• 1
  • 2
Всички имаме коли, нали ?
velinsl - специалист
Здравейте, колеги!
Мисля да си ревизирам отоплителната система на автомобилчето.
Предполагам проблема ще бъде в издуханите дунапренчета на клапите.
интересува ме с какво да ги облепя.
С какъм материал и лепило?
Става ли такава постелка/подложка за ламинат(не и знам името. зената варира от 80 стинки до лев и малко за квадрат) или има други специални?

Защо тапицирането на тавана е важна тема, след като няма една снимка нормална там вече?
Kirilpm. - специалист
velinsl написа:
Здравейте, колеги!
Мисля да си ревизирам отоплителната система на автомобилчето.
Предполагам проблема ще бъде в издуханите дунапренчета на клапите.
интересува ме с какво да ги облепя.
Каквото и да правиш свали цялата система със въздуховодите и радиаторчето,промий радиаторчето добре,пробвай го за теч под налягане,спокойно можеш да го надуеш на 2 атмосфери,ако текне по-добре да текне докато е в ръцете ти,ако водата при промиването няма добър дебит през радиаторчето,не се колебай и го смени с ново.Клапите ги облепям с черна хартия за покриви,за лепило ползвам маслоустойчив силикон,до сега не е имало рекламация.Според зависи каква е колата и въздуховодите огледай за луфтове при снадките и ги отстрани,за да се радваш после на добро парно.
velinsl - специалист
Kirilpm. написа:
Каквото и да правиш свали цялата система със въздуховодите и радиаторчето,промий радиаторчето добре,пробвай го за теч под налягане,спокойно можеш да го надуеш на 2 атмосфери,ако текне по-добре да текне докато е в ръцете ти,ако водата при промиването няма добър дебит през радиаторчето,не се колебай и го смени с ново.Клапите ги облепям с черна хартия за покриви,за лепило ползвам маслоустойчив силикон,до сега не е имало рекламация.Според зависи каква е колата и въздуховодите огледай за луфтове при снадките и ги отстрани,за да се радваш после на добро парно.
Така и мисля да направя.
Благодаря за съвета за материалите и на двамата. Само нямам с какво да го надуя. За сега от вътре си е добре - няма течове. Просто клапите са си заминали уплътненията. Автомобилът е един от най-легендарните за миналият век и все още актуален - Голф 2(не е дизел, ама здраве да е).
velinsl - специалист
Тая лента не е ли тънка за да уплътни добре клапата или се прави на няколко слоя?
Тая лента е предполагам няколко десети от милиметъра дебела, а дунапрените дето изпадата са по 2-3мм. дебели.
velinsl - специалист
При мен проблем, че лентата не може да уплътни клапата и съответно да спре външният въздух. Това няма как с един слой лента да стане.
Duke_BG - специалист
Ако не се лъжа голф 2-ка няма дупки на клапите покрити със разпадаща се материя - скапват се уплътненията по периферията на самата клапа.
Антифриза ти кафеникав ли е ?
Когато имах 2-ка 1,6 бензин си промих цялата система с чешмяна вода и мъркуч -
сваляш разширителния съд, свързваш дебелия мъркуч към мъркуч от чешмата а тънкия го пускаш долу ( спрях пред един канал на улицата ) пускаш водата леко да тече и палиш (задължително на студен двигател се прави операцията ).
и така докато не потече бистра водичка. след това източваш системата и наливаш антифриз.

Таблото се маха по следния начин : разкачаш абсолютно всички бутони, махаш волана, лостчетата, таблото с приборите, долните кори под волана и жабката, развиваш болтовете отстрани ( мисля че имаше и други някъде посредата - огледай), отваряш предния капак и под стъклото ще видиш 2 или 3 болта Ф6 - те също държат таблото

Успех
montoya - майстор
С алуминиевата лента става най-хубаво, клапата се облепя от двете страни по два пъти с лепенката, като се оставя да стърчи около сантиметър извън клапата, така ще се залепят двете парчета едно за друго. После се изрязва с половин сантиметър извън клапата и така уплътнява хубаво, като същевременно не опира в страните за да стане трудно движението на клапата и да се къртят жилата
Kirilpm. - специалист
simplex написа:
Kirilpm. написа:
Клапите ги облепям с черна хартия за покриви,за лепило ползвам маслоустойчив силикон,до сега не е имало рекламация
Насмолена хартия и силикон. По-голяма цигания до сега не съм чувал. Не ми отговаряй. Това си е велика, откровена и пълна цигания. Сваляш хартия от кокошарника и останалият силикон от ремонта на някой двигател в сервиза. Ужас. Няма да ползваме температурно устойчиви материали с дълъг живот, като алуминий, който е вечен, а ще ползваме насмолена хартия, която смърди при нагряване на битум.
п.п Ей за това гледам майсторите криво. Ще си платя 150лв за ремонт на парно, да ми сложи хартия останала от ремонта на покрива или кокошарника и втора употреба силикон. #-o Трепане, ТРЕПАНЕЕЕ му е майката. :partyman:
Форумен боецо,не знам къде прочете насмолена хартия,черната хартия,с която облепям клапите се полага ПОД керемидите,ако някой ден си купиш курник с шибидах и протече може да я използваш,ще е типично в твой стил,има я и в бял цвят,пък може и розова да са произвели вече,знам ли.А хартия действително ми е останала от ремонта на покрива и не виждам нищо лошо в това да я ползвам при положение,че е негорима,не отделя никаква миризма при нагряване и една ролка от нея струва колкото две поредни твои коли :lol: Много искам да ми обясниш какво е втора употреба силикон?Нещо като втора употреба монтажна пяна или тоалетна хартия?
Kirilpm. - специалист
Тинчо,айде напъни се малко поне до ниво полуидиот и прочети бавно и внимателно още няколко пъти какво съм написал.Хартията,която ползвам можеш спокойно да държиш запалка до ръба и,ще пуши,но няма да се запали и в нея няма абсолютно НИКАКВА смола.
Ако искам мога и с неръждавейка да ги запуша,няма да ме събори финансово,но тея дупки,които ги има на клапите не са само за красота,прочети малко и се образовай,не всичко се заключава до нарязаното венто и пасата,който е тръгнал към щипката.
Силикона,който ползвам е този http://www.tools.vocor.nl/data/articles ... b_3096.jpg до сега не съм имал неуспешен ремонт с него.Утре ще се постарая да кача снимки за колегата.
Kirilpm. - специалист
Стъклата на 90% от новите коли са залепени със силикон в завода,иди им кажи че не става да знаят хората.За хартията явно пак си попаднал на менте,първия ми такъв ремонт беше преди около 10 години,тъкмо навлизаше този материал в България,човека и до ден днешен си кара колата и все така си има парно.
Замисли се колко успешни ремонти имаш по твоите автомобили и колко пъти са те взимали за мезе и тогава се напъвай да даваш съвети.
  • 1
  • 2

Тема "Ревизия на парното" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: