• 1
  • 2
Чакаме вашите въпроси за банята, ваната и т..н.
ivelian - напреднал
Здравейте, надявам се тук да намеря малко помощ относно моят проблем с банята. Аз съм начинаещ и то от най начинаещите това е първата ми баня. Ето и проблема:

1. имам една спукан плочка на пода която е затистната от плочки на стената .... Как да я сменя най- безболезнено .... пукнатината я забелязах след като се намокри банята обилно посредата се появи тъмна линия и когато се приближих се вижда финна сепнатина и около нея тъмно петно.

2 . покрай фугите на пода на 4 плочки се образуват същите по-тъмни оттенаци на оранжевото сякаш попива в тях вода

ето и инфо за самата баня
грунд, хидро изолация лепило и фугин на церазид като фугина е аква протект.

Благодаря Ви!

Прикачен файл

cepnatina.jpg
цепнатина перпердиколярно на стената през средата на триъгалната плочка
cepnatina.jpg (64.22 KиБ) Видяна 5421 пъти

Прикачен файл

fugi1.jpg
петна около фуги
fugi1.jpg (54.74 KиБ) Видяна 5421 пъти

Прикачен файл

fugi2.jpg
петна около фуги
fugi2.jpg (48.82 KиБ) Видяна 5421 пъти

Прикачен файл

fugi3.jpg
петна около фуги
fugi3.jpg (54.01 KиБ) Видяна 5421 пъти

Прикачен файл

petna.jpg
петна около фуги
petna.jpg (83.83 KиБ) Видяна 5421 пъти
peter_m - специалист
От снимките нищо не се вижда, но това няма значение.В общи линии трябва да изкъртиш пукнатата плочка (щом е малка пукнатината може да е само на емайла, но това няма значение). Ако имаше някакъв монтаж там можеше и да остане. Къртиш, зачистваш мястото, режеш нова плочка, слагаш е на сухо да легне добре и после я лепиш. Иначе за водата, която попива в плочките може да прочетеш тази тема:

http://www.napravisam.bg/forum/viewtopi ... E%F7%EA%E8

Мен ако питаш плочките са за рекламация.
ivelian - напреднал
peter_m написа: