Мен пък друго ми е чудно. Казва че работел и си върти в правилната посока. Ако не грее, не се тормози и си върши работата какво повече търси?
Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
alsted
- майстор
52 мнения в "Помощ за свързване ел.двигател на въздушен компресор"
shadow__01
- майстор
- Мнения: 1462
hidrazin написа:. Ако не грее, не се тормози и си върши работата какво повече търси?То си пишеше. Въпроса беше къде отива червената "жица" и за какво е?
Draganov
- специалист
- Мнения: 214
Емо,като ни вкара в дълбок размисъл,поне ни изкарай от там.
Какво пише на кондензатора отстрани? За двигателя е ясно,че трябват 2 кондензатора,пише го на табелката.Но дали не са сложили само един - работен?
Между клемите на кондензатора (две по две) има ли късо? т.е. 2 клеми с двойни ушета ли са или 4 отделни клеми?
Ако кондензатора е двоен,хващам бас,че схемата е класическа,като вместо центробежен е сложен токов прекъсвач,както fikata го е описал.
Какво пише на кондензатора отстрани? За двигателя е ясно,че трябват 2 кондензатора,пише го на табелката.Но дали не са сложили само един - работен?
Между клемите на кондензатора (две по две) има ли късо? т.е. 2 клеми с двойни ушета ли са или 4 отделни клеми?
Ако кондензатора е двоен,хващам бас,че схемата е класическа,като вместо центробежен е сложен токов прекъсвач,както fikata го е описал.
todortv
- майстор
- Мнения: 1249
Имало е два или двоен кондензатор.
Някой е махнал единия (пусковия) и затова клемата на релето остава свободна.
Липсва и един мост, който е заминал с липсващия кондензатор.
С пренареждане на кабелите и при изправно реле + моста нещата излизат.
Като се има предвид, че компресора е оборудван с пресостат, вентил за освобождаване на налягането и
обратен клапан, мотора ще тръгва винаги без товар и втория кондензатор не му трябва.
Оправи си кафявия, че е понагорял и си го ползвай.
Някой е махнал единия (пусковия) и затова клемата на релето остава свободна.
Липсва и един мост, който е заминал с липсващия кондензатор.
С пренареждане на кабелите и при изправно реле + моста нещата излизат.
Като се има предвид, че компресора е оборудван с пресостат, вентил за освобождаване на налягането и
обратен клапан, мотора ще тръгва винаги без товар и втория кондензатор не му трябва.
Оправи си кафявия, че е понагорял и си го ползвай.
emo_peev
- специалист
- Мнения: 49
Съжалявам но няколко дни съм зает в пътуване и не ми остава свободно време да се позанимавам пак със проблема.
Кондензатора го купих за двоен 35+35 на DUCATI схема няма, този беше най-близко до 40+35 както е по табелката. За цената на оригинала писах!
Обясних вече, че завереното положение беше стърчащи четири жици. Без оригинален кондензатор, без клеморед, без "термозащита".
Кондензатора го купих за двоен 35+35 на DUCATI схема няма, този беше най-близко до 40+35 както е по табелката. За цената на оригинала писах!
Обясних вече, че завереното положение беше стърчащи четири жици. Без оригинален кондензатор, без клеморед, без "термозащита".
Последна промяна от emo_peev на ср апр 02, 2014 9:58 am, променено общо 1 път.
emo_peev
- специалист
- Мнения: 49
Ето малко снимки:
това е от френски форум, разликата е че е 1,5кW, има копче за вкл/изкл и не виждам никъде "Electrinic circuit breaker"

motore_802M_01_small.jpg (54.55 KиБ) Видяна 2202 пъти

motore_802M_02_small.jpg (58.46 KиБ) Видяна 2202 пъти

motore_802M_03_small.jpg (46.32 KиБ) Видяна 2202 пъти
това е от френски форум, разликата е че е 1,5кW, има копче за вкл/изкл и не виждам никъде "Electrinic circuit breaker"
Прикачен файл:
motore_802M_01_small.jpg (54.55 KиБ) Видяна 2202 пъти
Прикачен файл:
motore_802M_02_small.jpg (58.46 KиБ) Видяна 2202 пъти
Прикачен файл:
motore_802M_03_small.jpg (46.32 KиБ) Видяна 2202 пъти
Draganov
- специалист
- Мнения: 214
emo_peev написа:Обясних вече, че завереното положение беше стърчащи четири жици. Без оригинален кондензатор, без клеморед, без "термозащита".Още на първата снимка има и кондензатор и реле и това ме заблуди,а вероятно и всички колеги,че мотора е бил с тези неща.
Ползвай си го както си го вързал,щом работи и няма проблеми.
Тема "Помощ за свързване ел.двигател на въздушен компресор" | Включи се в дискусията:
Сподели форума:
Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:
Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook:
Имаш нужда от подходящ професионалист за дома?
- Преустройство, ремонт и реновиране
- ↳ Вашите ремонти
- ↳ Кухня
- ↳ Баня
- ↳ Дневна
- ↳ Спалня
- ↳ Детска
- ↳ Градина
- ↳ Коридор
- ↳ Тераса и балкон
- Направи сам
- ↳ Направи сам
- ↳ Ремонтирай сам
- ↳ Къде е по-евтино?
- ↳ Дърводелство
- ↳ Ел. инструменти
- ↳ Металообработване
- ↳ Конкурс "Направи сам 2012"
- Строителство
- ↳ Всичко за вилата
- ↳ Къщи
- ↳ Саниране
- ↳ Хидроизолация
- ↳ Пасивни и нискоенергийни сгради
- Сухо строителство
- ↳ Окачени тавани
- ↳ Преградни стени и предстенни обшивки
- ↳ Сухи и повдигнати подове
- ↳ Декоративни елементи - колони, трегери, сводове и др.
- ↳ Всичко за гипскартона и гипсфазера
- Въпроси и Отговори
- ↳ Полезни съвети
- ↳ Автомобили
- ↳ Партньори
- ↳ Боядисване и Декориране
- ↳ Вентилация, климатици и термопомпи
- ↳ Водоснабдяване и канализация.
- ↳ Всичко за ремонта
- ↳ Електротехника
- ↳ Отопление
- ↳ Газификация
- ↳ Електроника и Схеми
- ↳ Газобетон
- ↳ От всичко по малко
- ↳ Компютри и периферия
- ↳ Уеб дизайн, PHP, MySQL, JavaScript, HTML..
- ↳ Мобилни устройства, GSM-и
- ↳ Нека се запознаем
- ↳ Recycle Bin
- Статии
- ↳ Практични решения
- ↳ Качване на снимки
- ↳ Какви статии искате?
- ↳ Готварство, туршии и зимнина
- ↳ Отмора и шеги
- ↳ От нищо нещо
- ↳ Не е за вярване
- ↳ Литература
- ↳ Връзки към Интересни сайтове
- Магазин
- ↳ Препоръки и Мнения за он-лайн магазина
- ↳ Крадeни инструменти !!!