• 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 22
Всички имаме коли, нали ?
gogo7777 - майстор
Такива са поставените условия. Като за първа кола ми се срува идеална.
stoianov_n - специалист
gogo7777 написа:
Нисан Микра
:lol: :lol: :irre:
Пак се буташ където не ти е работата.... :-D
gogo7777 - майстор
Ми да взима Опел. Кой таралясник му предлагаш Астра или Корса и двете ги похвали. Или е все тая....рано или късно идват в бояджийницата :)
stoianov_n - специалист
gogo7777 написа:
Ми да взима Опел. Кой таралясник му предлагаш Астра или Корса и двете ги похвали. Или е все тая....рано или късно идват в бояджийницата :)
В бояджийницата идват, ама само ударени, опел след 2000 година нямат проблем с ръждата, за разлика примерно от мазда 6. :wink: Ама ти откъде да го знаеш, тва да не е като да правиш скици и рисунки. :-D
По темата, според мен за първа кола стават "старата" корса б или поло с двигатели 1.4 моно.Евтини, здрави, прости.
А ти с тоя нисан....яриса кво му е?Айде да не е 1.0 поне 1.3 лоша кола ли е според теб?Все пак е тойота....... :-D
Chefo77 - майстор
torbalan написа:
Тук един колега купи Фиат Брава.
...
Единственото неприятно при нея е, че смяната на ангренажен ремък трябва да се направи във фирмен сервиз и е малко по-скъпо.
Извинявам се за офтопика, но някой нещо много послъгва тук ...
Вариантите са или Бравата да е 2.0 20V (ако си затворим очите, че БравА с този мотор няма заводски), или всички майстори в околовръст да са с ръце на едно топло място. То и 20 клапанния мотор не е толкова отвратителен за ремонт, но хайде - да има там някакво оправдание ...

Към автора - реши какъв КЛАС искаш да е автомобила ти и тогава ограничи избора до няколко представителя на този клас. Астра, Голф, Фокус, 307 - са в един клас - "компактен". Ярис, Поло, Корса, Микра, Суифт (също нелош избор) - в клас мини. Двата класа нямат нищо общо помежду си и няма как да сравняваш Ярис с Астра или с Фокус. Ако Астрата е комби, може да вкараш половината Ярис отзад. В багажника на Яриса няма място за двете И гуми. Някой ако си е отпуснал главата на задглавника на задната седалка, може да му удариш главата, ако по-рязко затвориш багажната врата ... И зимата подгрева на задното стъкло му топли ушите.
nikolov333 - майстор
Според мене Корсата ще му е баш..малко по голяма е от Яриса а и няма смисъл от Астра за едно море веднъж в годината.. Виж ако до селото редовно се налага да се носи и връща багаж може Астра, че и комби имат. :partyman:
Krasenpetkov - помощник
nikolovvd написа:
Както се вижда живея във Видин и Събота и/или Неделя, когато ходя на село си пия кафето на 2 метра от пътя, по който минават автоджамбазите. Ако искате ще сложа една камера, за да видите колко и какви автомобили се внасят. В 50% от случаите това са ударени коли, които се вземат за 300-400 Евро и след ремонт се продават за 3-4 хилядарки. Внесените ударени коли се комплектоват с нужните за ремонт части и се карат в Монтана за ремонт. Извода си направите сами.
Работил съм в две автокъщи и съм се занимавал точно с поръчка, подготовка на документи и транспорт на автомобили от германия и ще ти кажа, че никой не би се хванал да купува трошляк За 300 евро и да го ремонтира... Поне не и хората, които познавам, а те си бяха за убиване... На базата на моя опит ще кажа нещо, което споделям на приятели - НИКОГА не си купувайтр кола от автокъща! Както майстора ви казва, че всичко и е наред и двигателя работи тихо, така утре ще се разкапе цялата и ремонта за кола от този тип и цена обикновено излиза колкото колата.. НИКОГА не купувайте кола автоматик, която е внос! Масово кутиите имат живот 200-300х км и вече са на предела си стъпвайки в автокъщата. Не вярвайте на описания от тип "гаранция за километри, двигател и ходова част" никой няма да ви помогне утре като ви изтропа нещо, та ако ще и да е на 10метра след продавача. Моето мнение е следното:
Италиански коли внос- по- сносни цени, по реални км, но италианците са прасета и са изцедили вече живота на колата от немърливост ( виждал съм бмв530 с масло на 50х км....)
Немски - много километри, запазени, но само привидно.

Най- добрия избор е да си я харесаш в мобиле.де и да действаш :) вариантите са два - ако има тюв колата, хващаш самолет и отиваш там, вземаш транзитни номера (120е +-) и газ към БГ или намираш транспорт, който да ти я натовари и докара :) цената за такава услуга варира от местоположението 550-700 евро
Ако сам я докараш излиза по- евтино, тъй като имаш винетки за австрия и унгария и евентаулно тол такси в сърбия, храна, вода и гориво :) ако си свикнал да караш можеш да си я докараш и на другия ден ;)

Дано хората прочетат и да се замислят над думите ми, защото ми писна да плащаме за боклуци и лъжовни описания... Хора събирали с години пари за да си купят читав автомобил, да теглят кредити за ремонта му и подобни гнусотии :@
nikolovvd - майстор
Никъде не съм споменал за автокъщи. Те внасят с автовози по 8 автомобила на платформа. При тях нещата са организирани, имат хора в съответните държави, които им събират и товарят автомобилите.
И сред тях също има тарикати, но те са в много по-висок ценови клас.
torbalan - Дървен философ
Chefo77 написа:
...
Извинявам се за офтопика, но някой нещо много послъгва тук ...
Такаа, сега питах колегата, та...

Двигателя е 1,6
Проблема с ремъка бил, че нямало белези. Фиксирал се с някакви нагоди, които кварталните майстори нямат (скъпи са)...

Та след първия опит при "проверен" майстор се наложи да ходи във сервиз на Фиат, че да му го оправят...

Не знам Стефчо, какво си мислиш, че лъжа ама нещо ми се струва, че си се пренавил...
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 22

Тема "кола до 3200-3500лв" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: