marinant написа:Използвам RB50, монтирана миналата година на Viadrus U26 с камера, поставена под котела. Доставката и преработката са от НОРБАС.Ако недоволните тук видят как се реже дъното на котела ще се оплачат в чехия че бг. майсторите са идиоти но и те правят кутия за преработка
Много съм доволен. Препоръчвам ги на всичките си познати.
Уважаема аудитория,
С риск да Ви досадим, ще публикуваме писмото ни до г-н Станков.
"Уважаеми г-н Станков,
От нашия доставчик ГРЕЙКО разбирам, че имате претенции по отношение на доставката, пуска и настройката на съоръженията, които закупихте от нас.
Смятам знаете, че претенциите си по отношение извършената от нас работа е редно да представите първо на ф-ма НОРБАС. И недоумявам защо не го направихте. С пуск и настройка на съоръженията, които предлагаме, ние поемаме гаранционното и извън гаранционното им обслужване. Това, естествено, можем да откажем, ако клиентът е извършил конструктивни промени или промени по настройките без наша или на производителя оторизация.
Независимо от Вашите манипулации, не сме Ви отказали обслужване на уредите.
За всички изменения, извършени от наши или на производителя представители, отговорност носим ние.
Има случаи, при които поради разположението на съоръженията или инсталацията, се налага изменение на стандартно предвидената от конструкторите визия.
От многословните Ви писания стигам да заключение, че доставения от нас к-кт - котел с горелка работят без проблем.
Освен това, Ви обръщам внимание, че те могат да работят безпроблемно с всякакво качество дървесни и слънчогледови пелети. Категорично заставам зад качеството на произвежданите от ГРЕЙКО продукти.
По отношение на пепелника и задния капак, можехме да Ви предложим замяна, за да ни демонстрирате как ще ги монтирате без преработка. Виждам, че сте човек с многостранни знания и интереси и не се съмнявам във Вашите възможности. Не сме имали коментари за функциите на СОМ порт. И не сме Ви обещавали, че ще можете, чрез него да наблюдавате горелката дистанционно от всяка точка на света, каквото желание сте заявили на колегите при пуска и настройката. Напомням Ви, че ние нямаме ангажименти по Вашата инсталация, в т.ч. пълнене или изпразване на инсталацията.
В този случай, обаче, имайте предвид, че подкрепяме изцяло решението на Грейко, а именно да върнете доставената стока. И очакваме Вашето мнение.
Всъщност, г-н Станков, с Вас водим кореспонденция, но реално платец по сделката е г-н Емил Пецов.
Така че, редно е да научим неговото решение.
И за да запазя духа, в който тече този разговор, ще публикувам настоящето писмо във форум Направи сам.
Надявам се да намерите производител, дистрибутор и сервиз, които да Ви задоволят.
инж.В. Иванова
управител
НОРБАС ЕООД "
Приятен ден на всички!