След монтажа на ламбда наблюдението котела взе да произвежда брашно. Все съм го виждал бял ама чак толкова не съм.


gnt69 написа:След монтажа на ламбда наблюдението котела взе да произвежда брашно.Брашно си правя със слънчогледа без никакъв проблем и без ламбда. Мисля, че трябва да върнеш цвета към светло сив, на границата преди да стане бял. При мен с този цвят гори по-добре и се образуват най-малко бучки. Може котела да дърпа въздух от вратите и това да влияе на ламбдтата и да гориш с повече въздух от необходимото. За този цвят в третия ход те питах преди няколко дни. Ти каза, че имаш зелен цвят в пепелта - това е шлака.
gnt69 написа:След монтажа на ламбда наблюдението котела взе да произвежда брашно. Все съм го виждал бял ама чак толкова не съм.Това, ако е от слънчогледови пелети, го постигам без никакъв ламбда контрол. С дървесни не мога.
Трифон П.Трифонов написа:Само слънчоглед. Миналата година беше бял сега още повече, много по бял.gnt69 написа:След монтажа на ламбда наблюдението котела взе да произвежда брашно. Все съм го виждал бял ама чак толкова не съм.Това, ако е от слънчогледови пелети, го постигам без никакъв ламбда контрол. С дървесни не мога.
Какво гориш?
6osi6 написа:Не знам според мен гори перфектно. Пепелта има зеленикъв отенък като на някои участъци от магистралата. Там ползват някакви зеленикави камъчета за последната набитата фракция за износоустойчивост. А шлака никаква няма, няма две залепени пелетчета едно за друго да не говорим за бучки.gnt69 написа:След монтажа на ламбда наблюдението котела взе да произвежда брашно.Брашно си правя със слънчогледа без никакъв проблем и без ламбда. Мисля, че трябва да върнеш цвета към светло сив, на границата преди да стане бял. При мен с този цвят гори по-добре и се образуват най-малко бучки. Може котела да дърпа въздух от вратите и това да влияе на ламбдтата и да гориш с повече въздух от необходимото. За този цвят в третия ход те питах преди няколко дни. Ти каза, че имаш зелен цвят в пепелта - това е шлака.
Преди всичко трябва да търсиш най-голяма ефективност от горенето.
bobi65 написа:6osi6, това са модули за пържене на двигателите на колите... те се ползват основно в ламбда 0.85-0.9...отвориbobi, не ми трябва ламбда 2.3. Дай пи-ди-еф на твойта сонда. Максимума устройството е 1.8 или 25.3 AFR. Освен това, може да се свърже с компютър за запис на данни. Твоето "наблюдение" може ли. Не знам как ще стане, освен ако не киснеш с тефтер и молив до котела.
PDf фала с името на тази сонда и се запознай...максимума е 1.7.. останалото са просто реклами.
Сподели форума:
Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:
Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: