Антифриза определено не е с такъв цвят, а ако е станал се сменя. Доколкото си спомням стартера пада без да се пипа радиатора, поне аз няколко пъти така съм го свалял.



toolegittoquit написа:Не, не съм.Това трябва да е обратната нафта, трябва да ходи в горивопровода от помпата към резервоара.
И още нещо - маркучите на половината вакууми като ги побутна и излизат без усилие. Колко уплътняват - не се знае. От 4-тата дюза на колата излиза маркуче, което гледам че просто виси и е затапено с рапидка. Къде пък отива то?
toolegittoquit написа:Не, не съм.Това с рапидката си е така. Не го закачай. Оправи другите работи.
И още нещо - маркучите на половината вакууми като ги побутна и излизат без усилие. Колко уплътняват - не се знае. От 4-тата дюза на колата излиза маркуче, което гледам че просто виси и е затапено с рапидка. Къде пък отива то?
MrMurdjo написа:Бахти и темата се заформилаАко имаш какво да пишеш не задавай въпроси, а сподели опит.![]()
Някъде назад видях нещо писано, та викам да попитам - как на форкамерен дизел може да се бръкне през отвора на свещта и да се докосне челото на буталото?
Аз смятам, че е невъзможно, освен ако бренерът го няма на мястото му.
То важи и за отвора на дюзата.
kuger написа:Моето предложение е в сила!Има ли топлообменник?
Сподели форума:
Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:
Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: