Съвети от майстори за майстори. Полезни проспособления и инструменти.
Ради Тодоров - специалист
Доколкото си спомням само администратор може да забрани личните съобщения друга причина няма .
Колеги, заглеждам се по тези ел.велосипеди:http://olx.bg/ads/user/9wyL/ - тъй като са само със система за подпомагане, дали ще е възможно да им се монтира тротъл за газ и изобщо подходящи ли са за транспорт до работното място и обратно ~ 15 км дневно?
Последна промяна от cotac на ср юли 15, 2015 10:57 pm, променено общо 1 път.
Ее, колега, ти все едно ни питаш - " дали мога да изпия набързо 3 бири ? " :lol: ( Не те знаем , може и 9 да изпиеш, а може и 1 да ти дойде в повече :lol: )
На работа много хора ходят и с "конвенционални" велосипеди , следоветелно - ще могат да отидат дори и със 100 ватови електрически, защо да не отидат .. :) Имай предвид обаче, че ако не си карал такъв, е твърде вероятно да ти се услади и да поискаш да скочиш на по-голяма мощност. Като ще трябва първо да се отървеш ( на загуба естествено :) ) от този обаче , защото не става за ъпгрейд.
Тротъл, според мен , винаги може да се монтира. ( не знам доколко сложно ще е в конкретният случай обаче)
Колега, благодаря за вниманието, но бира не пия, предпочитам питиета от 40° нагоре :-D . Аз от 2 десетилетия се придвижвам с конвенционално колело, но годините ми понатежаха (55) и затова взе да ми се приисква допълнителна тяга. Наясно съм, че по-високата мощност е предпочитана, но това предполага и по-голяма маса, а ми се налага да катеря колелото до 3-ти етаж без асансьор. Тези от линка пише, че са 20 кг, а моето Драг Онтарио, с което засега се придвижвам е 16 кг. Ако го преобразувам в електрическо с 500 W хъб ще стане ~ 26 кг и ще инвестирам сума, съизмерима с цената на посочените колела. Просто не мога да преценя, до колко въпросните колела са надеждни и дали контролера им позволява монтаж на тротъл ...
relaxxx - специалист
Е как 16кг? Това да не е желязно? Според мен инвестирай сам и си го направи. По малко пари ще ти излезе и всеки компонент по системата ти ще е обмислен от теб и съобразен с твоите желания. Батерии има перфектни на българския пазар, търси зеко и това е.
evparts.alle - специалист
Oт желязно колело по-добро няма. Втръснало ми е от превъртяли алуминки..
Дори моя Скут превъртя.
tonyboy - специалист
Прикачен файл:
20150711_001650_HDR.jpg
Нещо замря форума в тези жеги! Остана ми малко време да се похваля, това е новото ми творение в не съвсем завършен вид и работна обстановка. Благодаря на Велизар за съдействието!
Прикачен файл:
20150719_213052_HDR.jpg
Ето го в завършен вид , малко скапана снимката за което се извинявам.
Борето - помощник
Поздрави на всички ентусиасти! Отдавна не бях надничал тук, че ме беше налегнала доста работа...

Сложих си багажник на колелото, за да си пазарувам удобно от пазарчетата и рекох да се похваля:

Изображение

Изображение

Изображение

Преместил съм и стопчето отзад под кутията, но не съм го снимал така...

Конструкцията е с дуралуминиеви винкелчета. Теглото се увеличи с 2 кг. Велосипедът тежи вече 21 кг.
evparts.alle - специалист
Малко разходка из страната..
Какво правят хората с моторите, който им обещахме, че няма да "сдухат",
макар и да казаха, че ще ги "гърбят" повечко..
Хе-хе.
Както и да е, по-странните реших да ги покажа.
Когато си там е още по-впечатляващо. Всичко е правено с много мерак!!
Дървеното колело е довършено и изобщо не личи, че е на ток.
Tаксито пък e наблъскано с всякакви глезотиики.
:)

Изображение

Изображение
importante - напреднал
Колеги помогнете ми, не знам как бих могъл да го кръстя за да го търся в гугъл, но ми трябва зъбно колело което да зацепва в едната посока, но в другата да превърта. Не свободно движение, понеже то зацепва и превърта в една посока, просто изпреварва хода.Целта ми е при движение на зад, педалите да не се въртят.Някой да има идея?

Тема "Електровелосипед" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: