Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
arkadas - напреднал
Привет приятели. Може би не съм попаднал на точното място, но тъй като досега никой не успя да ми помогне силно се надявам тук да се намери човек, който да предложи решение на проблема ми или поне да ме насочи в някаква посока. От няколко дни ми изчезна клаксона автомобила и едва сега осъзнах важността на този атрибут. Проверих цялата система, но въпреки това не мога да го оправя. Контактите и връзките са наред, самият клаксон е здрав. Междувременно се оказа, че не работят и аварийните мигачи. Предпазителите и релетата са здрави, но към релето на клаксона не се подава напрежение. Моля за помощ и съвет. Благодаря предварително.
valentino76bs - майстор
arkadas написа:
Привет приятели. Може би не съм попаднал на точното място, но тъй като досега никой не успя да ми помогне силно се надявам тук да се намери човек, който да предложи решение на проблема ми или поне да ме насочи в някаква посока. От няколко дни ми изчезна клаксона автомобила и едва сега осъзнах важността на този атрибут. Проверих цялата система, но въпреки това не мога да го оправя. Контактите и връзките са наред, самият клаксон е здрав. Междувременно се оказа, че не работят и аварийните мигачи. Предпазителите и релетата са здрави, но към релето на клаксона не се подава напрежение. Моля за помощ и съвет. Благодаря предварително.
Дай точните данни на колата.
hidrazin - майстор
Пич така както питаш е ясно че нищо не ти е ясно.Според теб всичко си проверил
и не тръгва пустата му и свирка. :-D
Ами тръгваш да търсиш или от волана към клаксона или обратно.
Ако не можеш - сервизи колкото щеш.Поне да беше казал какъв модел е
колата.Ако е FORD е нормално да има проблеми с тоците,
особено ако е ESCORT. :weedman:
:partyman:
arkadas - напреднал
Абе колеги разбира се, че започнах от волана и всичките там връзки и контактни пластини и копчета. Иначе моделът на колата е Сузуки Суифт 2001 г., като мисля че принципните схеми за клаксон на автомобил не следва да се различават много. А иначе относно наличието на много и разни сервизи това май е ясно на всеки, но нали идеята да опитаме първо със собствени сили и средства.
Mega - специалист
Виж сега, ако си открил, че ти се губи тока в релетата виж от къде са захранени. Ако е трудно им пусни захранване през бушон и трябва да работи?
hidrazin - майстор
Ето ти схема на клаксона на едно дърто Сузуки:
http://www.hampatong.com/system-wiring- ... uki-swift/
Е то и схемата на бибитките на твоето цукузи - имаш един башон, едно реле и малко жица.
Те и тия за 10 години не са измислили нещо кой знае какво ново за тая бибитка.Даже старата схема
е по-добре издържана и добра.По-новото е икономисано(поевтинено) за сметка на качество и надеждност.
Какво му е трудното?
Изображение
Сега остава да намериш къде ти бяга тока. :weedman:
А към "БАШ МАЙСТОРА" - може и да тръгне като му подаваш с жица и бушон, ама ако и двете маси са читави в което
силно се съмнявам.
:partyman:
arkadas - напреднал
Хиляди благодарности на отзовалите се. Знаех си, че тук има истински професионалисти! :prayer:
hidrazin - майстор
Стига си си бил челото в земята. :lol:
Каквото можем - правим ама друг път като питаш давай необходимата информация.
Тук има и специалисти, но не и врачки. :?
Успех с бибитката!
:partyman:
arkadas - напреднал
Абе казвате вие майстори, ама след като не успях да се справя сам, днес я закарах в сервиза на един специалист по автоелуслуги, който след няколко часа вдигна ръце и се отказа. Така, че проблемът остава на дневен ред.
VLADO66 - майстор
И аз мисля че масата се е скапала някъде по пътя-пусни директно един кабел от масата на акумулатора към клаксона.

Тема "Проблем с клаксона на автомобила" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: