• 1
  • 2
Всички имаме коли, нали ?
ivanovbg - майстор
shotik написа:
Как е направено така ,че да дава индикация с една лампа вероятно за всички лампи ?
Еми като на локомотивите при някои, при други по сложно.
kokotrikcs - специалист
Поздрави и на всички локомотивни машинисти.
Бивш помощник локомотивен-И.Колев Ямбол
shotik - майстор
ivanovbg написа:
shotik написа:
Как е направено така ,че да дава индикация с една лампа вероятно за всички лампи ?
Еми като на локомотивите при някои, при други по сложно.
не вярвам да е точно като на локомотивите,,то на серия 52 има само,но там натискаш бутон,а тук на този автомобил светва лампа.
Знаеш ,че на светофОрите има реле,което следи за лампите ,но тук е нещо друго.
ivanovbg - майстор
Еми по старите са с ридампула магнит и бобинка на една или няколко крушки. С навивките на бобинката се регулира тока при който да светне лампата. В по модерните е със шунтове и се мери тока. В най модерните е вградена функция на драйвера им, която може да се програмира за различни видове крушки, осветителни тела и стандарти, според комлектацията и държава/континент където ще се използва автомобила.
kokotrikcs - специалист
На стопа си пише коя крушка каква мощност трябва да е и след като ги смених лампата на таблото изгасна.Благодаря още веднъж. :prayer:
kr1100 - майстор
Chefo77 написа:
. Забелязал съм, че май само немците са такива скръндзи, да не се минат с една крушка и 3 метра кабел :)
Цък. Зависи от автомобила и оборудването.
P 2F AAV 92 -има си и дясна светлина за мъгла с куплунга за лампата и окабеляване.
Г3 АЕЕ 96 г - има си и дясна светлина за мъгла с куплунга за лампата и окабеляване.
7М ADY 98 г. си има по-горното.
Opel Combo 1,3 CDTI 2007 г има.
Chefo77 - майстор
kr1100 написа:
Chefo77 написа:
. Забелязал съм, че май само немците са такива скръндзи, да не се минат с една крушка и 3 метра кабел :)
Цък. Зависи от автомобила и оборудването.
P 2F AAV 92 -има си и дясна светлина за мъгла с куплунга за лампата и окабеляване.
Г3 АЕЕ 96 г - има си и дясна светлина за мъгла с куплунга за лампата и окабеляване.
7М ADY 98 г. си има по-горното.
Opel Combo 1,3 CDTI 2007 г има.
Mercedes w124 на колегата няма
БМВ Е46 320Д 2000 ... няма
БМВ Е90 320Д 2005 ... няма

Ти пък от шеги не разбираш :)
kr1100 - майстор
@Chefo77 Икономия на всичко и от всичко - такава е тенденцията.
Пример -На 7М до 2000г си сноп и куплунзи за включване на инсталацията за тег
лич в левия калник. След 2000г ядец. :mrgreen:
П.П.Коригирах си печ. грешки
Последна промяна от kr1100(стар) на вт мар 04, 2014 7:38 pm, променено общо 1 път.
Chefo77 - майстор
kr1100 написа:
@Chefo77 Икономия на всичко и от всичко - такава е тенденцията.
Пример -На 7М до 2000г си сноп и куплузи за включване на инсталацията за тегхлич в десен калник. След 2000г ядец. :mrgreen:
Точно. Затова казвам, че немците са циции - винаги са си правили сметката за всичко. Дори и преди 2000 година.
Преди години имаше някакъв закон в Италия, според който са забранени за регистрация автомобили без странични мигачи на калниците... дали не беше изобщо за движение. В Германия такъв закон нямаше. Италианците произвеждаха всички автомобили с мигачи, без значение къде ще се продават. Французите (по спомен) - също. Немците само ако правеха експорт за Италия слагаха мигачи :lol: :lol: :lol:
  • 1
  • 2

Тема "Задна светлина за мъгла на Mercedes w124 няма напрежение?" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: