hidrazin написа: ... тока не е малък ... близо 600А.Да протича, да протича, колко ток да протича през "първичната" за да се повиши напрежението ХкV
Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
kozl
- майстор
937 мнения в "Купуване на Мултицет-какъв?"
hidrazin
- майстор
- Мнения: 26009
На свещите защо де е пик? На токовите клещи зададох време на запис само 10 секунди.
Включването на подгрева(свещите) се вижда на първата секунда.
После идва подгрев от 1-ва до 5,5-та секунда.
Следва палене около 2 секунди.
Половин секунда след стартирането на двигателя (след 7,56 секунди) се забелязва обратен ток от около 40 ампера.
Това е когато генератора достигне обороти достатъчно за да включи на заряд.
Та от там нататък е зарядния ток в първите секунди след запалване.
Някъде май имам и по-дълги записи. Там се вижда че зарядния ток бързо пада.
Това е. Много полезни токови клещи, стига да можеш да си я позволиш.
С обикновени клещи може да си измериш тока на свещите и зарядния ток но не и стартовия.

Включването на подгрева(свещите) се вижда на първата секунда.
После идва подгрев от 1-ва до 5,5-та секунда.
Следва палене около 2 секунди.
Половин секунда след стартирането на двигателя (след 7,56 секунди) се забелязва обратен ток от около 40 ампера.
Това е когато генератора достигне обороти достатъчно за да включи на заряд.
Та от там нататък е зарядния ток в първите секунди след запалване.
Някъде май имам и по-дълги записи. Там се вижда че зарядния ток бързо пада.
Това е. Много полезни токови клещи, стига да можеш да си я позволиш.
С обикновени клещи може да си измериш тока на свещите и зарядния ток но не и стартовия.
fox_vt
- майстор
- Мнения: 3640
Може и с обикновенни да се измери стартовия ток ама трябва да сте двама,така или иначе двигателя не пали за под секунда пък и точност от +/- 10 волта не е фрапантна при тия токове.Иначе не съм убеден че даже и с тоя уред за 3к лева всеки път ще показва един и същ пик,има твърде много променливи.Жалко че опцията inrush е само за променлив ток.
DMN
- майстор
- Мнения: 2212
fox_vt написа:Може и с обикновенни да се измери стартовия ток ама трябва да сте двама,така или иначе двигателя не пали за под секунда пък и точност от +/- 10 волта не е фрапантна при тия токове.Иначе не съм убеден че даже и с тоя уред за 3к лева всеки път ще показва един и същ пик,има твърде много променливи.Жалко че опцията inrush е само за променлив ток.Може и сам да го измериш, ако клещите имат запаметяване "мин" и "макс", като тия на Мастеч, които ги коментирахме по-напред. Аз така съм си мерил стартовия ток с тях и ми показваше "макс" - 235А и след една профилактика на стартера слезе на 180А. Но едва ли това е точно първоначалния пик, който е показал Хидразин, .
А пък иначе +/- 10 волта са си направо фрапантна разлика за автомобилен акумулатор
hidrazin
- майстор
- Мнения: 26009
Пробвах и с няколко други модела клещи на FLUKE. Никой от тях не успя да хване и покаже този първия пик.
Показанията на другите се въртяха около 350А. Никое от тях не скочи над 400А. Няма си на идея защо.
Измерванията са правени с FLUKE 345. Ето тук може виртуално да си го разцъкате за да видите какво може.
Ето му демото:
http://content.fluke.com/comx/demo-CLAMP/345_Demo.html
Даже и аз не съм му разучил всичките възможности. Все не остава време да се заиграя с него.

Показанията на другите се въртяха около 350А. Никое от тях не скочи над 400А. Няма си на идея защо.
Измерванията са правени с FLUKE 345. Ето тук може виртуално да си го разцъкате за да видите какво може.
Ето му демото:
http://content.fluke.com/comx/demo-CLAMP/345_Demo.html
Даже и аз не съм му разучил всичките възможности. Все не остава време да се заиграя с него.
kozl
- майстор
- Мнения: 11300
Да Хидра хубавите играчки са скъпи
На москвето 408 май му беха инициалите имаше амперметър от гехератора (ако е било генератор , а не динамо) към акумулатора. Екстра, която показваше пълни ли се или не акумулатора и която пък и създаваше ядове с U падове
За свещите питам, защото набарах един аналогов амперметър 140А и като му прикачих дебели жици с щипка за "+" клема на акумулатора го превърнах в импровизиран уред за мерене на подгревни свещи за по-дърти дизели. В началото стрелката забива в края на скалата и после по въобръжаема ( в мислите ми) експоненциална крива тока спада и стрелката се балансира някъде към 60-80А или около 15-20А на свещ за 4 цилиндрова таратайка. Сега при новите и още по новите модели дизели с бързонагряващи се и лесно разпадащи се свещи не можах да си пробвам импровизирания уред, оти не знам къде съм го скрил
Та за това питах за пика, ама явно тия свещи на са кат моите на дъртото пежо
На москвето 408 май му беха инициалите имаше амперметър от гехератора (ако е било генератор , а не динамо) към акумулатора. Екстра, която показваше пълни ли се или не акумулатора и която пък и създаваше ядове с U падове
За свещите питам, защото набарах един аналогов амперметър 140А и като му прикачих дебели жици с щипка за "+" клема на акумулатора го превърнах в импровизиран уред за мерене на подгревни свещи за по-дърти дизели. В началото стрелката забива в края на скалата и после по въобръжаема ( в мислите ми) експоненциална крива тока спада и стрелката се балансира някъде към 60-80А или около 15-20А на свещ за 4 цилиндрова таратайка. Сега при новите и още по новите модели дизели с бързонагряващи се и лесно разпадащи се свещи не можах да си пробвам импровизирания уред, оти не знам къде съм го скрил
Та за това питах за пика, ама явно тия свещи на са кат моите на дъртото пежо
hidrazin
- майстор
- Мнения: 26009
Това измерване правих миналата година с няколко уреда. Това FLUKE 345 беше последното с което си играх да измервам тока.
Освен това направих и няколко измервания. Предполагам от тези няколко стартирания на двигателя се е вдигнала температурата.
Вероятно поради тази причина при конкретното измерване не ми показа някакъв голям пик.
Иначе свещите са напълно обикновени и са от също така стар дизел.
Ако ми остане време и и да не е някой гаден студен ден, ще гледам да повторя измерването при напълно студен мотор още при първото подгряване.
fox_vt написа:....Жалко че опцията inrush е само за променлив ток.Какво искаш да кажеш с това?
Тема "Купуване на Мултицет-какъв?" | Включи се в дискусията:
Сподели форума:
Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:
Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook:
Имаш нужда от подходящ професионалист за дома?
- Преустройство, ремонт и реновиране
- ↳ Вашите ремонти
- ↳ Кухня
- ↳ Баня
- ↳ Дневна
- ↳ Спалня
- ↳ Детска
- ↳ Градина
- ↳ Коридор
- ↳ Тераса и балкон
- Направи сам
- ↳ Направи сам
- ↳ Ремонтирай сам
- ↳ Къде е по-евтино?
- ↳ Дърводелство
- ↳ Ел. инструменти
- ↳ Металообработване
- ↳ Конкурс "Направи сам 2012"
- Строителство
- ↳ Всичко за вилата
- ↳ Къщи
- ↳ Саниране
- ↳ Хидроизолация
- ↳ Пасивни и нискоенергийни сгради
- Сухо строителство
- ↳ Окачени тавани
- ↳ Преградни стени и предстенни обшивки
- ↳ Сухи и повдигнати подове
- ↳ Декоративни елементи - колони, трегери, сводове и др.
- ↳ Всичко за гипскартона и гипсфазера
- Въпроси и Отговори
- ↳ Полезни съвети
- ↳ Автомобили
- ↳ Партньори
- ↳ Боядисване и Декориране
- ↳ Вентилация, климатици и термопомпи
- ↳ Водоснабдяване и канализация.
- ↳ Всичко за ремонта
- ↳ Електротехника
- ↳ Отопление
- ↳ Газификация
- ↳ Електроника и Схеми
- ↳ Газобетон
- ↳ От всичко по малко
- ↳ Компютри и периферия
- ↳ Уеб дизайн, PHP, MySQL, JavaScript, HTML..
- ↳ Мобилни устройства, GSM-и
- ↳ Нека се запознаем
- ↳ Recycle Bin
- Статии
- ↳ Практични решения
- ↳ Качване на снимки
- ↳ Какви статии искате?
- ↳ Готварство, туршии и зимнина
- ↳ Отмора и шеги
- ↳ От нищо нещо
- ↳ Не е за вярване
- ↳ Литература
- ↳ Връзки към Интересни сайтове
- Магазин
- ↳ Препоръки и Мнения за он-лайн магазина
- ↳ Крадeни инструменти !!!