• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9
Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
GL78 - специалист
Здравейте. При подмяна на проходен кондензатор на магнетрон се "спукаха" заварките м/у бобините и изводите на катодното отопление. Идеи?
hidrazin - майстор
Не се казва спукаха се заварките а се казва видях сметката на магнетрона.
Ами завари ги - акумулатор и въгленов електрод. Ако тръгне, тръгне, ако не - в коша.
:partyman:
GL78 - специалист
Единственият достъпен за мен вариант е на CO
GL78 - специалист
hidrazin написа:
Не се казва спукаха се заварките а се казва видях сметката на магнетрона.
Ами завари ги - акумулатор и въгленов електрод. Ако тръгне, тръгне, ако не - в коша.
:partyman:
Е, аз ги съсипах не друг. Нещо като заварване на термодвойка ли? Въглен от батерия.
hidrazin - майстор
Да. Сложи и малко боракс да изчисти заварката.
GL78 - специалист
Ще пробвам първо да калаидисъм после с омотаване и стягане на тънки жички и така...Тока го дават 11 ампера, но температурата е високичка. Но пък в близост до изводите изолацията на бобината е лъскава. Проблема ми е дали се калайдисва. С акумулатор не смея!
GL78 - специалист
Имам лабораторен траф (само траф) 24 и 36 волта 500 вата. С него да пробвам може, ако не е слаб. Страх ме е с акумулатор. И за него и от него (акумулатора). Такива заварки съм правил с голям траф- термодвойки за ЕСПА в леярен завод за алуминий. Не знам как е с акумулатор
Последна промяна от GL78 на съб мар 05, 2016 9:56 pm, променено общо 1 път.
lov - майстор
Я ся ми обясни как се сменя проходния кондензатор на магнетрона без да срежеш от някъде дросела. :? Дали ще е на изводите на отоплението или на кондера все тая. Аз ги режа на отоплението и после заварка с въгленов електрод и един траф за подвижна лампа 24/36. Но и с акумулатора става и няма никаква разлика с какво ще е. Само ползвай дебели кабели.
Иначе температурата не е чак толкова висока нищо че са изводи на отоплението. Стягал съм даже само с лустърклема и пак е карало. И хич да не ти пука какво е състоянието на изолацията на тези дроселчета.
GL78 - специалист
lov написа:
Я ся ми обясни как се сменя проходния кондензатор на магнетрона без да срежеш от някъде дросела. :? Дали ще е на изводите на отоплението или на кондера все тая. Аз ги режа на отоплението и после заварка с въгленов електрод и един траф за подвижна лампа 24/36. Но и с акумулатора става и няма никаква разлика с какво ще е. Само ползвай дебели кабели.
Иначе температурата не е чак толкова висока нищо че са изводи на отоплението. Стягал съм даже само с лустърклема и пак е карало. И хич да не ти пука какво е състоянието на изолацията на тези дроселчета.
По-горе съм си поправил поста си (погледни). Аз режа от кондензатора-е затова съм ги съсипал то мърдане сучене...За цвета на бобината-ми не е чак толкова топло щом си е оранжева, а не потъмняла
GL78 - специалист
Абе не съм се съсипал от такива ремонти, но сега...И другото-няма я онази кръгла мрежичка зад калпачето. Аз имам такива, но да не е някой така да го е преценил? Беше ми докарана не работеща и явно отваряна
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9

Тема "Магнетрон" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: