С този дебел кабел на снимката и 40А предпазител на едната фаза сигурно имаш 5х6мм2 пуснат, което ти дава много опции за зареждане на кола.
вт яну 28, 2025 3:32 pmNiksan81 написа: Той трифазният даже не е вързан, или пооне така мисля, защото има един кабел, който просто виси...Човек, много объркана история...
Ся тоя трифазния що въобще го споменаваш като не е вързан?
1.Това табло е монофазно.
2.Предпазителя ти в главното табло, оня дето е 6 ампера сигурно и той е монофазен.
3.Предпазител 6А ти осигурява около 1,3 - 1,4 kW мощност.
4.Кабел с обиколка 35mm отговаря на кабел с диаметър 11mm.
5.Монофазен кабел с диаметър 11mm отговаря на 3 х 2,5 mm²
6.Кабел 3 х 2,5 mm² спокойно издържа едно 20-25А което съответства на 4,6 - 5,7 kW
Демек извода е че предпазител 25А в главното табло ще ти свърши работа.
И то без да минаваш в горната партида до 15kW и да доплащаш доста.
Отиваш в местното ЕНЕРГО (ЕРП) и си обясняваш проблема.
Казваш че 25А са ти достатъчни и те ще ти кажат стъпките и дали въобще е възможно.
Могат да ти откажат ако нямат свободна мощност но си мисля че може и да извадиш късмет.
И да пишеш какво е станало.
