Ситуация:
Вследствие многомесечни престои в гараж сменям по-често от обикновено акумулатора на колата си /е, техникът го сменя де
/
Този път, тъй като е само 2–годишен акумулатора, реших да го заредя.
Взех зарядно БОШ –устройство и го включих.
Измервателния уред на зарядното показва скала от 0 до 6 , като при 6 акумулаторът е съвсем празен, а някъде между 0 и 1 има маркировка, при която зареждането следва да се прекъсне.
Е, при мене се спря стрелката между 2 и 1 и не мръдна оттам няколко часа, след което разбира се изключих устройството.
Как да разбирам тази резултат ? Дали акумулаторът е все пак за смяна ?
Вследствие многомесечни престои в гараж сменям по-често от обикновено акумулатора на колата си /е, техникът го сменя де

Този път, тъй като е само 2–годишен акумулатора, реших да го заредя.
Взех зарядно БОШ –устройство и го включих.
Измервателния уред на зарядното показва скала от 0 до 6 , като при 6 акумулаторът е съвсем празен, а някъде между 0 и 1 има маркировка, при която зареждането следва да се прекъсне.
Е, при мене се спря стрелката между 2 и 1 и не мръдна оттам няколко часа, след което разбира се изключих устройството.
Как да разбирам тази резултат ? Дали акумулаторът е все пак за смяна ?