• 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Най - вълнуващия въпрос зимно време.
шоп - майстор
JohnSmith написа:
От задната страна също е студен.
Не смея да развивам нищо сега, че може да стане фал.

Как трябва да е нивелиран радиатора?

Прикачен файл:
Прикаченият файл 20160125_084455[1].jpg вече не е достъпен
Това в горната част на радиатора ли е секретния вентил?

:-) това в горната част на радиатора е тапа за обезвъздушаване. Тя трябва да е най-високата част на радиатора.

Иначе при ленинградската система имама подвързване на радиатори от долу.

Прикачен файл

shema2.jpg
shema2.jpg (37.87 KиБ) Видяна 2139 пъти
JohnSmith написа:
От задната страна също е студен.
Не смея да развивам нищо сега, че може да стане фал.

Как трябва да е нивелиран радиатора?

Прикачен файл:
20160125_084455[1].jpg
Това в горната част на радиатора ли е секретния вентил?
Това,горе,е ръчен обезвъздушител.Този край ,на радиатора, трябва да е малко по-високо.
Секретен вентил се поставя където ти е крана,на изхода. Отваряй по малко и наблюдавай какво се случва.Целта е през всички радиатори да има еднакъв поток.
С колекторно разпределение ли си?
VLADO66 - майстор
JohnSmith написа:
От задната страна също е студен.
Не смея да развивам нищо сега, че може да стане фал.

Как трябва да е нивелиран радиатора?

Прикачен файл:
20160125_084455[1].jpg
Това в горната част на радиатора ли е секретния вентил?
Това в горната част е обезвъздушителя.С една права отверка развиваш наляво 2-3 оборота за да излезе въздуха и завиваш като започне да пуска вода.Крана е отдолу,отвий го ако е затворен.
JohnSmith - специалист
От обезвъздушителя излиза вода, няма въздух.
Изходящият кран го пробвах в различни положения - няма ефект.
Радиаторът е сам на щранг.
LazarGanev - "Велик майстор"
JohnSmith написа:

Температури: Вход - 52*С
Изход - 38*С на радиатора

Щрангове: Вход - 52*С
Изход - 33*С
Според тези температури радиаторът си работи добре - с дТ=15-20* вход-изход. Можеш ли да замериш температурата на тази час, която според теб не работи?
JohnSmith - специалист
15 - 16*С студената част, при изходящият кран - 42-43*С.

Странно - днес при по-ниска температура на щранговете, по-голяма част от радиатора е затоплена. :?
stilian20 - специалист
JohnSmith написа:
15 - 16*С студената част, при изходящият кран - 42-43*С.

Странно - днес при по-ниска температура на щранговете, по-голяма част от радиатора е затоплена. :?
Мисля че имаш въздух в радиатора. Измери с нивелир дали е правилен наклона на радиатора (по-високата страна трябва да е тази на която е монтиран обезвъздушителя).
Другият вариант е някоя да го надигне (от страната на обезвъздушителя) и през това време да се обезвъздуши.
ESPACE - майстор
При наличие на въздух е съвсем различно. Това прилича все едно някой е налял концентрат антифриз в радиатора. допълнил е с вода и е запалил парното :)
LazarGanev - "Велик майстор"
Хвани радиатора, повдигни го от единия край, разклати го
stilian20 - специалист
ESPACE написа:
При наличие на въздух е съвсем различно. Това прилича все едно някой е налял концентрат антифриз в радиатора. допълнил е с вода и е запалил парното :)
Бихте ли обяснили кое е различното. :partyman:

Прикачен файл

панелен радиатор.jpg
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Тема "свързване на радиатор долу-долу" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: