нед фев 14, 2021 3:11 pmпишман_майстор написа:Всъщност, вала си се върти с мотора, но поглеждайки Хуск или Щил, имат обороти между 3 и 6 500, средно.Трифон П.Трифонов написа: но бомбастичните 10 000 оборота в минута са само песен за сетивата ми, клавиатурчик. Допуснал си досадна и несъществена грешкаА колко всъщност са им оборотите без товар ? И под товар? И защо споменаваш за редуктора в случая ?
Не съм сигурен колко е за китайците , при моите хускварни по-яките са там някъде, под товар. На празен , прескачат с лекота 13к.оборота.
На калпавите китайци им дават по мазна смес 25/1, познай защо! На сносните си е като за табелка. Качество!

 Хуморист. Двигателя при китайските 43 кубикови се настройва на 11 000 оборота, а центробежния съединител е свързан директно към коляновия вал. След него идва конуса с лагери, които държат чашката контактуваща със съединителя и кардана. Покажи ми чертеж, къде на китайската мотокаса виждаш редуктор между кардана и коляновия вал? Точно 10 000 оборота си ги развива кардана, даже и повече!
 Хуморист. Двигателя при китайските 43 кубикови се настройва на 11 000 оборота, а центробежния съединител е свързан директно към коляновия вал. След него идва конуса с лагери, които държат чашката контактуваща със съединителя и кардана. Покажи ми чертеж, къде на китайската мотокаса виждаш редуктор между кардана и коляновия вал? Точно 10 000 оборота си ги развива кардана, даже и повече!  
 
