Такива са поставените условия. Като за първа кола ми се срува идеална.
								
															
																															
																								
															gogo7777 написа:Нисан Микра
 
   
  
Пак се буташ където не ти е работата....

gogo7777 написа:Нисан Микра
 
   
  

gogo7777 написа:Ми да взима Опел. Кой таралясник му предлагаш Астра или Корса и двете ги похвали. Или е все тая....рано или късно идват в бояджийницатаВ бояджийницата идват, ама само ударени, опел след 2000 година нямат проблем с ръждата, за разлика примерно от мазда 6.
 Ама ти откъде да го знаеш, тва да не е като да правиш скици и рисунки.
 Ама ти откъде да го знаеш, тва да не е като да правиш скици и рисунки.  
 
torbalan написа: Тук един колега купи Фиат Брава.Извинявам се за офтопика, но някой нещо много послъгва тук ...
...
Единственото неприятно при нея е, че смяната на ангренажен ремък трябва да се направи във фирмен сервиз и е малко по-скъпо.

nikolovvd написа:Както се вижда живея във Видин и Събота и/или Неделя, когато ходя на село си пия кафето на 2 метра от пътя, по който минават автоджамбазите. Ако искате ще сложа една камера, за да видите колко и какви автомобили се внасят. В 50% от случаите това са ударени коли, които се вземат за 300-400 Евро и след ремонт се продават за 3-4 хилядарки. Внесените ударени коли се комплектоват с нужните за ремонт части и се карат в Монтана за ремонт. Извода си направите сами.Работил съм в две автокъщи и съм се занимавал точно с поръчка, подготовка на документи и транспорт на автомобили от германия и ще ти кажа, че никой не би се хванал да купува трошляк За 300 евро и да го ремонтира... Поне не и хората, които познавам, а те си бяха за убиване... На базата на моя опит ще кажа нещо, което споделям на приятели - НИКОГА не си купувайтр кола от автокъща! Както майстора ви казва, че всичко и е наред и двигателя работи тихо, така утре ще се разкапе цялата и ремонта за кола от този тип и цена обикновено излиза колкото колата.. НИКОГА не купувайте кола автоматик, която е внос! Масово кутиите имат живот 200-300х км и вече са на предела си стъпвайки в автокъщата. Не вярвайте на описания от тип "гаранция за километри, двигател и ходова част" никой няма да ви помогне утре като ви изтропа нещо, та ако ще и да е на 10метра след продавача. Моето мнение е следното:
 вариантите са два - ако има тюв колата, хващаш самолет и отиваш там, вземаш транзитни номера (120е +-) и газ към БГ или намираш транспорт, който да ти я натовари и докара
 вариантите са два - ако има тюв колата, хващаш самолет и отиваш там, вземаш транзитни номера (120е +-) и газ към БГ или намираш транспорт, който да ти я натовари и докара  цената за такава услуга варира от местоположението 550-700 евро
 цената за такава услуга варира от местоположението 550-700 евро ако си свикнал да караш можеш да си я докараш и на другия ден ;)
 ако си свикнал да караш можеш да си я докараш и на другия ден ;)Chefo77 написа:...Такаа, сега питах колегата, та...
Извинявам се за офтопика, но някой нещо много послъгва тук ...
Сподели форума:
Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:
Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: