• 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
hidrazin - майстор
lovech2001 написа:
...Изглежда че ги чува нещата.....
Да, чува ги ... колкото Тинки.
Гледат ги ... баламите...
Абе ти да не мислиш още за онова смешно Ryobi ??? :-D
:partyman:
lovech2001 - специалист
hidrazin написа:
Абе ти да не мислиш още за онова смешно Ryobi ??? :-D
Аха :-D
Изпаднаха ми малко 18650 батерии така че Риоби-то пак е на дневен ред :rock:

Кажи сега за платката :idea:
Какви са тези 56А Charging current?
Направо към трафопоста ли да я връзвам тази батерия или е печатна грешка?

Specifications:
Charging voltage:21 V
Charge MOS pressure value:35 V
Discharge MOS pressure value:35 V
Charging current:56 A
Continuous discharge current:15 A
Over current protection:50/55/60 A
Over current protection delay:20/25/30 mS
Single section since the power consumption:30 uA
Single section between the power consumption:3 uA
Single section over charge detection voltage:4.18- /4.22V
Over charge recovery voltage 4.05- 4.15 V
Over charge detection delay:0.5/1.0/2.0S
Single section over discharge detection voltage:2.75-2.85 V
Over discharge recovery voltage:2.90-3.20 V
Over discharge detection delay:0.5-2.0S
Short / over / over current protection recovery short circuit / over discharge / over current protection after removal of load auto recovery
Short circuit protection delay 200/500/600 uS
The normal working state of B- to P- resistance:5 mΩ
Continuous 15A current maximum temperature rise:25 ℃
Working environment (humidity) relative humidity: ≥98% (long-term stability under the humidity)
Working environment (temperature) -30 ~ 80℃(in the lower temperature range of long-term stability)
Size 60*23mm
mironcho - специалист
Платката ~ става.
Ето какво сътворих преди година:

Прикачен файл

f1.jpg Батерията е за Ейнхел.

Прикачен файл

f2.jpg Кутията претърпя малко модификация - махнати са пречещи пластинки.

Прикачен файл

f3.jpg Платката е една от многото предлагани в али-то.

Прикачен файл

f4.jpg Така изглеждат кабелите преди опаковането

Прикачен файл

f5.jpg Батериите преди да ги скрия в пожарозащитен калъф.
mironcho - специалист
mironcho написа:
Платката ~ става.
Ето какво сътворих преди година:
Поради ограничение от 5 снимки на пост ето последната
Прикачен файл:
f7.jpg
Батериите опаковани в калъфа, преди да затворя кутията.
f7.jpg (57.63 KиБ) Видяна 1757 пъти
Ползвам оригиналното зарядно, не е съвсем по правилата, но върши работа. Добре би било да се модифицира, като му се добави регулатор тип CCCV. В моя случай това би трябвало да бъде Ic=1.5A Uc=24V. Трафа на адаптера е с доста мека характеристика и платката в батерията се справя със задачата си.

Резултат: Доволен съм, ползвам винтоверта 2-3 пъти месечно и батерията е винаги готова за бой, за разлика от задължителното зареждане преди ползване докато беше с оригиналните NiCa елементи.
lovech2001 - специалист
Благодаря.

Ако платката за зареждане е в батерията как зарядното знае каква батерия е включена?
На Риоби зарядно за NiMH му включих оригинална тествана литиева батерия и не иска да я зарежда?

Някаква идея за какво е черният кабел и последният червен кабел отиващи към батериите на снимката по долу:

Изображение
lovech2001 - специалист
В съседната тема гледам се бистри че:
minzuhar написа:
Не съм сигурен дали лаптопските елементи ще могат да захранят винтоверт.
Та как се тестват 18650 батерии колко "с" са и дали ще вършат работа за винтоверт?
hidrazin - майстор
lovech2001 написа:
Та как се тестват 18650 батерии колко "с" са ...
Като прочетеш data sheet-а на производителя.
:partyman:
lovech2001 - специалист
Част от батериите които имам са LG > lgds318650, но никъде не им намирам спецификациите .
Има ли начин да се разбере колко ампера "С" са?
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Тема "Акумулаторна отвертка-заминала батерия" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: