Всички имаме коли, нали ?
При големи студове е добре да се добави керосин(който трудно се намира) или светилна газ.Това разбира се е за по-старите механични дизели.Идеята е да не замръзва нафтата заради парафина който е в нея.Миналата зима на моя колежка и замръзна нафтата която беше с добавки от омв.Сипахме две бутилки газ и вечерта колата запали от раз въпреки , че беше по-студено от сутринта когато е трябвало да чака три часа да се постопли времето.Това го знам от човек който цял живот е работил с дизели.Друг е въпроса ,че повечето дизели подгряват горивния филтър и резервоара при тях такива проблеми не би трябвало да има. :)
jujia - напреднал
Може просто да отидете ж ниакоя бензиностанция и да си купите спрей за по-лесно запалване.Пръскаш в въздушниа филтър и въртиш.Помага и при доста издухани двигатели
крум - специалист
Това доколко е безопасно на 25-32 атмосфери налягане???
velsi - Почетен майстор
Освен това имаш ли представа къде се намира въздушния филтър и как се стига до него? И колко лесно се отваря?!
lyki - специалист
velsi написа:
Освен това имаш ли представа къде се намира въздушния филтър и как се стига до него? И колко лесно се отваря?!
Етера не се пръска въвфитъра ,а във въздухопровода които отвежда въздуха във филтъра.
ivanhd - специалист
Виж това може да ти е от полза http://ford-sierra-club.hit.bg/
Идеята за етъра е добра , но когато ти замръзне горивото заради парафина в него това няма да помогне.При температура от -20 в зависимост от количеството на парафина горивото става на каша.За двигатели които принципно палят проблемно етъра е добър вариант :razz:
leonardo_vd - модератор
Моята кола е със подгряване във филтъра и въобще няма лампа за греене. Не съм има проблеми никога със паленето, но човека все пак има форд. Нека Тани каже мнението си за Форд :-D
lyki - специалист
Имам същия Форд 1,6 дизел Орион естествено на старо,при мен също лампата за подгряване на свещите гасне няколко секунди след подаване на контакт ,но може би предишния собственик или така е по схема незнам има нещо което ме ореентира за загряването на свещите.
След подаване на контакт заедно със лампата за свещите светват и ред жълти лампи (за нивото на горивото,новото на маслото,нивото на охлаждащата течност във компенсационното казанче и състоянието на накладките,същите продължават да светят до издайническото щтракване на релето за време което изключва подгряващите свещи,след тяхното загасване завъртам запалването.
Проблема при старите дизелови автомобили според мен е във ленивия стартер на модела за който говорим.
В началото на зимата смених комплект нови четки и втулки на стартера ,стана малко по пъргав и значително по лесно пали сутрин.
imb_bg - напреднал
И аз имам форд дизел ескорт 92 година.
обяснявали са ми че е добре да се изчака докато се чуе щракване на релето.
то изключва при достигната температура.
при студено време аз подгрявам 2 пъти.
два пъти изчаквам да изключи релето, не лампичката а да чуя звука от релето
пробвай така

Тема "Запалване на ФОРД - дизел (орион)" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: