Антифриза определено не е с такъв цвят, а ако е станал се сменя. Доколкото си спомням стартера пада без да се пипа радиатора, поне аз няколко пъти така съм го свалял.
Всички имаме коли, нали ?
DundyTheCroc
- майстор
716 мнения в "Дизел Ford 1.8D пали само на бутане, когато е студен."
toolegittoquit
- майстор
- Мнения: 2860
Стават ли тия свещи за тоя двигател?

toolegittoquit
- майстор
- Мнения: 2860
Не, не съм.
И още нещо - маркучите на половината вакууми като ги побутна и излизат без усилие. Колко уплътняват - не се знае. От 4-тата дюза на колата излиза маркуче, което гледам че просто виси и е затапено с рапидка. Къде пък отива то?
И още нещо - маркучите на половината вакууми като ги побутна и излизат без усилие. Колко уплътняват - не се знае. От 4-тата дюза на колата излиза маркуче, което гледам че просто виси и е затапено с рапидка. Къде пък отива то?
kuger
- майстор
- Мнения: 4293
toolegittoquit написа:Не, не съм.Това трябва да е обратната нафта, трябва да ходи в горивопровода от помпата към резервоара.
И още нещо - маркучите на половината вакууми като ги побутна и излизат без усилие. Колко уплътняват - не се знае. От 4-тата дюза на колата излиза маркуче, което гледам че просто виси и е затапено с рапидка. Къде пък отива то?
velsi
- Почетен майстор
- Мнения: 6494
toolegittoquit написа:Не, не съм.Това с рапидката си е така. Не го закачай. Оправи другите работи.
И още нещо - маркучите на половината вакууми като ги побутна и излизат без усилие. Колко уплътняват - не се знае. От 4-тата дюза на колата излиза маркуче, което гледам че просто виси и е затапено с рапидка. Къде пък отива то?
MrMurdjo
- майстор
- Мнения: 1574
Бахти и темата се заформила
Някъде назад видях нещо писано, та викам да попитам - как на форкамерен дизел може да се бръкне през отвора на свещта и да се докосне челото на буталото?
Аз смятам, че е невъзможно, освен ако бренерът го няма на мястото му.
То важи и за отвора на дюзата.
Някъде назад видях нещо писано, та викам да попитам - как на форкамерен дизел може да се бръкне през отвора на свещта и да се докосне челото на буталото?
Аз смятам, че е невъзможно, освен ако бренерът го няма на мястото му.
То важи и за отвора на дюзата.
Kirilpm
- специалист
- Мнения: 963
Имаме познал правилния отговор,ако са по-дълги просто няма да се завият.Тинки,не знам как очакваш някой да ти каже дали ментета с марка LONG HUI,които не са закупени от еврото,но са доставени от еврото ще станат.За да ти пали колата послушай колегата Стоянов,отиди и си купи хубави маркучи от читав магазин за авточасти,преди помпата може да сложиш едно парче прозрачен,много дизели го имат и си е удобство да следиш дали въздуха ти прави номера.После се хвани да оправиш дюзите,но като гледам какви въпроси задаваш относно "вакумите на дюзите" най-добре отиди при майстор,понеже и тази кола е тръгнала по пътя на вентото.А като ти казах че си се нахендрил и аз гледах разширителния съд,като се стопли времето направи една пълна промивка с оцет,после 2-3 пъти с вода и накрая налей антифриз,по въмозжност антифриза да не е ръждив на цвят.
kozl
- майстор
- Мнения: 11272
MrMurdjo написа:Бахти и темата се заформилаАко имаш какво да пишеш не задавай въпроси, а сподели опит.![]()
Някъде назад видях нещо писано, та викам да попитам - как на форкамерен дизел може да се бръкне през отвора на свещта и да се докосне челото на буталото?
Аз смятам, че е невъзможно, освен ако бренерът го няма на мястото му.
То важи и за отвора на дюзата.
Ами ако не докасне челото, а докосне главата и премереното разстояние е по-малко от дължината на свеща, да я навива ли тази свещ
Може и да има безпроблемно място за по-дългата свещ, може и да опре нейде и като я натегне да се отрони нагревателната част. Как да провери
Е може би превъртането на коляновия вал да е излишно, защото вероятно по-дългата свещ ще опре в камерата, а не в буталото, но това може да го твърди някой с опит.
kozl
- майстор
- Мнения: 11272
kuger написа:Моето предложение е в сила!Има ли топлообменник?
Тинки по общ съвет щом нямаш търси си топлобменник ако ще ползваш дизела зимата. И аз нямах и като ме остави на пътя няколко пъти със затапен от парафин филтър и си купих от моргата комплект с филтъра. Моя филтър струваше към 5 лв. Винаги съм имал резервен в колата, но смяната при отрицателни Т е много неприятна и те така се сдобих с топлообменик. То причината да е изхвърлен оригиналния горивен филтър може и да е свързана донякъде с липсата на подгряване на нафтата.
Тема "Дизел Ford 1.8D пали само на бутане, когато е студен." | Включи се в дискусията:
Сподели форума:
Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:
Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook:
Имаш нужда от подходящ професионалист за дома?
- Преустройство, ремонт и реновиране
- ↳ Вашите ремонти
- ↳ Кухня
- ↳ Баня
- ↳ Дневна
- ↳ Спалня
- ↳ Детска
- ↳ Градина
- ↳ Коридор
- ↳ Тераса и балкон
- Направи сам
- ↳ Направи сам
- ↳ Ремонтирай сам
- ↳ Къде е по-евтино?
- ↳ Дърводелство
- ↳ Ел. инструменти
- ↳ Металообработване
- ↳ Конкурс "Направи сам 2012"
- Строителство
- ↳ Всичко за вилата
- ↳ Къщи
- ↳ Саниране
- ↳ Хидроизолация
- ↳ Пасивни и нискоенергийни сгради
- Сухо строителство
- ↳ Окачени тавани
- ↳ Преградни стени и предстенни обшивки
- ↳ Сухи и повдигнати подове
- ↳ Декоративни елементи - колони, трегери, сводове и др.
- ↳ Всичко за гипскартона и гипсфазера
- Въпроси и Отговори
- ↳ Полезни съвети
- ↳ Автомобили
- ↳ Партньори
- ↳ Боядисване и Декориране
- ↳ Вентилация, климатици и термопомпи
- ↳ Водоснабдяване и канализация.
- ↳ Всичко за ремонта
- ↳ Електротехника
- ↳ Отопление
- ↳ Газификация
- ↳ Електроника и Схеми
- ↳ Газобетон
- ↳ От всичко по малко
- ↳ Компютри и периферия
- ↳ Уеб дизайн, PHP, MySQL, JavaScript, HTML..
- ↳ Мобилни устройства, GSM-и
- ↳ Нека се запознаем
- ↳ Recycle Bin
- Статии
- ↳ Практични решения
- ↳ Качване на снимки
- ↳ Какви статии искате?
- ↳ Готварство, туршии и зимнина
- ↳ Отмора и шеги
- ↳ От нищо нещо
- ↳ Не е за вярване
- ↳ Литература
- ↳ Връзки към Интересни сайтове
- Магазин
- ↳ Препоръки и Мнения за он-лайн магазина
- ↳ Крадeни инструменти !!!

