Ей така от любопитство да питам.
Колата е XC60,дизел.Модела не го помня.Вероятно всички си имат горивна помпа.
Та проблема беше в нея.Вече уж е оправена.
До вчера беше в Испания и вече е докарана тук.От тук е купувана преди около 12 години.
Та помпата спряла да работи.Сменена в испански сервиз с нова.Изкарала малко повече от 3 месеца и пак се повредила.
Пак сменена извън гаранцията и пак изгоряла.Причината била нафтата!
Накрая колата е закарана в сервиз на Волво,където открили че по кабелите имало късо и заради това изгаряла.Въпроса е-как така след като имало късо и изгаря помпата?Нали като има късо изгаря първо бушон?Дори да не изгори от какво ще изгори помпата след като след късото няма ток?И би търябвало на компютъра да запише грешка.
Колата е XC60,дизел.Модела не го помня.Вероятно всички си имат горивна помпа.
Та проблема беше в нея.Вече уж е оправена.
До вчера беше в Испания и вече е докарана тук.От тук е купувана преди около 12 години.
Та помпата спряла да работи.Сменена в испански сервиз с нова.Изкарала малко повече от 3 месеца и пак се повредила.
Пак сменена извън гаранцията и пак изгоряла.Причината била нафтата!
Накрая колата е закарана в сервиз на Волво,където открили че по кабелите имало късо и заради това изгаряла.Въпроса е-как така след като имало късо и изгаря помпата?Нали като има късо изгаря първо бушон?Дори да не изгори от какво ще изгори помпата след като след късото няма ток?И би търябвало на компютъра да запише грешка.