• 1
  • 81
  • 82
  • 83
  • 84
  • 85
  • 306
Съвети от майстори за майстори. Полезни проспособления и инструменти.
zach_82 - специалист
Когато имаш контролер, няма рязко тръгване на електромотора, така че го направи на една предавка- много по-лесно ще е, пък и ел. моторите имат почти еднаква мощност и при 2 оборота и при 2000, така че не се нуждаят особено от предавки.
ge6aaaa3 - специалист
Защо двата изхода на драйвера са свързани заедно и гейтовете на мосфетите също са заедно през резисторите. Потози начин не се ли губи смисъла от драйвера? :?
zach_82 - специалист
Изходът на драйвера е само един, просто двете крачета на самия чип са свързани заедно вътрешно.
Смисълът на драйвера е да осигури достатъчно ток за гейтовете на паралелно свързаните мосфети. Можеш да наредиш 20 бройки така в паралел, а без драйвер няма да можеш да ги задействаш добре.
MMIel - специалист
Искам да ви попитам има ли някой с конрадският кит, който да кара на 48 волта. Дали ще издържи контролера и какви евентуално биха били последствията?
Имам и още един контролер, на който пише 36v/48v - 250w/350w; max current: 16A (на конрадския кит пише 22А). Мосфетите в него ги проверих, дават ги 75v - 80A, но като гледам ватовете на етикета май не само мосфетите са определящи за мощността. Хем ми се иска да пробвам с още един акумулатор, хем ме е страх да не изгоря нещо. :?
ge6aaaa3 - специалист
Аха, ясно. Аз мислих, че целта му е да изравни токовете през всеки мосфет. :-D
tonyboy - специалист
MMIel написа:
Искам да ви попитам има ли някой с конрадският кит, който да кара на 48 волта. Дали ще издържи контролера и какви евентуално биха били последствията?
Имам и още един контролер, на който пише 36v/48v - 250w/350w; max current: 16A (на конрадския кит пише 22А). Мосфетите в него ги проверих, дават ги 75v - 80A, но като гледам ватовете на етикета май не само мосфетите са определящи за мощността. Хем ми се иска да пробвам с още един акумулатор, хем ме е страх да не изгоря нещо. :?
И аз го задавах този въпрос но не получих ясен отговор, разбрах само че мотора издържа със сигурност за контролера не е ясно. Реших да експериментирам и добавих още един акумулатор 6 волта така станаха 42 волта, държи се много добре така го карам вече около 300 км. , сега събирам смелост за още 6 волта :-D пък като изгори ще купя контролер 48 волта
sasko12345 - специалист
Хайде да направим един стрййт рейс
MMIel - специалист
tonyboy написа:
MMIel написа:
Искам да ви попитам има ли някой с конрадският кит, който да кара на 48 волта. Дали ще издържи контролера и какви евентуално биха били последствията?
... :?
И аз го задавах този въпрос но не получих ясен отговор, разбрах само че мотора издържа със сигурност за контролера не е ясно. Реших да експериментирам и добавих още един акумулатор 6 волта така станаха 42 волта, държи се много добре така го карам вече около 300 км. , сега събирам смелост за още 6 волта :-D пък като изгори ще купя контролер 48 волта
Единственото което намирам за тоя контролер е някакъв литовски онлайн магазин,който продава кит за АТВ с такъв контролер: http://www.elektrinis-dviratis.eu/preki ... komplektas
Разликата с моя е, че на моя последната цифра от модела е 4 (KTM36WSM-XFK04), а на тоя е 5, но във някакъв литовски форум един пич споделя че означенията на контролера му, който е KTM36WSM-XFK05 са същите като на моя. А именно: ток 22А, напрежение 36В.
Тия дни ще пробвам с още един акумулатор и ще докладвам. :evil:

едит: Остана ми малко свободно време и вече пробвах с 48 волта. Много по добре е от 36в :-D . Много по бързо ускорява, а и максималната скорост се вдигна. За един километър проба двигателят на пълна мощност не загря изобщо, а контролера леко се затопли. Нямаше как да пробвам по голямо разстояние - все пак съм на работа :evil: . С вдигната гума без натоварване максимална скорост на 36в - 33км/ч, а с 48в - 43км/ч. Мисля за по продължителни тестове, но първо трябва да намеря място на 4-тия акумулатор.
sasko12345 - специалист
Като мене ги сложи 2 в кошнички отстрани и 2 отгоре на багажника върви яко ама според мене като разстояние изкарва по малко от 36в сигурно вече акумулаторите ми са се сдухали и затова така си мисля и аз незнам. Но върви яко особено първите 10 км.
MMIel - специалист
Мен толкова ми трябва. След 10 километра съм си в къщи :lol: Проблемът ми е, че като се прибирам от работа не искам да му помагам, а баирите са големи и са точно когато батериите са се изтощили малко и скоростта ми пада на 23-25км/ч. Човек като види лесното и иска още повече. По тези баири преди да сложа електромотора се движих с 10-11 км/ч въртейки педалите и потънал в пот. Ама така е, ако не ни мързеше и не гледахме все да ни е лесно сигурно още щяхме да сме по дърветата :)
  • 1
  • 81
  • 82
  • 83
  • 84
  • 85
  • 306

Тема "Електровелосипед" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: