Чест проблем е когато  има заустване на пресен въздух в камината. Друг масов проблем е когато има термоглави на всичките отоплителни тела.
								
															
																															
																								
															чет ное 21, 2019 7:29 pmbrassSob написа: Когато са влажни при палене в камерата става много дим и понякога следва " кихане" на камината.Това не го знаех и благодаря за споделената тънкост! Една от възможните причини отпадна.

 Ако при теб са настроени същите стойностти, вероятно само ще тлее. По-долу е резултатът, който искам да виждам и занапред и ако е такъв, няма да ме притесняват двата килограма на час. Това е 7 часа след запалване. Редува втора и трета, като в случая е трета и димните са на 120 градуса. На сутринта има пепел навсякъде, но не и в горивната кошничка, като изключим малкото събрала се по ъглите.
  Ако при теб са настроени същите стойностти, вероятно само ще тлее. По-долу е резултатът, който искам да виждам и занапред и ако е такъв, няма да ме притесняват двата килограма на час. Това е 7 часа след запалване. Редува втора и трета, като в случая е трета и димните са на 120 градуса. На сутринта има пепел навсякъде, но не и в горивната кошничка, като изключим малкото събрала се по ъглите..gif)

 На последните й две старници чинно са описани заводските настройки и на трите модела. Позагледах се в разликите и стойностите на порциите при различните модели ми се сториха странни. Извадих калкулатора, направих няколко прости сметки и се оказа, че порциите при моделите 16 и 24kW съвпадат при мошности Р1 и Р2, при Р3 и поддържане 16-ката води с 1 грам, а порцията за зареждането при запалване на 16-ката е с 24 грама повече. И всичко това при еднакви стойностти на цикъла и вентилатора. Та се питам, защо на 16-ката и е нужно равно или повече гориво от на 25-цата... Ще се радвам, ако някой ми отвори очите
  На последните й две старници чинно са описани заводските настройки и на трите модела. Позагледах се в разликите и стойностите на порциите при различните модели ми се сториха странни. Извадих калкулатора, направих няколко прости сметки и се оказа, че порциите при моделите 16 и 24kW съвпадат при мошности Р1 и Р2, при Р3 и поддържане 16-ката води с 1 грам, а порцията за зареждането при запалване на 16-ката е с 24 грама повече. И всичко това при еднакви стойностти на цикъла и вентилатора. Та се питам, защо на 16-ката и е нужно равно или повече гориво от на 25-цата... Ще се радвам, ако някой ми отвори очите  