zhivko83 написа:Веднъж инвестираш в добра изолация и после цял живот стоиш на топло за малко пари , нали това е идеята .Лошото е че за хубавата изолация цял живот не стига за да се изплати

zhivko83 написа:Веднъж инвестираш в добра изолация и после цял живот стоиш на топло за малко пари , нали това е идеята .Лошото е че за хубавата изолация цял живот не стига за да се изплати
valio2007 написа:Не мога да разбера, защо си причинявате всички тези неволи? Заводската система на Daikin постига едва COP=3. Климатици с COP>5 вече са на цена 1300лв. А бойлер 150л с COP>3.5 около 1500лв.И аз мисля катo тебе valio2007. И съм действал в тоя дух на къщата си, ако ми се прецака някоя клима, поне само 1 стая да страда докато се оправи.
Тръби, дрънчащи конвектори, соларни панели с които само нощем сте спокойни , че няма да експлоадират?
Имам само едно обяснение - българинът е на ти с новите технологии и много държи да експериментира и човърка всяка свободна минута. А да го приложи върху собствената къща е виша форма на майсторлък.
kuuuuuul написа:Кул-е, не съм съгласен тука с тебе.zhivko83 написа:Веднъж инвестираш в добра изолация и после цял живот стоиш на топло за малко пари , нали това е идеята .Лошото е че за хубавата изолация цял живот не стига за да се изплати
filmatoplo написа:Видях снимкитеНяма никакви проблеми с датчика под скобата. На климатика как е напъхан в тръбичка и вътре понеже е лабав има една ламаринка която да го притиска.... така със скобата има дори по-добро притискане към ТО. Изобщо това не може да е проблем.моля да бъда извинен , малко нескопосано ми изглежда , и датчиците ейтъй няма да очитат правилно мушнати под тая стяга.
Работата отива май на зле за майстора .
valio2007 написа:Не мога да разбера, защо си причинявате всички тези неволи? Заводската система на Daikin постига едва COP=3. Климатици с COP>5 вече са на цена 1300лв. А бойлер 150л с COP>3.5 около 1500лв.Такаааа за тук може много да се спори...
Тръби, дрънчащи конвектори, соларни панели с които само нощем сте спокойни , че няма да експлоадират?
Имам само едно обяснение - българинът е на ти с новите технологии и много държи да експериментира и човърка всяка свободна минута. А да го приложи върху собствената къща е виша форма на майсторлък.
phoenix написа:този тръбен датчик, мери каква е температурата на топлообменика, или по-конкретно на фреона. Сам разбираш, че няма как да се потопи във фреона, както и на всеки климатик е закрепен за метала в който минава фреона и както и там няма никаква изолация(може би ако има изолация ще е някаква идея по-добре но не съществено). Като на него и на другия който мери въздуха(в случая водата) климатика си определя колко да се натовари за да достигне зададената Т според датчика който мери въздух(връщащата вода) И така според днните от тези два датчика климатика си определя колко да се натовари.От прочетеното до тук стигнах до извода, че тръбния датчик трябва да е на връщащият се от ТО фреон, там го и залепих с алуминиева лепенка (непосредствено до изхода на ТО). 43С на връщащата се вода е мисия невъзможна за мен. Изпържен на макс в режим пауър успява прекосили да направи 42
Dimonrb можеш ли да кажеш някакво показание в килооми на въздушния датчик, понеже може да се получава този висок разход защото си твърде далеч от зададената температура и климатика да работи винаги на макс. При мен 20 градуса съответстват на 43градуса връщаша се вода и той стои точно около тази Т при малка консумация.
phoenix написа:17,5 kOm при каква Температура на датчика?Температурата беше 32C, а датчика е разкачен и удължен с кабел. Снимка ще направя по-късно.
Може ли една снимка на самия датчик, че ми стана интересно как е закачен към водата, без да е разпоен от платката, и ако не е разпоен, как е коригиран да мери вода?
Сподели форума:
Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:
Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: