Когато имаш контролер, няма рязко тръгване на електромотора, така че го направи на една предавка- много по-лесно ще е, пък и ел. моторите имат почти еднаква мощност и при 2 оборота и при 2000, така че не се нуждаят особено от предавки.
Съвети от майстори за майстори. Полезни проспособления и инструменти.
zach_82
- специалист
3069 мнения в "Електровелосипед"
zach_82
- специалист
- Мнения: 115
Изходът на драйвера е само един, просто двете крачета на самия чип са свързани заедно вътрешно.
Смисълът на драйвера е да осигури достатъчно ток за гейтовете на паралелно свързаните мосфети. Можеш да наредиш 20 бройки така в паралел, а без драйвер няма да можеш да ги задействаш добре.
Смисълът на драйвера е да осигури достатъчно ток за гейтовете на паралелно свързаните мосфети. Можеш да наредиш 20 бройки така в паралел, а без драйвер няма да можеш да ги задействаш добре.
MMIel
- специалист
- Мнения: 242
Искам да ви попитам има ли някой с конрадският кит, който да кара на 48 волта. Дали ще издържи контролера и какви евентуално биха били последствията?
Имам и още един контролер, на който пише 36v/48v - 250w/350w; max current: 16A (на конрадския кит пише 22А). Мосфетите в него ги проверих, дават ги 75v - 80A, но като гледам ватовете на етикета май не само мосфетите са определящи за мощността. Хем ми се иска да пробвам с още един акумулатор, хем ме е страх да не изгоря нещо.
Имам и още един контролер, на който пише 36v/48v - 250w/350w; max current: 16A (на конрадския кит пише 22А). Мосфетите в него ги проверих, дават ги 75v - 80A, но като гледам ватовете на етикета май не само мосфетите са определящи за мощността. Хем ми се иска да пробвам с още един акумулатор, хем ме е страх да не изгоря нещо.
tonyboy
- специалист
- Мнения: 51
MMIel написа:Искам да ви попитам има ли някой с конрадският кит, който да кара на 48 волта. Дали ще издържи контролера и какви евентуално биха били последствията?И аз го задавах този въпрос но не получих ясен отговор, разбрах само че мотора издържа със сигурност за контролера не е ясно. Реших да експериментирам и добавих още един акумулатор 6 волта така станаха 42 волта, държи се много добре така го карам вече около 300 км. , сега събирам смелост за още 6 волта
Имам и още един контролер, на който пише 36v/48v - 250w/350w; max current: 16A (на конрадския кит пише 22А). Мосфетите в него ги проверих, дават ги 75v - 80A, но като гледам ватовете на етикета май не само мосфетите са определящи за мощността. Хем ми се иска да пробвам с още един акумулатор, хем ме е страх да не изгоря нещо.
sasko12345
- специалист
- Мнения: 333
Хайде да направим един стрййт рейс
MMIel
- специалист
- Мнения: 242
tonyboy написа:Единственото което намирам за тоя контролер е някакъв литовски онлайн магазин,който продава кит за АТВ с такъв контролер: http://www.elektrinis-dviratis.eu/preki ... komplektasMMIel написа:Искам да ви попитам има ли някой с конрадският кит, който да кара на 48 волта. Дали ще издържи контролера и какви евентуално биха били последствията?И аз го задавах този въпрос но не получих ясен отговор, разбрах само че мотора издържа със сигурност за контролера не е ясно. Реших да експериментирам и добавих още един акумулатор 6 волта така станаха 42 волта, държи се много добре така го карам вече около 300 км. , сега събирам смелост за още 6 волта
...пък като изгори ще купя контролер 48 волта
Разликата с моя е, че на моя последната цифра от модела е 4 (KTM36WSM-XFK04), а на тоя е 5, но във някакъв литовски форум един пич споделя че означенията на контролера му, който е KTM36WSM-XFK05 са същите като на моя. А именно: ток 22А, напрежение 36В.
Тия дни ще пробвам с още един акумулатор и ще докладвам.
едит: Остана ми малко свободно време и вече пробвах с 48 волта. Много по добре е от 36в
sasko12345
- специалист
- Мнения: 333
Като мене ги сложи 2 в кошнички отстрани и 2 отгоре на багажника върви яко ама според мене като разстояние изкарва по малко от 36в сигурно вече акумулаторите ми са се сдухали и затова така си мисля и аз незнам. Но върви яко особено първите 10 км.
MMIel
- специалист
- Мнения: 242
Мен толкова ми трябва. След 10 километра съм си в къщи
Проблемът ми е, че като се прибирам от работа не искам да му помагам, а баирите са големи и са точно когато батериите са се изтощили малко и скоростта ми пада на 23-25км/ч. Човек като види лесното и иска още повече. По тези баири преди да сложа електромотора се движих с 10-11 км/ч въртейки педалите и потънал в пот. Ама така е, ако не ни мързеше и не гледахме все да ни е лесно сигурно още щяхме да сме по дърветата 
Тема "Електровелосипед" | Включи се в дискусията:
Сподели форума:
Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:
Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook:
Имаш нужда от подходящ професионалист за дома?
- Преустройство, ремонт и реновиране
- ↳ Вашите ремонти
- ↳ Кухня
- ↳ Баня
- ↳ Дневна
- ↳ Спалня
- ↳ Детска
- ↳ Градина
- ↳ Коридор
- ↳ Тераса и балкон
- Направи сам
- ↳ Направи сам
- ↳ Ремонтирай сам
- ↳ Къде е по-евтино?
- ↳ Дърводелство
- ↳ Ел. инструменти
- ↳ Металообработване
- ↳ Конкурс "Направи сам 2012"
- Строителство
- ↳ Всичко за вилата
- ↳ Къщи
- ↳ Саниране
- ↳ Хидроизолация
- ↳ Пасивни и нискоенергийни сгради
- Сухо строителство
- ↳ Окачени тавани
- ↳ Преградни стени и предстенни обшивки
- ↳ Сухи и повдигнати подове
- ↳ Декоративни елементи - колони, трегери, сводове и др.
- ↳ Всичко за гипскартона и гипсфазера
- Въпроси и Отговори
- ↳ Полезни съвети
- ↳ Автомобили
- ↳ Партньори
- ↳ Боядисване и Декориране
- ↳ Вентилация, климатици и термопомпи
- ↳ Водоснабдяване и канализация.
- ↳ Всичко за ремонта
- ↳ Електротехника
- ↳ Отопление
- ↳ Газификация
- ↳ Електроника и Схеми
- ↳ Газобетон
- ↳ От всичко по малко
- ↳ Компютри и периферия
- ↳ Уеб дизайн, PHP, MySQL, JavaScript, HTML..
- ↳ Мобилни устройства, GSM-и
- ↳ Нека се запознаем
- ↳ Recycle Bin
- Статии
- ↳ Практични решения
- ↳ Качване на снимки
- ↳ Какви статии искате?
- ↳ Готварство, туршии и зимнина
- ↳ Отмора и шеги
- ↳ От нищо нещо
- ↳ Не е за вярване
- ↳ Литература
- ↳ Връзки към Интересни сайтове
- Магазин
- ↳ Препоръки и Мнения за он-лайн магазина
- ↳ Крадeни инструменти !!!

