Точно така правят валовете, когато моторът е предназначен за шайба за назъбен ремък. Самите шайби имат същия отвор с две плоски повърхнини на 90 градуса и два стопорни винта. Не съм се задълбавал обаче защо е така и какво точно регулират с тези два винта.
Но е масово изпълнение, виждал съм го на няколко различни по вид и предназначение стъпкови двигатели с ремъчна шайба.
Пнри съединител за директно задвижване, вероятно трябва да може да влезе по на дълбоко и да се застопори върху чисто цилиндричната част на вала, ако е процепен. Ако е със стопорен винт, може би законтряне срещу едната плоска повърхност ще е достатъчно, но не мога да съм съвсем сигурен.
Но е масово изпълнение, виждал съм го на няколко различни по вид и предназначение стъпкови двигатели с ремъчна шайба.
Пнри съединител за директно задвижване, вероятно трябва да може да влезе по на дълбоко и да се застопори върху чисто цилиндричната част на вала, ако е процепен. Ако е със стопорен винт, може би законтряне срещу едната плоска повърхност ще е достатъчно, но не мога да съм съвсем сигурен.