При големи студове е добре да се добави керосин(който трудно се намира) или светилна газ.Това разбира се е за по-старите механични дизели.Идеята е да не замръзва нафтата заради парафина който е в нея.Миналата зима на моя колежка и замръзна нафтата която беше с добавки от омв.Сипахме две бутилки газ и вечерта колата запали от раз въпреки , че беше по-студено от сутринта когато е трябвало да чака три часа да се постопли времето.Това го знам от човек който цял живот е работил с дизели.Друг е въпроса ,че повечето дизели подгряват горивния филтър и резервоара при тях такива проблеми не би трябвало да има. 
Всички имаме коли, нали ?
25 мнения в "Запалване на ФОРД - дизел (орион)"
ivanhd
- специалист
- Мнения: 49
Виж това може да ти е от полза http://ford-sierra-club.hit.bg/
- Мнения: 6
Идеята за етъра е добра , но когато ти замръзне горивото заради парафина в него това няма да помогне.При температура от -20 в зависимост от количеството на парафина горивото става на каша.За двигатели които принципно палят проблемно етъра е добър вариант 
leonardo_vd
- модератор
- Мнения: 1052
Моята кола е със подгряване във филтъра и въобще няма лампа за греене. Не съм има проблеми никога със паленето, но човека все пак има форд. Нека Тани каже мнението си за Форд 
lyki
- специалист
- Мнения: 468
Имам същия Форд 1,6 дизел Орион естествено на старо,при мен също лампата за подгряване на свещите гасне няколко секунди след подаване на контакт ,но може би предишния собственик или така е по схема незнам има нещо което ме ореентира за загряването на свещите.
След подаване на контакт заедно със лампата за свещите светват и ред жълти лампи (за нивото на горивото,новото на маслото,нивото на охлаждащата течност във компенсационното казанче и състоянието на накладките,същите продължават да светят до издайническото щтракване на релето за време което изключва подгряващите свещи,след тяхното загасване завъртам запалването.
Проблема при старите дизелови автомобили според мен е във ленивия стартер на модела за който говорим.
В началото на зимата смених комплект нови четки и втулки на стартера ,стана малко по пъргав и значително по лесно пали сутрин.
След подаване на контакт заедно със лампата за свещите светват и ред жълти лампи (за нивото на горивото,новото на маслото,нивото на охлаждащата течност във компенсационното казанче и състоянието на накладките,същите продължават да светят до издайническото щтракване на релето за време което изключва подгряващите свещи,след тяхното загасване завъртам запалването.
Проблема при старите дизелови автомобили според мен е във ленивия стартер на модела за който говорим.
В началото на зимата смених комплект нови четки и втулки на стартера ,стана малко по пъргав и значително по лесно пали сутрин.
imb_bg
- напреднал
- Мнения: 31
И аз имам форд дизел ескорт 92 година.
обяснявали са ми че е добре да се изчака докато се чуе щракване на релето.
то изключва при достигната температура.
при студено време аз подгрявам 2 пъти.
два пъти изчаквам да изключи релето, не лампичката а да чуя звука от релето
пробвай така
обяснявали са ми че е добре да се изчака докато се чуе щракване на релето.
то изключва при достигната температура.
при студено време аз подгрявам 2 пъти.
два пъти изчаквам да изключи релето, не лампичката а да чуя звука от релето
пробвай така
Тема "Запалване на ФОРД - дизел (орион)" | Включи се в дискусията:
Сподели форума:
Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:
Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook:
Имаш нужда от подходящ професионалист за дома?
- Преустройство, ремонт и реновиране
- ↳ Вашите ремонти
- ↳ Кухня
- ↳ Баня
- ↳ Дневна
- ↳ Спалня
- ↳ Детска
- ↳ Градина
- ↳ Коридор
- ↳ Тераса и балкон
- Направи сам
- ↳ Направи сам
- ↳ Ремонтирай сам
- ↳ Къде е по-евтино?
- ↳ Дърводелство
- ↳ Ел. инструменти
- ↳ Металообработване
- ↳ Конкурс "Направи сам 2012"
- Строителство
- ↳ Всичко за вилата
- ↳ Къщи
- ↳ Саниране
- ↳ Хидроизолация
- ↳ Пасивни и нискоенергийни сгради
- Сухо строителство
- ↳ Окачени тавани
- ↳ Преградни стени и предстенни обшивки
- ↳ Сухи и повдигнати подове
- ↳ Декоративни елементи - колони, трегери, сводове и др.
- ↳ Всичко за гипскартона и гипсфазера
- Въпроси и Отговори
- ↳ Полезни съвети
- ↳ Автомобили
- ↳ Партньори
- ↳ Боядисване и Декориране
- ↳ Вентилация, климатици и термопомпи
- ↳ Водоснабдяване и канализация.
- ↳ Всичко за ремонта
- ↳ Електротехника
- ↳ Отопление
- ↳ Газификация
- ↳ Електроника и Схеми
- ↳ Газобетон
- ↳ От всичко по малко
- ↳ Компютри и периферия
- ↳ Уеб дизайн, PHP, MySQL, JavaScript, HTML..
- ↳ Мобилни устройства, GSM-и
- ↳ Нека се запознаем
- ↳ Recycle Bin
- Статии
- ↳ Практични решения
- ↳ Качване на снимки
- ↳ Какви статии искате?
- ↳ Готварство, туршии и зимнина
- ↳ Отмора и шеги
- ↳ От нищо нещо
- ↳ Не е за вярване
- ↳ Литература
- ↳ Връзки към Интересни сайтове
- Магазин
- ↳ Препоръки и Мнения за он-лайн магазина
- ↳ Крадeни инструменти !!!
