Пламене ,кой номер от клемореда на Интиелския контролер е клема -С .Има клема -С , но тя е неотралния нулев проводник на задвижката - друго- С няма -къде е
.
Ей филмче знаеш ли че си прав. Сега като прочетох долното за найсти път се оказва, че захранването се подава чрез ВЪНШЕН МОСТ на клема 22 даваща 24 или 220 волта от клеми 21 или 23. Това "С" на чертежа ме е заблудило. Значи оказва се че няма клеми и за двата микро ключа. Определено ще работи така само ме притеснява като стигне крайно положение и контролера още дава напрежение дали няма да загрее и изгори. Ето и свързването по долу. Там пише че трябва да се регулират крайните излючватели. То ги има ама как да се включат в упражнението:
2.4.4. Свързване на сервозадвижването на смесителния вентил
Към контролера може да бъде свързано всяко сервозадвижване, отговарящо на техническите параметри, цитирани в т. 1.5. При монтиране на сервозадвижването трябва да бъде спазена инструкцията на производителя за регулиране на крайните изключватели. Електрическото свързване на сервозадвижването става към клеми Х1.15,Х1.16, Х1.17 и Х1.18. Към клема Х1.18 се свързва корпусът на сервозадвижването, към клема Х1.17 – общия проводник на двете намотки на двигателя, към клема Х1.15 – проводникът за затваряне на вентила и към клема Х1.16 – проводникът за отваряне на вентила. Захранване на сервозадвижването се осигурява от клема Х1.22, към която чрез външен мост се подава ~24V от клема Х1.21 или ~220V от клема Х1.23 в зависимост от това за какво напрежение е предназначена конкретната задвижка, която се монтира.Фиг. 6