ако работи ще прехвърчи малка искра/токът е около 1-4 ампера/.
Успех
25th Hour
- специалист
- Мнения: 451
mici написа:Простете на невежия за въпроса, но вече карам дизел , а нищо не разбирам от двигателя. Не мога да намеря никъде информация колко време работят подгряващите свещи: докато запали или докато загрее двигателят или непрекъснато???Каква е колата? Има значение, релетата греят различно, компресията на стар дизел е да кажем 23 а на нов 15-16 атмосфери. Искат различни свещи и съответно имат различни параметри...Беше ми изгоряла една и като я извадих беше с черен нагар. А двигателят си работи добре. При бензиновите свещите имат по-светъл кафеникав нагар.
messershmit77
- специалист
- Мнения: 123
Каква е колата? Има значение, релетата греят различно, компресията на стар дизел е да кажем 23 а на нов 15-16 атмосфери. Искат различни свещи и съответно имат различни параметри...[/quote] Здравейте,на стар дизелов двигател компресията е23 атм., а на нов 15 16.Това наистина ли е така?
- 1
- 2
Тема "подгряващите свещи в дизеловия двигател" | Включи се в дискусията:
Сподели форума:
Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:
Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook:
Имаш нужда от подходящ професионалист за дома?
- Преустройство, ремонт и реновиране
- ↳ Вашите ремонти
- ↳ Кухня
- ↳ Баня
- ↳ Дневна
- ↳ Спалня
- ↳ Детска
- ↳ Градина
- ↳ Коридор
- ↳ Тераса и балкон
- Направи сам
- ↳ Направи сам
- ↳ Ремонтирай сам
- ↳ Къде е по-евтино?
- ↳ Дърводелство
- ↳ Ел. инструменти
- ↳ Металообработване
- ↳ Конкурс "Направи сам 2012"
- Строителство
- ↳ Всичко за вилата
- ↳ Къщи
- ↳ Саниране
- ↳ Хидроизолация
- ↳ Пасивни и нискоенергийни сгради
- Сухо строителство
- ↳ Окачени тавани
- ↳ Преградни стени и предстенни обшивки
- ↳ Сухи и повдигнати подове
- ↳ Декоративни елементи - колони, трегери, сводове и др.
- ↳ Всичко за гипскартона и гипсфазера
- Въпроси и Отговори
- ↳ Полезни съвети
- ↳ Автомобили
- ↳ Партньори
- ↳ Боядисване и Декориране
- ↳ Вентилация, климатици и термопомпи
- ↳ Водоснабдяване и канализация.
- ↳ Всичко за ремонта
- ↳ Електротехника
- ↳ Отопление
- ↳ Газификация
- ↳ Електроника и Схеми
- ↳ Газобетон
- ↳ От всичко по малко
- ↳ Компютри и периферия
- ↳ Уеб дизайн, PHP, MySQL, JavaScript, HTML..
- ↳ Мобилни устройства, GSM-и
- ↳ Нека се запознаем
- ↳ Recycle Bin
- Статии
- ↳ Практични решения
- ↳ Качване на снимки
- ↳ Какви статии искате?
- ↳ Готварство, туршии и зимнина
- ↳ Отмора и шеги
- ↳ От нищо нещо
- ↳ Не е за вярване
- ↳ Литература
- ↳ Връзки към Интересни сайтове
- Магазин
- ↳ Препоръки и Мнения за он-лайн магазина
- ↳ Крадeни инструменти !!!

