• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7
Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
emil_v r - майстор
Благодаря на всички , ще си купя импулсно .
Ще управлявам дистанционно помпа за напояване .

Колко струва прибл. такова реле ?
plamen6100 - специалист
Дистрибуторска цена на Schneider Electric - TL 1P 16А/230V - 22.20лв., TL 1P 32А/230V - 33.26лв.
lz1wvm - специалист
Ето схемата с три релета.Ако са постояннотокови-задължително обратни диоди-щото от индукцията бърка командите :)

Прикачен файл

Scan10077.JPG
Scan10077.JPG (33.26 KиБ) Видяна 10481 пъти
lz1wvm - специалист
Схемата работи перфектно Емо,7 години вече я ползвам за отваряне на портал.Импулсите ги вземам директно от релето на дистанционното.За реверсирането на мотора ползвам още 2 релета за обръщане на полюсите на ротора(ротора е навит и е с колектор).
Поздрави
lz1wvm - специалист
Схема на Т-тригер с лог.елементи. :)

Прикачен файл

Scan10079.JPG
Scan10079.JPG (50.94 KиБ) Видяна 10368 пъти
stevebradata - специалист
така сега искам да попитам дали следния вариант ще го бъде хехе мисля да тествам с три контактора като 2 от тях да са постоянно затворени Изображение

и единия да е отворен пуснал съм тука схемата и искам да попитам дали според вас ще го бъде хехе

проблема е следния ако ползвам 2 контактора единия да е постоянно затворен и един отворен както на тази схема
Изображение

се получава следното като спре основното захранване от евн например се включва контактора на които се подава напрежение от дизела и всичко е ок обаче при възстановяване на напрежението от евн се получава късо и имам един прекъсвач дето е на линията на дизела точно преди контактора на дизела и пада а прекъсвача е 25А

и според мен се получава за миг някакво засичане на напреженията което води до това късо и искам да попитам дали с тази снема дето съм драснал ще го бъде

предварително благодаря за оказаното съдействие :)
lz1wvm - специалист
stevebradata от силовата верига на генератора не се разбира какво си начертал,но както и да е.Представи си,че някой контакт нагори или някоя пружинка е изгнила(за контактора говоря) тогава пак ще срещнеш двете напрежения.За това колегата ти каза БЕЗ ОМ ШАЛТЕР НЕ СТАВА.
Поздрави
stevebradata - специалист
оп ей сега оправих схемата

не съм я бил дочертал

Изображение
lz1wvm - специалист
При тази схема когато дизела работи и дойде тока от мрежата-контактора който е на ако силовата верига включи преди да отдели оперативната(демек нормално затворения контакт)ще има БУМ.Така че при тази схема въпроса е на механично закъснение,което хич не е добре.А и при разединяването на силовите контакти се получава (понякога дъга-зависи от индуктивността на товара) което също хич не е добре.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7

Тема "схеми на свързване на контактор" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: