Най - вълнуващия въпрос зимно време.
димитар кисиов - специалист
marinant написа:
Използвам RB50, монтирана миналата година на Viadrus U26 с камера, поставена под котела. Доставката и преработката са от НОРБАС.
Много съм доволен. Препоръчвам ги на всичките си познати.
Ако недоволните тук видят как се реже дъното на котела ще се оплачат в чехия че бг. майсторите са идиоти но и те правят кутия за преработка
Уважаема аудитория,
С риск да Ви досадим, ще публикуваме писмото ни до г-н Станков.

"Уважаеми г-н Станков,

От нашия доставчик ГРЕЙКО разбирам, че имате претенции по отношение на доставката, пуска и настройката на съоръженията, които закупихте от нас.
Смятам знаете, че претенциите си по отношение извършената от нас работа е редно да представите първо на ф-ма НОРБАС. И недоумявам защо не го направихте. С пуск и настройка на съоръженията, които предлагаме, ние поемаме гаранционното и извън гаранционното им обслужване. Това, естествено, можем да откажем, ако клиентът е извършил конструктивни промени или промени по настройките без наша или на производителя оторизация.

Независимо от Вашите манипулации, не сме Ви отказали обслужване на уредите.

За всички изменения, извършени от наши или на производителя представители, отговорност носим ние.
Има случаи, при които поради разположението на съоръженията или инсталацията, се налага изменение на стандартно предвидената от конструкторите визия.

От многословните Ви писания стигам да заключение, че доставения от нас к-кт - котел с горелка работят без проблем.
Освен това, Ви обръщам внимание, че те могат да работят безпроблемно с всякакво качество дървесни и слънчогледови пелети. Категорично заставам зад качеството на произвежданите от ГРЕЙКО продукти.


По отношение на пепелника и задния капак, можехме да Ви предложим замяна, за да ни демонстрирате как ще ги монтирате без преработка. Виждам, че сте човек с многостранни знания и интереси и не се съмнявам във Вашите възможности. Не сме имали коментари за функциите на СОМ порт. И не сме Ви обещавали, че ще можете, чрез него да наблюдавате горелката дистанционно от всяка точка на света, каквото желание сте заявили на колегите при пуска и настройката. Напомням Ви, че ние нямаме ангажименти по Вашата инсталация, в т.ч. пълнене или изпразване на инсталацията.
В този случай, обаче, имайте предвид, че подкрепяме изцяло решението на Грейко, а именно да върнете доставената стока. И очакваме Вашето мнение.

Всъщност, г-н Станков, с Вас водим кореспонденция, но реално платец по сделката е г-н Емил Пецов.

Така че, редно е да научим неговото решение.

И за да запазя духа, в който тече този разговор, ще публикувам настоящето писмо във форум Направи сам.

Надявам се да намерите производител, дистрибутор и сервиз, които да Ви задоволят.

инж.В. Иванова
управител
НОРБАС ЕООД "


Приятен ден на всички!
nasko_nerva - специалист
Питам се аз къде е била съпричасноста и загриженоста на фирмата доставила и монтирала на човека котела с описаните сериозни проблеми- две незатварящи се врати.
Много хора се оплакват от софтуера или по точно от това че нямало исканите от тях опции. Ами като си избирахте горелка вие проверихте ли дали отговаря на вашите изисквания. Не виждам вина на производителя за това че софтуера не ви харесва. В тази насока може да дадете градивни предложения а не да критикувате производителя. Като чета писаното горелката на Грейко предлага доста опции за регулиране и управление.
v_tan - специалист
Тук стана егати сагата. Темата нещо се размива. И аз ползвам горелката - сам си я монтирах и настроих на котел burnit. Супер е и спокойно я оставям по 2 седмици да си работи, като само допълвам бункера. Безпроблемна е отвсякъде. Още нещо, купих я от Норбас миналата година. Реагираха бързо с доставката, понеже реших, че ще се справя сам с монтажа само я провериха и ми завериха гаранцията. Няколко пъти съм се обаждал за допълнителна информация и не се е случило да ми кажат, че нямат време за мен (поне по телефона), за физическо посещение естествено се чака :)
Сега чакам само допълнителен модул за управление през сателит, че да мога да си я пускам от орбиталната станция МИР. :lol:
DimitarD - специалист
Е тази пародия край няма..... :cool:
От далече си личи че цялата драма на n_stankov е с лек привкус на борба за дистрибуция в София /или пък на конкуренти на Грейко/ което е типично поведение наистина за нашите географски ширини.
Още по жалко е че г-н Станков в безсилието си потърси изява тук с личните си проблеми същевременно давайки безмислени препоръки "уж" за подобряване на ефективността на комплекта Грейко от своя гледна точка и само за своите нужди.

n_stankov, отговори си на тези въпроси сам:
Кой съм аз и как мога да си въобразявам да давам препоръки за промяна на местоположението на COM порта и промяна на конструкцията на котел и горелка? Какъв дизайн на горелката предпочитам аеродинамичен или тип сделано в СССР?
Сляп ли бях преди да ми закупят комплекта? Или в еуфорията си че друг плаща не се сетих да проверя? Трябва ли да размивам темата с проблемите които сам си създавам. Наистина ли избрах комплект горелка и котел само от мнения на експерти от форума? Наистина ли си повярвах че при публикуване на няколко мнения и то анонимно, грейко ще се лишат от дистрибутор в София, затова че съм недоволен от монтажа, и защо го затаих? Следва ли да продължавам да мрънкам използвайки за трибуна форума?

От романите в стил комсомолски диалект които сте сътворили си личи че сте адски капризен човек надхвърлил 60 години, чудещ се как да си уплътни времето. Няма да се учудя ако сте питали инсталатора колко килограма кълчища се изразходват при монтажа.

Norbas и Вие си отговорете на следните въпроси:
Вие сливи ли имахте в устата за да не обясните на "уважаваният" клиент че възнамерявате да използвате ъглошлайфа за да окастрите котела по ваше усмотрение? /по твърдение на г-н Станков/
Вие защо не споделихте с клиента че нямате шоурум? /по твърдение на г-н Станков/
Вие защо взехте парите и не се ангажирахте с точна дата? /по твърдение на г-н Станков/
Вие като професионалисти защо не се обадихте на г-н Станков като разбрахте че има проблем с монтирания комплект от Вас за да се разберете, а падате на неговото ниво защитавайки се тук като твърдите че нямате вина?
Изглеждате несериозни търсейки одобрение във форума от аудиторията анонимни потребители.
Защо не осведомихте г-н Станков че горелката има лош дизайн и лоша аеродинамична форма?
Защо не отговорихте на г-н Станков за кълчищата? :wink:

Неприемливо е да се публикува лична кореспонденция в обществени форуми за доказване на правотата Ви. Колкото и да не се уважавате всеки си има лично достойнство. Изваждането на показ личната ви кореспонденция /ако е автентична/ прилича на компроматна война от която само ще страдате.

Интересен е и потребителят marinant как се появи изневиделица? Вчера регистриран с едно мнение и то в защита на дистрибутора. И каква е тази голяма горелка на този малък котел дистрибутора ли ти е препоръча или на теб ти е подарък?

И още нещо, г-н Станков, бъдете сигурен че играта с която сте захванали няма да постигнете нищо, и ще Ви кажа защо. Близко до ума е да се сетите че всички дистрибутори се познават помежду си, обменят опит, ходят по семинари. Даже са си фиксирали цените. Така че поговорката Гарван гарвано око не вади важи с пълна сила.


ПС: Абе вие двамата що не вземете да пиете по една ракия и да се разберете като хората?


шоп написа:
DimitarD, стана интересно
да не говориш за така наречените торфени пелети-торф. Руснаците масово ги горят.
Англичаните масово използват брикети от вестници. Имат дори и машинки за направата им.
Днес монтирах над горелката диск (твоя идея) много съм доволен. Благодаря ти
Последна промяна от DimitarD на съб дек 05, 2015 6:59 pm, променено общо 1 път.
upr
n.ganev написа:
Колега, ПРЕДИ ДА ЗАКУПИШ ДАДЕН ПРОДУКТ е редно да знаеш какво ти трябва. Не знам от колко време си с горелка на пелети, но преди години дори се радвахме да има някаква визуализация, да не говорим / пишем /, че има и такива продукти при които първо подлагаш килимче хем да видиш дисплея хем :prayer: за да тръгне, а ценовата разлика е минимална.
:cool:
С горелката и котела предварително, доколкото можах разбира се. Сега погледнах сайта на Грейко - няма изменения, а беше хубаво да сложат там една скица на котела с габаритните му размери. Аз не можах да ги науча преди да купя котела, въпреки че ходих и в Горна Оряховица. Това е за разлика от полските котли примерно - техните размери ги има на интернет страниците им.
И още нещо да уточня, понеже усещам някакви намеци и от друг участник във форума. Нямам никакви притеснения и проблеми нито от котела, нито от дистрибутора, нито от производителя. Единственото ми притеснение беше да не би котела да прокапе от кофти място и да не мога да го заваря. От тука нататъка мога сам да си го поддържам и ремонтирам. Не ме интересува даже и гаранционния срок. Единствено, ако доставката на резервни части от производителя е по-скоростна, бих се обърнал към него. Управлението също подлежи на смяна. PLС- та и дисплеи на пазара има колкото искаш. Котела и горелката ги взех единствено, защото само те имат втори шнек от бългаските производители. Впоследствие разбрах и за друга фирма със звучно "българско" име, че имат горелка с втори шнек, че и управлението им е по-добро, но за сметка на това са спестили от ламарината. Както и да е - това е положението...
Пиша във форума единствено с добри намерения. Като гледам поне половината активни участници тука са дистрибутори на Грейко и имат контакти с тях и се надявам да се осъществи обратната връзка. Искрено бих се радвал, ако те успеят да продават и в Германия, но затова трябва да си пооправят това-онова.
Ганев, и аз като тебе съм на мнение , че с нищожни разлики в себестойността може да се подобри съществено обслужването на горелката и котела. Изнасянето на индикацията и клавиатурата извън кутията на горелката е едно от тях. Обидно е да се кланям всеки път, когато трябва да променя нещо.
Българският език също трябва да е задължителен в контролера. Защо въобще е допуснато да се продава в България контролер с менюта на английски? Каква е била идеята?
Има и други забележки, но те са спадат към "подробностите". С изключение на ПИД-а , но това е друга бира...
alex_serviz - специалист
Що се касае до "Българския език" на менюто - от известно време е наличен и се слага на всички нови горелки. Аз лично не съм го слагал на моята горелка и за сега не възнамерявам.
milo65 - специалист
И за да сме точни- преводът на български не е 100%, т.е не е наличен навсякъде по менюто, след като си задал езикът да е български, уверих се лично.
n.ganev - майстор
димитар кисиов написа:
Ако недоволните тук видят как се реже дъното на котела ще се оплачат в чехия че бг. майсторите са идиоти но и те правят кутия за преработка
:lol: :lol: :lol: 'Ми не сме ли идиоти Ва Брааат :partyman: .Само ми кажи, че до преди един час не си търпял мъргазата на някого - щото аз на връщане от лова посетих трима, че ми гледаха и у торбичката от колко грухлета нося мършичка и колко ми струва патрона :yawinkle: - ама тя за приятели Баси.
6osi6 - майстор
upr написа:
погледнах сайта на Грейко - няма изменения, а беше хубаво да сложат там една скица на котела с габаритните му размери. Аз не можах да ги науча преди да купя котела, въпреки че ходих и в Горна Оряховица. Това е за разлика от полските котли примерно...
Вие двамата със Станков, като искате размери, ПИД и интернет, да бяхте ми писали на лични, щях да ви помогна да намерите каквото търсите. Обаче, цената на това управление което искате е 507 лева. Освен това, за не ви боли и да ви сърби едновременно, гаранциите и дистрибуторите :mrgreen: са до получаването на стоката.
Последна промяна от 6osi6 на нед дек 06, 2015 10:29 pm, променено общо 1 път.

Тема "Пелетни горелки GREYKO BMG и RB" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: