Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
alsted - майстор
Айде отиде пак някое зърно от скъпия боб :-D
hidrazin - майстор
Aaaa... Тоя път не съм фърлял боб. То си се вижда добре на снимката.
Мен пък друго ми е чудно. Казва че работел и си върти в правилната посока. Ако не грее, не се тормози и си върши работата какво повече търси? :?
:partyman:
shadow__01 - майстор
hidrazin написа:
. Ако не грее, не се тормози и си върши работата какво повече търси?
То си пишеше. Въпроса беше къде отива червената "жица" и за какво е?
Draganov - специалист
Емо,като ни вкара в дълбок размисъл,поне ни изкарай от там.
Какво пише на кондензатора отстрани? За двигателя е ясно,че трябват 2 кондензатора,пише го на табелката.Но дали не са сложили само един - работен?
Между клемите на кондензатора (две по две) има ли късо? т.е. 2 клеми с двойни ушета ли са или 4 отделни клеми?
Ако кондензатора е двоен,хващам бас,че схемата е класическа,като вместо центробежен е сложен токов прекъсвач,както fikata го е описал.
todortv - майстор
Имало е два или двоен кондензатор.
Някой е махнал единия (пусковия) и затова клемата на релето остава свободна.
Липсва и един мост, който е заминал с липсващия кондензатор.
С пренареждане на кабелите и при изправно реле + моста нещата излизат.
Като се има предвид, че компресора е оборудван с пресостат, вентил за освобождаване на налягането и
обратен клапан, мотора ще тръгва винаги без товар и втория кондензатор не му трябва. :-D
Оправи си кафявия, че е понагорял и си го ползвай. :partyman:
emo_peev - специалист
Съжалявам но няколко дни съм зает в пътуване и не ми остава свободно време да се позанимавам пак със проблема.
Кондензатора го купих за двоен 35+35 на DUCATI схема няма, този беше най-близко до 40+35 както е по табелката. За цената на оригинала писах!
Обясних вече, че завереното положение беше стърчащи четири жици. Без оригинален кондензатор, без клеморед, без "термозащита".
Последна промяна от emo_peev на ср апр 02, 2014 9:58 am, променено общо 1 път.
emo_peev - специалист
Ето малко снимки:
това е от френски форум, разликата е че е 1,5кW, има копче за вкл/изкл и не виждам никъде "Electrinic circuit breaker"
Прикачен файл:
motore_802M_01_small.jpg
motore_802M_01_small.jpg (54.55 KиБ) Видяна 2077 пъти
Прикачен файл:
motore_802M_02_small.jpg
motore_802M_02_small.jpg (58.46 KиБ) Видяна 2077 пъти
Прикачен файл:
motore_802M_03_small.jpg
motore_802M_03_small.jpg (46.32 KиБ) Видяна 2077 пъти
emo_peev - специалист
Тук двигателя е същия като параметри:
Но не виждам четири извода ...
Прикачен файл:
IMAG0927_small.jpg
Прикачен файл:
IMAG0928_small.jpg
Draganov - специалист
emo_peev написа:
Обясних вече, че завереното положение беше стърчащи четири жици. Без оригинален кондензатор, без клеморед, без "термозащита".
Още на първата снимка има и кондензатор и реле и това ме заблуди,а вероятно и всички колеги,че мотора е бил с тези неща.
Ползвай си го както си го вързал,щом работи и няма проблеми.
emo_peev - специалист
Не ми остава свободно време за електромотора.
Ще пиша като има резултат, засега Ви благодаря за помощта до момента!
=D>

Тема "Помощ за свързване ел.двигател на въздушен компресор" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: