Всеки да напише по някоя весела случка или виц.
Хидра, след като има вариант в реална ситуация носа на самолета да се спусне толкова меко, при повреден колесник, смяташ ли, че ако един Нисан си предложи услугите, пилота няма да подходи по същия начин както в другия клип?
ESPACE - майстор
Виж първо с каква скорост каца самолет и каква е максималната скорост на тоя пикап. Да не говорим каква е тежеста върху предния колесник на такъв самолет, поне няколко тона. Тоя пикап ще се разцепи на две. Това е просто реклама.
bigdragon - майстор
+1
- Навара от 2010 с 4 литров мотор има макс 195 км/ч.
и за да ги достигне му трябва цялата писта.
-Боинга каца с 250...300+ км/ч и то в началото на пистата...
hidrazin - майстор
Е хубу де, дай разпредели натоварването и кажи колко според тебе ще има на предния колесник в покой.
нед фев 02, 2025 7:10 pmТрифон П.Трифонов написа:
Хидра, след като има вариант в реална ситуация носа на самолета да се спусне толкова меко, ...
Това че на клипчето изглежда меко е защото пилотът с елероните държи носа вдигнат и плавно го спуска накрая.
По-точно и да не го спуска, той сам си пада заради намаляващата подемна сила от вече ниската скорост.
И меко изглежда само на клипчета и във филмите.
Поне знам как тръска 300 тона самолет при излитане и кацане и то със всичките си гуми и амортисьори.
Даже не ми се мисли какво им е на гумите и как се чувстват. :-D
Иначе да, и станало с някоя Чесна и пикап ... евентуално.
:partyman:
Николов Н. - специалист
Фейк и реклама за плоскоземците. Никой не може да каже,как се разпределя теглото на самолета при кацане! Зависи от скороста, ъгъла на кацане-определящ се от насрещния вятър,товара на самолета. на йголяма влияние оказва, до колко командира е на сухо, защото стюардесата е на червено!
Няма стане раотата, нали, бат кемал?! Хаха! За ено клипче толко зор!!!
Вече писах- ясно е, че е реклама, ясно е, че не е реално.
Не знам плоско или другоземци, ама Наварата сякаш е в достатъчно голям тираж.
Над 31 милиона дюстабанлии са си купили Навара, защото са гледали заблуждаваща реклама. Ужас!!!

Хидра, последно се возих в началото на 90та. До тогава редовно ползвах услугите на БГА Балкан.
Не си спомням нещо да е тръскало, но и не бяха боинги.
Веднъж половината пътници ползваха торбичките. Беше след излитане от Варна.
Стюардесите се хихикат. Едната обясни на уше, че пилотите се хванали на бас дали може да вдигне 154 като боинг. Имах чувството, че е почти вертикално. Голям кеф, все едно си яхнал бик. Подобно е усещането при каране на мотор.
The nose gear of a Boeing 727 typically supports a weight of approximately 20,000 to 25,000 pounds (about 9,000 to 11,300 kilograms) when the aircraft is on the ground. This weight can vary slightly depending on the specific model and configuration of the aircraft, as well as the loading conditions. The Boeing 727 is a trijet, and the distribution of weight on the landing gear is designed to ensure stability and safety during ground operations.
bigdragon - майстор
Елероните не увеличават подемната сила,
функцията им е съвсем друга.
chapara - майстор
По мои наблюдения има 100%тово раздвоение на личността :axe:
нед фев 02, 2025 8:48 pmbigdragon написа:
Елероните не увеличават подемната сила,
функцията им е съвсем друга.
Възможно е, но някой е написал друго.

"Падащият елерон увеличава подемната сила на съответното полукрило, докато повдигащия се елерон намалява подемната сила на другото полукрило".

Предполагам е квалифициран по въздухоплавателните въпроси.

Чапи, присъствието ти в темата може ли да ме радва?! Споко, не съм злобар, но всеки път доказваш едно и също!

Тема "Клипчета! (... напишете резюме на постнатите линкове)" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: