shotik написа: Как е направено така ,че да дава индикация с една лампа вероятно за всички лампи ?Еми като на локомотивите при някои, при други по сложно.
Поздрави и на всички локомотивни машинисти.
Бивш помощник локомотивен-И.Колев Ямбол
shotik написа: Как е направено така ,че да дава индикация с една лампа вероятно за всички лампи ?Еми като на локомотивите при някои, при други по сложно.
ivanovbg написа:не вярвам да е точно като на локомотивите,,то на серия 52 има само,но там натискаш бутон,а тук на този автомобил светва лампа.shotik написа: Как е направено така ,че да дава индикация с една лампа вероятно за всички лампи ?Еми като на локомотивите при някои, при други по сложно.
Chefo77 написа:. Забелязал съм, че май само немците са такива скръндзи, да не се минат с една крушка и 3 метра кабелЦък. Зависи от автомобила и оборудването.
kr1100 написа:Mercedes w124 на колегата нямаChefo77 написа:. Забелязал съм, че май само немците са такива скръндзи, да не се минат с една крушка и 3 метра кабелЦък. Зависи от автомобила и оборудването.
P 2F AAV 92 -има си и дясна светлина за мъгла с куплунга за лампата и окабеляване.
Г3 АЕЕ 96 г - има си и дясна светлина за мъгла с куплунга за лампата и окабеляване.
7М ADY 98 г. си има по-горното.
Opel Combo 1,3 CDTI 2007 г има.
kr1100 написа:@Chefo77 Икономия на всичко и от всичко - такава е тенденцията.Точно. Затова казвам, че немците са циции - винаги са си правили сметката за всичко. Дори и преди 2000 година.
Пример -На 7М до 2000г си сноп и куплузи за включване на инсталацията за тегхлич в десен калник. След 2000г ядец.
Сподели форума:
Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:
Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: