Всички имаме коли, нали ?
Иван Златев - специалист
Тъй като при мен се появи проблем с ръчната реших да погледна феродото във какво състояние е.Направих снимки и сега ще ги кача тук и ще обесня лесно и просто как стават нещата.
Първото нещо което трябва е да вдигнем колата и да свалим гумата.
Изображение
След като сме свалили джантата,трябва да свалим спирачния апарат той се държи на 2 болта от вътрешната страна.
Изображение
Като сме развили вече тези болтове издърпваме апарата назад за да освободим диска.
Изображение
Тръбичките за спирачната течност позволяват апарата да мръдне малко.
След това ще видите едно кръстато болче между дупките за болтовете на джантата,то е фиксиращо и се завива към полуоската,за да свалим диска то трябва да се развие.
Изображение
един съвет:използвайте голяма отверка,да влезе много плътно дори с леко начукване,за да може да се развие лесно,ако отверката не е подходяща ще превъртаи се разваля главата на болтчето,а това стане ли нещата стават неприятни...
След като сте развили това болче и апарата е свалин нищо не държи диска(освен неприятната ръжда)ако няма много ръжда или скоро е свалян ще стане лесно с леко почукване.Но ако е залепнал много яко има един пениз който много помага и става много лесно.Ако вече сме свалили спирачния апарат си го връщаме обратно на мястото,завиваме болтовете,малкото болтче(фиксиращото)остава свалено.Качеате се в колата,палише,включвате на скорост и форсирате(аз включих на 2-ра и форсирах до 3000 оборота)и натискате спирачката,в същото време подавате и газ,когато диска е готов ще чуете едно пукане,може да подържите спирачката още няколко секунди за да може диска да се разкара добре.След това сваляме отново спирачния апарат а след това с лекота и диска излиза.Като свалите диска ще видите и самите челюсти.
Изображение
Ако ви е останало малко феродо може го мините с една по едра шкурка да се зачисти малко.Ако не държи при дръпната ръчка,между двете челюсти има една врътка с помошта на която може челюстите да се съберат или отворят.
Изображение
Ами в общи линии е това,след прегледа всичко по обратен ред,връщаме диска на мястото му,завиваме фиксиращото бинтче,слагаме спирачния апарат,затягаме добре,и накрая джантата.Надявам се всичко да е разбираемо и да съм помогнал на някои.
Krelion - специалист
При монтиран диск,може ли да се регулира ръчната?

Прикачен файл

aaaaaaaa.jpg
Иван Златев - специалист
Да може. :wink: но е добре да се свали да се погледне колко е феродото защото при мен от дясната страна го няма никакво и се търка метал в метал ...
batkotony - специалист
Не е лошо да споменеш и колегите,които ти помогнаха да получиш тези знания,поне от коректност...иначе оставя горчив привкус другата тема някак...
viewtopic.php?f=36&t=37960
Иван Златев - специалист
Да прав си.Изказвам сърдечни благодарности към Puh4 и теб batkotony за съветите които ми дадохте... :drinkers: :drinkers: :drinkers: :drinkers: :drinkers: :drinkers:
25th Hour - специалист
Поздравления,че си си направил труд да снимаш и напишеш как се прави. Според мен малко тъпо обаче, е че цяла нова тема се отваря след като има такава. Това ще накара следващия усер да задава неадекватни въпроси..

Ако има модератор нека събере темите и изчисти ненужните мнения и да остане полезното...
stiv1961 - майстор
Т,ва обяснение за ,,пиниза" под четвъртата снимка ти го обясних аз пръв в другата тема
viewtopic.php?f=36&t=37960
ама нема благодарности, а? Ше питаш още нещо за Ооо-мегата ама че си помислим :)
Иван Златев - специалист
Благодарности към всички които ми дадохте съвети в предишната тема... и за напред се надявам пак да си помагаме... там ми го обяснихте на теория а аз в тази тема го показва как става на практика със снимки :wink:

Тема "Обяснение как да стигнем до челюстите на ръчната при Омега А" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: