• 1
  • 2
Изпратете снимка на всички ваши стандартни и нестандартни решения.
ivanpetrov - специалист
Днес по невнимание съм налял в резервоара на дизеловия двигател 200-300 г . бензим и общото количество е станало около 1,3-1,4 литра ,поне според мен .Фрезата работи около 5-6 минути и източих всичкото гориво, налях ново и всичко трагна както трябва . Обаче по едно време забелязох ,че от едно място до радиатора духа силно топъл въздух.Някакво предположения какъв може да е проблема ,че нищо не разбирам от двигатели и предположения за цената на ремонта плус минус?

Благодаря предварително
kuger - майстор
Радиатор? С водно охлаждане ли е?
Иначе, мисля, че нямаш проблеми.
ivanpetrov - специалист
Не, с въздушно. Ное не духа от самия радиатор, а някъде вътре межгу него и самия резервоар.
ESPACE - майстор
Какъв радиатор, нали е с въздушно? Сигурно нищо му няма на двигателя, просто ти търсиш евентуален проблем вследствие на смесването на двете горива. Най-вероятно винаги си е духало така там.
brum - майстор
С бензина ускоряваш горенето много и вдигаш забележимо температурата на изгорелите газове. Може да си духнал някоя гарнитура/уплътнение заради тая работа. Разгледай от къде идва горещият въздух и ще разбереш дали има проблем.

Ако не работи нормално - нещо по двигателя може да е.

Ако пък работи нормално гледаш за нещо след него (примерно ако има връзка с ауспуха някаква). И винаги има вариант да няма проблем, а да си работи така :) .
edre - специалист
Последно-с въздушно или с водно охлаждане е ?
Илчо Илиев - майстор
ivanpetrov написа:
Днес по невнимание съм налял в резервоара на дизеловия двигател 200-300 г . бензим и общото количество е станало около 1,3-1,4 литра ,поне според мен .Фрезата работи около 5-6 минути и източих всичкото гориво, налях ново и всичко трагна както трябва . Обаче по едно време забелязох ,че от едно място до радиатора духа силно топъл въздух.Някакво предположения какъв може да е проблема ,че нищо не разбирам от двигатели и предположения за цената на ремонта плус минус?

Благодаря предварително
Постоянно ли духа или на пулсации...
На цилиндъра с оребрението ли казваш ''радиатор''?
Вземи снимай мястото от където казваш,че духа,че да не хвърляме боб...
Ако е с въздушно охлаждане разбира се,че ще духа топъл въздух,но ако е издухана гарнитура, това може да е между главата и цилиндъра и/или между цилиндъра и картера, то мястото ще е омаслено,а и ако е между главата и цилиндъра няма да има добра компресия и ще пали трудно,ако въобще запали...
Та за да не се чудим, вземи снимай от къде духа,а за ремонта, за който ме съмнява да има нужда, в най-лошия случай ще е смяна на гарнитури, щом си пали и не трака,но ме съмнява да има проблем изобщо...
ivanpetrov - специалист
Постоянно ли духа или на пулсации...
На цилиндъра с оребрението ли казваш ''радиатор''?
Вземи снимай мястото от където казваш,че духа,че да не хвърляме боб...
Ако е с въздушно охлаждане разбира се,че ще духа топъл въздух,но ако е издухана гарнитура, това може да е между главата и цилиндъра и/или между цилиндъра и картера, то мястото ще е омаслено,а и ако е между главата и цилиндъра няма да има добра компресия и ще пали трудно,ако въобще запали...
Та за да не се чудим, вземи снимай от къде духа,а за ремонта, за който ме съмнява да има нужда, в най-лошия случай ще е смяна на гарнитури, щом си пали и не трака,но ме съмнява да има проблем изобщо...[/quote]


Да постояно си духа.
Да изглежда на цилиндъра с оребрението казвам -радиатор. :-D
Да с въздушно охлажда не е и постойно си духа топъл вуздух. но посоката не е напред към колелото ,а от лявата страна ма фрезата мехду цилиндъра и резервоара.
Иначе си пали от раз.
ЗА снимкии утре или ако намеря днес нешо от нета.
kuger - майстор
Сега, не изпадай в грешни мисли /смятах да пиша параноични, но не искам да обидя някого/.
Там, от където палиш, под ламарина е турбината за охлаждането. Посредством ламаринен щит струята въздух се насочва към оребрения /радиатора по твоему/ цилиндър и главата на мотора. Излиза от другата страна, не задължително от определено място. Ако имаш запушване от сламки или треви, задължително почистваш.
Не се притеснявай от грешката с горивото. Нали горивната система не е Комън рейл :-D :-D ? Малко е било и си го усетил на време.
Някои дизелджии зиме наливат и бензин в горивото.
Карай си я със здраве машинката, сменяй маслото своевременно и ще я имаш дълги години.
Илчо Илиев - майстор
kuger написа:
Сега, не изпадай в грешни мисли /смятах да пиша параноични, но не искам да обидя някого/.
Там, от където палиш, под ламарина е турбината за охлаждането. Посредством ламаринен щит струята въздух се насочва към оребрения /радиатора по твоему/ цилиндър и главата на мотора. Излиза от другата страна, не задължително от определено място. Ако имаш запушване от сламки или треви, задължително почистваш.
Не се притеснявай от грешката с горивото. Нали горивната система не е Комън рейл :-D :-D ? Малко е било и си го усетил на време.
Някои дизелджии зиме наливат и бензин в горивото.
Карай си я със здраве машинката, сменяй маслото своевременно и ще я имаш дълги години.

:2thumbs: :2thumbs: :2thumbs:
  • 1
  • 2

Тема "фреза Грило Петров,моя грешка." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: